Přejít na obsah

Výměna destiček + kotoučů


Petřík junior

Doporučené příspěvky

http://www.hanza-autodily.cz/288x25-superb-i-od-062005/c-1249/

 

Tady máš tve kotouče než obědnáš ověř si raději ještě pro jistotu u prodejce rozměr dle tveho VIn a roku vyroby a motoru ... Pokud budeš obědnávat u SEBA to co jsem posla lza odkaz jsou jeho stránky zavolej mu nebo napis email a napis mu to samé a on ti to rekne se 100% jistotou co tam máš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

ahoj :)


 


mam dotaz menil jsem brzdy komplet v sobotu predek , vse bylo ok pedal tvrdy a brzdilo dobre.


 


dnes sme udelali zadek vymenili kotouce a desky, ale pedal uplne zmeknul, malo brzdi a i rucni brzda zabira strasne malo a uplne az na vrchu.


 


na co sme zapomeli nebo neudelali? diky 


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím do klubu (dnes už po 3.) :)

 

Jen skromný dotaz... měnil jsem komplet brzdy na supa 2.8, přes známého z Helleru "originály" TRW za cenu 8289,-

Tak mě zpětně zajímá, jestli to byla dobrá cena?

Mechanik po mě chtěl 1200 za výměnu, to se mi zdálo celkem dost...navíc přední destičky nedoléhaji celou plochou (dále od středu je mezerka tak 2mm, blíže ke středu sotva strčím nehet mezi desku a kotouč..)

 

Díky za Váš čas :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to cena za předek i zadek (kotouče+desky), tak normál pro normálního člověka. Pro nenormálního člověka (třeba jako já), se slevou bych to měl asi o dvojku levnější.

Co se týká nedoléhavosti, tak by si to mělo snad sednout, nicméně to, co popisuješ je docela dost. Nechal bych tomu čas - pořádně to probrzdi, ev. když to nebude cajk, takj reklamuj

Cena za práci normál, naopak možná ne tak drahý (pokud tomu dal mechoš trochu péči a třeba i očistil a odzvsdušnil)

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Z+Z super,Z+Textar destičky jsou měkčí ubytek je rychlejší ,mám F+F a je to hruza,protože Feroda brzy nareznou po obvodu .A ani každodenní jízda nezabrání reznutí pracovní plochy kotouče a potom destička má kontakt s plochou kotouče jen třeba z poloviny a na pulce dře po rezu.Kup s upravením povrchem proti reznutí,šedé.Vše platí pro zadek!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

úprava povrchu proti reznutí neplatí pro - jak píšeš - pracovní plochu. Logiscký nesmysl, kotouče přeci na pracovní ploše úbývají a mají ubývat (hubnout)

Pokud je s autem ježděno, tak pracovní plocha nerezne, resp. při delším stání rezne, ale jen povrchově a stačí párkrát zabrzdit a povrchová koroze je pryč. Je to bežný jev a neexistují kotouče, které by nerezly

Z toho, co píše Lucky.69, bych volil vždy stejného výrobce kotoučů i destiček.

Z tohoto výběru připadá tedy v úvahu Zimmerman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem si nedávno dal na auto nějaké destičky a kotouče co měl kamarád na dílně (nevím co je to za značku, asi protechnik). Co s něma, ale zažívám jsem ještě nezažil. Po pár tisících km začali nechutně pískat, když sem nedávno testoval co to auto dovede, tak při dobrždění to dělalo takové psí kusy , že jsem měl hodně velkej strach (protože to ani nějak nebrzdilo a děsne se auto začalo klepat), a navíc to při dobržďování z cca 30 km/h na nulu začne hnusně vibrovat (takový kovový zvuk, jako když se zadírají ložiska). Proto chci koupit nový přední set brzd. Vybral sem tyto. Tak snad nebudu zklamaný. :kol-31:

 

Kotouče:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8d0615301j-predni-brzdovy-kotouc-312x25mm-zimmermann-6176.html

Desky:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8e0698151j-predni-brzdove-desticky-se-signalizaci-opotrebeni-zimmermann-14192.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 11 měsíců později...

Zdarec 

Mam dotaz :) no vlastně dva. Superb má hlídanou tloušťku jenom předního obložení že ? 

A druhý dotaz. Pokud má hlídané jenom přední tak na jaké tloušťce obložení začne svítit kontrolka ?  Protože já tam ještě jak 8-9mm mam a ta potvora už se občas rozsvítí :/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Přesně jak psal SUP1. Brzdy jsem rozebral, zrovna nalakoval a zřejmě byl špatný kontakt v konektoru který nebyl zacvaknutý, ale jenom nasunutý, ani na jedné straně :/ tak jsem to vzal všechno čističem na brzdy a nastříkal olejíčkem a pro jistotu stáhnul drc páskou :D a už mam pokoj, takže díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Měnil jsem břední brzdové kotouče. Koupil jsem Meyle 115 521 1040  a brzdové destičky VIKA.

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/brzdovy-system/desticky-celisti/2482-brzdove-desky-predni-superb-od-r-02.html

Brzdí to naprosto spolehlivě.  Největší problém brzd byl posilovač. Vždy po zimě byla uvnitř voda. Kde se v podtlaku vzala voda netuší ani značková opravna Škoda. Vzduch to nenasávalo jinde, celý obvod byl přetěsněný silikonem. V mrazech zamrzl a při šlápnutí na pedál se mi povedlo membránu natrhnout.

Prozatím nikdo nepřišel s kloudným objasněním vody na podtlakové straně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...