Jump to content

SPORTOVNÍ FILTR


Andrew

Recommended Posts

Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji.

no to většinou tvrdí Ti zlý jazykové kteří ho nikdy na autě ani neměli.

Link to comment
Share on other sites

Já bych už sportovní vzduchový filtr nikdy nedal, ale tím nechci někoho od toho odradit.

A dufod? ;)

Důfod: měl jsem vložku K&N a asi po 10 000 km motor začal haprovat, tak jsem sundal sání a co jsem neviděl. Škrtící klapka byla úplně špinavá - černá, dále jsem sundal čidlo teploty nasávaného vzduchu za škrtící klapkou a taky bylo úplně černé. Nakonec jsem vyndal váhu vzduchu a ta byla taky černá jak uhel. Jak mají potom čidla správně měřit a uzpůsobovat se množství paliva, atd. Vše jsem musel důkladně vyčistit. Nejhorší bylo čištění váhy. Dokud jsem to neviděl na vlastní oči, tak jsem nevěděl jak ta váha vůbec vypadá. Jsou tam jen takové 2 drátky, které jsem musel max. opatrně očistit štětečkem. Šlo to docela dobře. Po vyčištění škrtící klapky a čidla teploty nasávaného vzduchu jsem udělal základní nastavení a dal nový papírový vzduchový filtr MANN. Po těchto opravách motor šlapal jako hodinky. Výkonově stejně nešlo nic poznat.

Tak z těchto důvodu už nemám o sportovní filtry nastříkané olejem, které zanášejí čidla a klapku zájem. Ale jak už jsem psal, nikoho tím nechci odradit, ať si dělá kdo co chce. -_-

Link to comment
Share on other sites

No já jsem do své Octavie dal jen sportovní vložku od K&N a nemůžu si to vynachválit. Kónickej jsem nechtěl, protože jsem na ty to filtry moc chvály nečetl, tak jsem zvolil kompromis. Po 20000 km jsem rozebral celé sání a bylo čisťonké jak dětská prdýlka.

Link to comment
Share on other sites

V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) -_- Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... B)

Link to comment
Share on other sites

V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) -_- Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... B)

Souhlas, bez cipu atd to nebylo znat, ted to znat je, citelne. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. kol117

Link to comment
Share on other sites

no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. kol117

No, vcera si kamos na Felde nechal dat misto stredovyho tlumice trubku, je spokojenej, ale jezdit s tim dal nez za roh bych nechtel, Felda 1,3 a ma to zvuk jak Porsche s deravym vejfukem, co je moc, to je moc :)

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-1210

http://www.tuningshop.cz/Sportovni-filtr-G...00-_g41246.html

Link to comment
Share on other sites

Kdo ti řek že to tam nejde. Když tam nechceš dát jenom vložku do boxu tak nakoupíš trubky a hadice a místa na zadělání je tam dost.Třeba to natáhni až do nárazníku na praví straně , tam je i díra v nárazníku a bude ti to sát čerstvej vzduch. V tom zadělání nebude problém. -_-

Link to comment
Share on other sites

;) no, já si myslel, že jde všechno, když se chce. No, ale rozhodně to bude větší práce než s tím novějším motorem :( . A kolik to přidá koníků?? 4, 5, 6?? A co se zvukem to udělá. už teď je to tak akorát, že když jedu víc jak 130, musím si zapnout rádio hooodně nahlas, aby mi nedunilo i v hlavě. :huh:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...