Přejít na obsah

Octavia 1.8 20v (r.v.97) - Pomozte už nevím co s tím


Pitbull88

Doporučené příspěvky

AHoj, jakou maš kostru na autě?? Zkus ju zkontrolovat, kámoš měl podobny problem na GOLFU IV 1.6 16v , za studena v pohodě a za tepla se to škubalo a nechtělo jet atd. Pak jsem zjisti, že kostřící kabel měl ulomené očko a nedotýkal se občas kostřícího bodu, takže proběhla komplet výměna kostriciho kabelu a od te doby je klid,

ještě poznámka pod čarou.... jak by mohla špatná kostra na autě mít co společnýho s venkovní teplotou?Kdyby se občas nedotýkal,tak by to dělalo i za studena snad ne???Nerozumím tomu vubec,ale logicky myslet dokážu......a myslíš kostřící kabel od baterky - ke kastly jjo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cívky na válcích jsou kde,??? a co takhle relé v motorovém prostoru?To je pro mě ale uplně mimo mísu,,,ty tam taky k nečemu jsou že?

Ahoj sice mam motor AUM, takze si tim nejsem jist ale u tveho motoru by jsi mel mit dve civky (kazdou pro dva valce) v jedne krabicce prisroubovane k hlave valcu: http://www.cc-autodily.cz/files/images/120911501.JPG . Vedou od ni zapalovaci kabely ke svicim ... to poznas :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj sice mam motor AUM, takze si tim nejsem jist ale u tveho motoru by jsi mel mit dve civky (kazdou pro dva valce) v jedne krabicce prisroubovane k hlave valcu: http://www.cc-autodily.cz/files/images/120911501.JPG . Vedou od ni zapalovaci kabely ke svicim ... to poznas :palec2:

ten odkaz ,,tak na něj je zapalovací modul ne?? sice jen vršek,ale je to on ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě poznámka pod čarou.... jak by mohla špatná kostra na autě mít co společnýho s venkovní teplotou?Kdyby se občas nedotýkal,tak by to dělalo i za studena snad ne???Nerozumím tomu vubec,ale logicky myslet dokážu......a myslíš kostřící kabel od baterky - ke kastly jjo?

AHoj, ano projdi kostrici kabel od baterky ke karoserii pak by mel pokracovat na motor tak to projdi, nic za to nedas, a kdyztak to zkus promerit i multimetrem kostru proti kostre a musi to davat 0V pokud tam bude nejake napeti tak je to jasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten odkaz ,,tak na něj je zapalovací modul ne?? sice jen vršek,ale je to on ...

ano je to zapalovaci modul zaroven s civkami, protoze 1.8 bez turba ma prime zapalovani, tj nema rozdelovac a odpadaji civky, ktere ma turbina primo nad svicemi. Teda aspon doufam, kdybych mel tu moznost tak ti to vyfotim, ale bohuzel nemam tvuj motor. Kazdopadne kdyz to tak nebude nekdo me urco opravi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja uz jsem vymenil obe cidla klepani, protoze na bloku 16 v motorovce byl na volnobehu rozdil vice jak 50% v hodnotach mezi nejvetsi a nejmensi. Since to ted uz ukazuje spravne, ale jak je teplo tak to obcas pri pedalo na podlaze, zarazene 3,4 pri 4500~5000 otackach ztrati lehce vykon. (jen nekdy)

Ted se podivam taky na ty civky. Nejvic mi pomohlo po precipovani vymenit svicky za studenejsi. (po vymene svicek to ztrati vykon cca 1/20) predtim to bylo tak 1/2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Čekám,čekám a stále nic....To už není nikdo koho by něco napadlo??? :help: :help: :feve:

a jeslti mi někdo dokáže vysvětlit tuto otázku.....Jak je možné že to cuká jen když je teplo???V noci to taky cuká,ale mohu si dopřát více plynu,,ve dne když je teplo to cuká už na pul plynu,,v noci teprve na 3/4 plynu a když se pohybuje venkovní teplota kolem 8 stupnů Celsia,tak to auto jede uplně bez problému...Tak prosím kdo mi toto vysvětlý.......

Díky moc za další rady a nápady.....

