Jump to content

Jaky sportovní vyfuk na Fabii kombi


Woody

Recommended Posts

Zdarec hoší, chtěl bych si na svoji kombinu hodit sportovní vy fuk, ale nevím jaky. Chtel bych nejaky origo, ale ta cena! Tak asi pujdu do nějakého universalu, tak vas prosím o radu jaky,mateli někdo s ním zkušenost a jak namontovat, Joje to 1,2. Diky moc za rady. :)

Link to comment
Share on other sites

treba si uvedomit ci budes aj niekoho vozit v aute a ci mu nebude vadit ten zvuk a to bublanie pod zadkom :)) inak staci niekde v polke urezat vyfuk a mas zvuk a usetrene prachy.

p.s.: kamos na alfe 156 tusim remus ale akoze to bolo take zaujimave ked to vytocil a prehnal ale pravdu povediac po 10 minutach mi to vadilo a cestovat s tym 200km tak to by som isiel asi pesi ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nakejtypek: treba overovat info. uz len pri zamysleni ze je to s 1,4 a ty to chces na 1,2 tak logicky musi mat ta 1,4 sirsi otvor vyfuku. keby mi niekto povedal ze 1,4 MPI a 1,4 16V ju maju rovnaky tak tomu by som aj veril lebo su to 1,4.

p.s.: inak uz aj na pohlad je vidiet ze HTP ma uzsi vyfuk ako 1,4.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, koupil jsem si v září ten stejnej laďák od Laityngu, jak uvádíš ty...oni v nabídce ani na HTP nemají, takže mi poslali taky pro 1,4, ale průměr mě seděl...možná ty slabší 1,4 mají stejnej průměr jak HTP a ty silnější už větší...proto ti to nesedí. Jinak byla montáž v poho, jen jsem dokoupil držák na vejfuk k nápravě, kde už to na něj bylo připravený a ten zadní držák se musel otočil, pač to nevycházelo...jinak za toho půl roku jsem max. spokojenej, údržba parádní, vzhled a zvuk super...

Tady Link:

http://muj.edisk.cz/stahnout-soubor/19492/...mpg_9.48MB.html

Edited by Tangerín
Link to comment
Share on other sites

Mal som síce na krátkej športový výfuk, ale hádam to nebude až taký rozdiel. Kúpil som od kamoša jazdený (asi 3000km) celonerezový výfuk SEBRING, síce pôvodne bol na Peugeote 206, ale zmestil sa aj na Fabiu. Keď som pozrel do koncovky, bol úplne priechodný, čiže žiadne prepážky. To bol asi najväčší rozdiel oproti sérii. Na voľnobeh to pekne brnelo a počuť ho bolo do cca 4000 ot/min. Potom to stíchlo, hlavne na diaľnici nebolo počuť že tam je iný ako sériový výfuk. Ale v meste ak niekto sedel vzadu, tak sa sťažoval že to hučí :D Inak tiež priemer rúry nesedel, ale vyrobila sa redukcia a držiaky sa prevarili s pôvodného rozpadnutého výfuku. Do nárazníka sa pekne vyrobil výrez na výfuk, keď je to pod nárazníkom, sa mi to nepáčilo. Niekedy sa mi stalo pri schádzaní z obrubníka, že som šuchol výfuk - teda koncovku.

Toť vsjo.

Link to comment
Share on other sites

No tak to je úplně nej řešení :palec2: Pak hoď foto, jak jsi to pořešil...já mám fotky v sekci Vaše fabie - škoda fabia sedan (Tangerínek) na straně 3 ;)

A budeš to nechávat pod nárazníkem, jak já nebo ho zapouštět?

Moc se mi líbi, už jsem se na ni díval davno , fakt pěkná. ja mam tu svou na VAŠE FABIA strana 3 KARKULKA :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...