Jump to content
Sign in to follow this  
Integer

Nestartuje TDi 81kW

Recommended Posts

Ahojte. Dnes som prisiel domov zo skoly v pohode. Ale ked som chcel večer štartovať , tak len točilo štartérom, ale ani náznak chytnutia. Mam octavku z roku 2000 a nemám ani palivové čerpadlo. Co by to mohlo byt? aj som si prečítal forum, tak skusim nejaké veci. Vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahojte. Dnes som prisiel domov zo skoly v pohode. Ale ked som chcel večer štartovať , tak len točilo štartérom, ale ani náznak chytnutia. Mam octavku z roku 2000 a nemám ani palivové čerpadlo. Co by to mohlo byt? aj som si prečítal forum, tak skusim nejaké veci. Vdaka.

Co baterka ko, starter, svicky atd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co baterka ko, starter, svicky atd

Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi..

Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes som na to pozeral. Nasiel som odpálenú 30A poistku ktorá je v boxe na 36 mieste. Ale nestartuje stále. Tak skúšam dalej. Dik zatial za rady. kontrolujem vsetko do radu. Baterka OK. žhaviče žhavia. Nafta je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co?

Ano, nežhaví, ta svítící kontrolka je znamení toho že motor prochází diagnostikou žhavení.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kam pořád chodíte na to, že to nežhaví? To Vám jako od 5 stupňů nesvítí kontrolka žhavení, nebo co?

Kontrolka se rozne pokazde.To znamena ze RJ je napajena a komunikuje. :feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ano, nežhaví, ta svítící kontrolka je znamení toho že motor prochází diagnostikou žhavení.

jaj ted jsme to napsal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud jsi povolil vstrikovace a strika nafta tak to musi chytnout.Leda by preskocil rozvodak.nafta musi strikat ne jen tect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přes EGR jdou zpět vyfukové plyny do sani a kdo to mel rozebrané tak mi da za pravdu že je to tam poradně zakarbonovane a ta klapka ktera chcipne motor zustane viset , ja osobne mam EGR zaslepeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Přes EGR jdou zpět vyfukové plyny do sani a kdo to mel rozebrané tak mi da za pravdu že je to tam poradně zakarbonovane a ta klapka ktera chcipne motor zustane viset , ja osobne mam EGR zaslepeny.

Klapa je klapa a egr je egr.kdyby jsi rekl vycistit klapu a vse kolem Ok tak to beru..Jen proste EGR nema nic spolecneho se startem i kdyby zustal viset. Ale klapa to uz je horsi motor bude bez vzduchu a zacne se protacet bez komprese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svicky???Pokud jsi myslel zhavice,tak diesel by mel chytit i bez zhaveni.Od 5st to stejne nezhavi..

J svicky-zhavice rikam tomu stejne ..sousedou pred tejdnem taky neslo nastartovat tdi, baterka a starter ok, zhavice vsechny ko nanastartoval ani ve dne kdyz bylo nad nulou...

Edited by JasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako zistim ci je dobrý ventil na vstrekovacom čerpadle? Nepočujem ani necitim, že by tam niečo kleplo a na kábli k ventilu som nenameral 12V pri zapnutom zapalovani. Ale spozoroval som takú zmenu, že pri každom zapnuti klúčom bolo počuť ako klepnú ventily v motorovom priestore. Teraz to nepočujem. ktoré sú to ventily???

No tak tam zkus dát +12V přímo z akumulátoru (přes pojistku ) ventil by měl lehce cvaknout a zastartuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spomínali ste tu EGR. tak som zmeral ten ventil. V prirucke je napisane ze odpor cievky ma mat 14 - 20 Ohmov a ja som nameral 33,5. Tak je mozné ze by to bolo ono?

Na VAG to mozem dat az na buduci tyzden. A do servisu ani piči. Jednu oktavku nam uz ukradli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...