trafika Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Mám dotaz při kolika Km jste měnili vstřikovací trysky na octávii 1.9TDI 81KW dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JasteR Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Neni doporuceno, ja bych po 150tkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimTDI Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 já měnil v 151tkm a moc hezky nevypadaly... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.BuBaK Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Mam 318 tisic a origo,vyrobca uvadza ze su na celu zivotnost motora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Mam 318 tisic a origo,vyrobca uvadza ze su na celu zivotnost motora A kde to uvadi?? Co vim tak Bosch vydal pouceni ze 150tis je doporucena vymena. Precejen to porad klepe a klepe a pak uz to neprasi ale tece a strika. Ale kdo chce kam,,,, tak at si to tam necha.Nove zase tolik nestoji .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 (edited) A kde to uvadi?? Co vim tak Bosch vydal pouceni ze 150tis je doporucena vymena. Precejen to porad klepe a klepe a pak uz to neprasi ale tece a strika. Ale kdo chce kam,,,, tak at si to tam necha.Nove zase tolik nestoji .... 150 plati i u PD?,proc to menit kdyz to funguje? Edited March 27, 2008 by foxdivemaster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Celoživotně je bráno tak 100-150tkm a pak s tím pryč(prodat a vzít nové). "150 plati i u PD?,proc to menit kdyz to funguje? " víš prd co se tam děje To, že ti tryska ukapává poznáš až je díra v pístu a to je pozdě. Prevence něco stojí, ale v samém důsledku je levnější. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trafika Posted March 28, 2008 Author Share Posted March 28, 2008 Tak já mám najeto 263 000KM a stále originál trysky přežiju TO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Tak já mám najeto 263 000KM a stále originál trysky přežiju TO? Snad ano, těžko říct, ale u rotačky to není taková cenová rána proti PD. Já bych si je už dávno vyměnil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukes Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Snad ano, těžko říct, ale u rotačky to není taková cenová rána proti PD.Já bych si je už dávno vyměnil. Přesně tak a nejlépe za o malinko větší Sprint764 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trafika Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Jákři výměně originálních za ty sprint 764?Dík za názory těch co na nich už něco nalítali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Ja litam se 170 konema s tryskami Bosch 764 coz je vlastne to same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trafika Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 To bych 170koní ani nepotřeboval trpí spojka náprava atd.stačí ať je to živější než teď Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dukes Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 To bych 170koní ani nepotřeboval trpí spojka náprava atd.stačí ať je to živější než teď Se Sprint764 počítej + cca 10-15koní. Je ještě možnost dát Powerplus764, které jsou specialitou italského výrobce trysek Fratelli Bosio.S nimi počítej nárůst kolem 20koní.Vice o tryskách POWERPLUS najdeš zde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.