Editováno: , autor: Pitbull88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a neni treba v riti snimac teploty nasavaneho vzduchu?pokud tam teda je...

je vseobecne znamo,ze kdyz se do motoru pere studeny vzduch, tak to jede lepe...

sice mam rs-o,ale taky mi tam vybehl na brzde mensi schod od 3 600 - 4 400 otacek,vsechno funkcni a netusim, co s tim...viz graf v priloze.svetlejsi krivky jsou pred vymenou hadice turbo-klapka, tmavsi po ni...

post-36868-1247412180_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a neni treba v riti snimac teploty nasavaneho vzduchu?pokud tam teda je...

je vseobecne znamo,ze kdyz se do motoru pere studeny vzduch, tak to jede lepe...

sice mam rs-o,ale taky mi tam vybehl na brzde mensi schod od 3 600 - 4 400 otacek,vsechno funkcni a netusim, co s tim...viz graf v priloze.svetlejsi krivky jsou pred vymenou hadice turbo-klapka, tmavsi po ni...

Takže myslíš váha vzduchu??? Tu už mám druhou,,to se zkoušelo hnedka jako první krok.....a co ta brzda tam by mě nanašly co je v pr.....? Na grafech třeba palivo,vzduch nebo pálení,???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vim,ze uz jsi menil vahu x krat,nevedel jsem,ze snimac teploty vzduchu je v ni,tak promin...

nevim,jestli by zjistili,co tam je v haji.u me, kdyz mi to zmerili,tak taky netusi,co tam je spatne.diagnostika nic nehlasi,vsechno se tvari,ze funguje jak ma.zkousel jsem i vycistit filtr a taky nic.jen doufam,ze se nezacina odporoucet turbo,dalsich 20 tisic se mi investovat nechce...

zkus zajet nekam na brzdu a uvidis,jestli ti neco poradi a hlavne co z toho vyleze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vim,ze uz jsi menil vahu x krat,nevedel jsem,ze snimac teploty vzduchu je v ni,tak promin...

nevim,jestli by zjistili,co tam je v haji.u me, kdyz mi to zmerili,tak taky netusi,co tam je spatne.diagnostika nic nehlasi,vsechno se tvari,ze funguje jak ma.zkousel jsem i vycistit filtr a taky nic.jen doufam,ze se nezacina odporoucet turbo,dalsich 20 tisic se mi investovat nechce...

zkus zajet nekam na brzdu a uvidis,jestli ti neco poradi a hlavne co z toho vyleze...

A ta brzda je i někde na vysočine????Nevíš náhodou??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ta brzda je i někde na vysočine????Nevíš náhodou??

Ahoj ted jsem řešil stejný problém. Za studena ok. a za tepla mezi 3000-4000tis. ot. to cukalo jako blázen a na volnoběh při prudkém sešlápnutí plynu se to vždy přidusilo a začlo střílet do sání nebo výfuku. Ale problém vyřešen sice po dlouhém bádaní ale podařilo se. A nepomohla ani diagnostika a to mam vaga 805

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ted jsem řešil stejný problém. Za studena ok. a za tepla mezi 3000-4000tis. ot. to cukalo jako blázen a na volnoběh při prudkém sešlápnutí plynu se to vždy přidusilo a začlo střílet do sání nebo výfuku. Ale problém vyřešen sice po dlouhém bádaní ale podařilo se. A nepomohla ani diagnostika a to mam vaga 805

Miluju, kdyz nekdo pise, ze mel stejny problem, podarilo se mu ho vyresit a nenapise jak lol

jinak ta brzda bohuzel neni na vysocine,ale v Praze na Zbraslavi,coz je pro tebe trosku z ruky...

ale kdyby jsi prece jen chtel,koukni na www.mereni-vykonu.cz. ale spis bych se podival nekde na netu,jestli nemas neco bliz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miluju, kdyz nekdo pise, ze mel stejny problem, podarilo se mu ho vyresit a nenapise jak lol

jinak ta brzda bohuzel neni na vysocine,ale v Praze na Zbraslavi,coz je pro tebe trosku z ruky...

ale kdyby jsi prece jen chtel,koukni na www.mereni-vykonu.cz. ale spis bych se podival nekde na netu,jestli nemas neco bliz

napsal bych to ale to je tak na dve hodiny. Já osobne jsem to vyresil vymenou benz. pumpy ale je zbytecné ji měnit hned nejdríve je dobré zjistit jestli je ok. A tím že změřim vstupní tlaky na potrubí je k ničemu muže se klidně kousat při delším běhu a na tlakách poznáte prd. Ideální řešení je změřit příkon obyčejným multimetrem. A to tak že vyjmu pojistku na pumpu už přesně nevím které číslo to je a propojím piny pojistky multimetrem který umí měřit ampéry. Pokud je pumpa v pořádku ma odběr kolem 3,5A limit je do 8A pokud je viší pumpa je k.o. ale chce to před tím vyměnit filtr. A pokud je v pořádku tak zkontrolovat spravnou funkci regulátoru tlaku paliva. Nevímpřesne co jste všechno zkoušeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu

