Andrew Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji. no to většinou tvrdí Ti zlý jazykové kteří ho nikdy na autě ani neměli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Mam ho tam, spotreba stejna, lip jde do otacek, ted ho mam prave za sebou a schne, za chvili ho nastrikam po cisteni, a dal bych ho tam znova, kdybych koupil novou karu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mefisto Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Mel jsem ho ve felde, no ten pocit ze to jede lip tam byl. Ted mam par tisic, tak jsem ho zatim nemenil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabiak Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 No někde jsem viděl testy sportovních filtrů a tam nedopadly moc dobře. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabiak Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Tady je nějaký test http://www.renaultclub.cz/test_vzduchoveho_filtru_kn.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Tady je nějaký test http://www.renaultclub.cz/test_vzduchoveho_filtru_kn.html no zrovna tenhle test bych moc neuváděl nezdá se mi zrovna dvakrát seriózní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mefisto Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 To mas jako testy aut ve svetu motoru, no ktery auto vzyd vyhraje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsstanik Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Já bych už sportovní vzduchový filtr nikdy nedal, ale tím nechci někoho od toho odradit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Já bych už sportovní vzduchový filtr nikdy nedal, ale tím nechci někoho od toho odradit. A dufod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zabiak Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Někde jsem četl nějaký test, kde měřili i výkon a moct výkonu to nepřidalo a jeden dokonce ubral, ale nemůžu ho najít. Tady další suběktivní test http://fiatbravo.wz.cz/technika/filtr/filtr.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsstanik Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Já bych už sportovní vzduchový filtr nikdy nedal, ale tím nechci někoho od toho odradit. A dufod? Důfod: měl jsem vložku K&N a asi po 10 000 km motor začal haprovat, tak jsem sundal sání a co jsem neviděl. Škrtící klapka byla úplně špinavá - černá, dále jsem sundal čidlo teploty nasávaného vzduchu za škrtící klapkou a taky bylo úplně černé. Nakonec jsem vyndal váhu vzduchu a ta byla taky černá jak uhel. Jak mají potom čidla správně měřit a uzpůsobovat se množství paliva, atd. Vše jsem musel důkladně vyčistit. Nejhorší bylo čištění váhy. Dokud jsem to neviděl na vlastní oči, tak jsem nevěděl jak ta váha vůbec vypadá. Jsou tam jen takové 2 drátky, které jsem musel max. opatrně očistit štětečkem. Šlo to docela dobře. Po vyčištění škrtící klapky a čidla teploty nasávaného vzduchu jsem udělal základní nastavení a dal nový papírový vzduchový filtr MANN. Po těchto opravách motor šlapal jako hodinky. Výkonově stejně nešlo nic poznat. Tak z těchto důvodu už nemám o sportovní filtry nastříkané olejem, které zanášejí čidla a klapku zájem. Ale jak už jsem psal, nikoho tím nechci odradit, ať si dělá kdo co chce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonetti Posted April 12, 2006 Share Posted April 12, 2006 No já jsem do své Octavie dal jen sportovní vložku od K&N a nemůžu si to vynachválit. Kónickej jsem nechtěl, protože jsem na ty to filtry moc chvály nečetl, tak jsem zvolil kompromis. Po 20000 km jsem rozebral celé sání a bylo čisťonké jak dětská prdýlka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Taxem dneska po dvou dnech cisteni vratil do auta KN vlozku a proste to fakt je znat, v otackach 2000-3000 je to fakt znat, pak uz je to asi jedno. A k tomu mi asi nekde utika vejfuck, tak to chcipa, atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ywes Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... Souhlas, bez cipu atd to nebylo znat, ted to znat je, citelne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragonetti Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Ja si myslim, ze mam hodne nadupanou Octavii a u me je rozdil mezi papirakem a sportovnim filtrem hodne moc znat. Kdyz jsem tam mel papirovej, tak sem mel takovej pocit, ze se to auto dusi a pri vyssich otackach to prestavalo tahnout. Vymenou filtru sem vse vyresil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charviman Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) Zdar, chci se zeptat, jak mám dát sportovní filtr do první octavie. Každý, s kým mluvím mi říká, že mám ještě ten starej motor a filtr tam nejde. poradí mi někdo?? Edited January 17, 2007 by charviman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnakeBR Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 a aky to mas motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Filtr jde vsude, spis zalezi na motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charviman Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. No, vcera si kamos na Felde nechal dat misto stredovyho tlumice trubku, je spokojenej, ale jezdit s tim dal nez za roh bych nechtel, Felda 1,3 a ma to zvuk jak Porsche s deravym vejfukem, co je moc, to je moc http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-1210 http://www.tuningshop.cz/Sportovni-filtr-G...00-_g41246.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charviman Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Díky za odkazy. Chci předělat, ale celý sání..... prostě to všechno dát pryč a dát tam hezky chrom. rouru s filtrem, jen ž to tam prý nejde..... tak nevím.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrspet Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Kdo ti řek že to tam nejde. Když tam nechceš dát jenom vložku do boxu tak nakoupíš trubky a hadice a místa na zadělání je tam dost.Třeba to natáhni až do nárazníku na praví straně , tam je i díra v nárazníku a bude ti to sát čerstvej vzduch. V tom zadělání nebude problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
charviman Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 no, já si myslel, že jde všechno, když se chce. No, ale rozhodně to bude větší práce než s tím novějším motorem . A kolik to přidá koníků?? 4, 5, 6?? A co se zvukem to udělá. už teď je to tak akorát, že když jedu víc jak 130, musím si zapnout rádio hooodně nahlas, aby mi nedunilo i v hlavě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.