Nazdar pitbulle jak to vypada s tim cukanim na octavce? Hele ja jsem dnes vyměnil konečně palivový čerpadlo, hadem co se stalo??? Jede to stejně jako na začatku, trha to silnici MAX :palec2:

JSEM ŠTASTNÝ FAKT SUPER. A TO JSEM VYMĚNIL TAKOVÝCH VĚCI :feve: ALE NEVA DNES JSEM TO PROJEL JAK SE PATŘI A SLUŠI :D Je to fajn !!! Tak dej vědět. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde mi do hlavy,,že to dělá jen když je venku hic,,,to by palovový čerpadlo nebylo,,,a mám takovej pocit že bylo měněno,,,ted mám v plánu ŘJ motoru,,,,

Jinak tlak paliva je OK

Tak to je blbý jestli jsi to měnil :feve: mě to dělalo všechno stejny jako tobě, fakt nevím. Jezdil jsem s tim půl roku a po každy jsem si řikal tak at to auto už se rozpadne ot se nemusim nervovat že když vjedu na dalnici a jako na schval to nejede. :feve: Ale včera jsem vyměnil palivový čerpadlo, fakt se to zlepšilo zadne cukani, i na volno běhu když jsem sešlapl tak je krásně vyjelo na horu. Na rozjezdech žadný cukani, vše jede hladce. A když mi to blblo a přidal jsem tak jsem slyšel rany ktere snad vychazeli ze přede tak jsem si nebyl jist jestli to muže byt čerpadlo. No a ted když to vše změnilo vyměna čerpadla, nevím co k tomu mam dodat. :aggressive: Snad jen že ti opravdu držim palce, vím jake totiž to jsou nervy s tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je blbý jestli jsi to měnil :feve: mě to dělalo všechno stejny jako tobě, fakt nevím. Jezdil jsem s tim půl roku a po každy jsem si řikal tak at to auto už se rozpadne ot se nemusim nervovat že když vjedu na dalnici a jako na schval to nejede. :feve: Ale včera jsem vyměnil palivový čerpadlo, fakt se to zlepšilo zadne cukani, i na volno běhu když jsem sešlapl tak je krásně vyjelo na horu. Na rozjezdech žadný cukani, vše jede hladce. A když mi to blblo a přidal jsem tak jsem slyšel rany ktere snad vychazeli ze přede tak jsem si nebyl jist jestli to muže byt čerpadlo. No a ted když to vše změnilo vyměna čerpadla, nevím co k tomu mam dodat. :aggressive: Snad jen že ti opravdu držim palce, vím jake totiž to jsou nervy s tim.

Cena čerpadla bylo kolik???Nebo takhle za kolik to koupím já???Nechci nákou čínu ale ... :feve:

A to to cukalo jen za tepla?NEbo i za studena jako mě???Na volnoběh ten motor má takový záškuby a je slyšet že si přidá palivo na vteřinku a hned se zase vrátí do normálu,,,jinak otáčky nevyskočí vubec.....A ted mi začla nějaká anomálie v autě,,,,,když he vedro,tak se mi seká ručička otáčkoměru,,jede nahoru,ale ne plynule,ale skákavě....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena čerpadla bylo kolik???Nebo takhle za kolik to koupím já???Nechci nákou čínu ale ... :feve:

A to to cukalo jen za tepla?NEbo i za studena jako mě???Na volnoběh ten motor má takový záškuby a je slyšet že si přidá palivo na vteřinku a hned se zase vrátí do normálu,,,jinak otáčky nevyskočí vubec.....A ted mi začla nějaká anomálie v autě,,,,,když he vedro,tak se mi seká ručička otáčkoměru,,jede nahoru,ale ne plynule,ale skákavě....

Kdyby někdo měl náký díl,,např to čerpadlo,nebo řídící jednotku motoru,nebo prostě něco co by si myslel že to dělá,tak jsem ochotný přijet za tou osobou v rozsahu 100km kamkoliv.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...