Přejít na obsah

Manuální klimatizace - nefukční, poruchy, závady


Pavel412

Doporučené příspěvky

Ahoj lidi. Potřeboval bych poradit. Minulí rok klimatizace fungovala jak má a tak jsem jí nechal před zimou naplnit. Tento rok když byly ze začátku vysoké teploty tak to fungovalo normálně chladilo to a zničeho nic mi teď nejde. Po stisknutí tlačítka AUTO na ovládání klimatizace se nic neděje. Nepřipojí se spojka kompresoru a ani se nerozeběhnou ventilátory u chladiče jinak mi v kabině kolísají otáčky ventilátoru. Když dám ventilátor na maximum tak kolísá (fouká hodně potom málo a pořád dokola). Jinak ovládání ve vnitřku auta funguje normálně. manuálně si mohu nastavit rychlost větráku ve vnitřku auta, teplotu, ale jak stisknu AUTO tak prostě nic. Nevíte co by to mohlo být za chybu? Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tady to mi napsal vag

 

VAG-COM verze: IHR 304.0

Model: 1U - Skoda Octavia
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 012 CL
Komponent: 0000SG 3359
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 31480
TMBGP21U522637531 SKZ7Z0A1370975
2 Nalezeny chyby:
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-10 - - - Sporadicky
18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristroju
P1654 - 35-00 - -
Readiness: N/A

Adresa 03 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 907 379 K
Komponent: ASR FRONT MK60 0103
Kódování: 0021505
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
01314 - rid.jedn. motoru
004 - zadny signal/komunikace - Sporadicky

Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1U1 907 044 A
Komponent: CLIMATRONIC C 2.0.0
Kódování: 11000
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
01274 - Servomotor pretlakove klapky (V71)
37-00 - Defekt

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1U0 920 811 F
Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V06
Kódování: 19112
Opravna #: WSC 26361
TMBGP21U938675004
2 Nalezeny chyby:
01176 - Klicek
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
01314 - rid.jedn. motoru
49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Adresa 19 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 6N0 909 901
Komponent: Gateway K<->CAN 0001
Kódování: 00006
Opravna #: WSC 26361
1 Nalezeny chyby:
01314 - rid.jedn. motoru
49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 959 799 B
Komponent: 4P Komfortgerát HLO 0003
Kódování: 00259
Opravna #: WSC 31480
1 Nalezeny chyby:
00931 - Zamykaci jednotka centralniho zamykani vzadu vpravo (F223)
27-00 - nesmyslny signal

Konec -------------------------------------------------------

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Řešil jsem taky minulý týden problém s klimou.Jeden den jela a na druhý den nic.Sahary nic,kompresor nespínal.Proběhla kontrola pojistek na baterce.Je to ta úplně vlevo z těch tří co tam jsou.Pojistka v pořádku.I tak jsem ji vytáhl a zjistil že je potažena povlakem oxidu,včetně kontaktu do kterého se zasouvá.Kontakty za pomoci malého šroubováčku a jemného šmirglu očištěny,pojistka vyměněna za novou a vše běží zase jak má.Takže v podstatě blbost ale šalamounsky skrytá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jsem tu nový a ještě jsem nepřečetl vše, ale včera jsem byl plnit klimu. Všechno proběhlo v pořádku až při zapnutí klimi se nerozjel kompresor. Na podzim klima fungovala bez problémů. V servisu mi řekl, že to bude asi cívka a oprava za 1 500 Kč. Nejsem žádný odborník tak nevím jestli mě nechce podělat. Ještě bych se chtěl zeptat kolik gramů plniva se vleze do klimatizace Octavie I? Naplnil mi tam cca 500g a to se mi zdá moc. 

 

Děkuji za každou odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 11 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám climatronik, prestal svietiť display ale klíma bežala normálne, potom na palubke ukazovalo nezmyselné hodnoty teploty a teraz už nejde klíma vôbec, nefúka ani ventilátor kúrenia (čo ma štve najviac) VAG climatronik vôbec nenájde, poistky som prekontroloval aj nad baterkou. Panel klimatroniku som skúšal v druhej oktávii, display síce nesvietil ale klima fungovala ako má, čo teraz?  :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Taky mám stejnou závadu jako Namor, klimatizace manuální. Pokud zapnu tlačítko A/C a mám ventilátor na I. stupeň, tak kompresor klimy a větrák chladiče jede. (Ale přitom se mi zdá, že na I. stupeň dovnitř ventilátor vůbec nefouká.) Pokud ale přepnu ventilátor na II. / III. nebo IV. stupeň okamžitě se vypne. Prosvětlení tlačítka A/C zhasne, větrák chladiče se zastaví a elmg. spojka odstaví kompresor. Octavie I 1,9 TDI  81KW, rok výroby 1998. Pojistky ok.


Máte někdo tušení čím to může být? Klima je čerstvě naplněná, ale předtím pár let nechodila.


Díky za pomoc


 


Zkoušel jsem ten ventilátor a na I. stupeň se skutečně netočí. Mohl by to být ten předřadný odpor ve spodním víku ventilátoru?


Editováno: , autor: AlesK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Zdravím pánové, ať nedávám nové téma, potřeboval bych poradit...řeším klimu, mám v OI r.v.98 neoriginální klimu, výrobce Diavia, montováno kdysi někde ve Francii...byl děravý chladič, vydržela bez problému tak 3 dny a konec, chtěl jsem vyměnit chladič, bohužel nikde nešlo nic povolit, tak jsem začal měnit a měnit, až jsem nakonec vyměnil komplet všechny komponenty, kompresor, držák kompresoru, hadice, trubky, celé topení, chladič atd, samozřejmě díly Škoda, pouze elektroniku jsem nechal původní, ať neměním celý svazek...a teď nastal problém, po zapnutí klimy se vše rozjede, jak má, klima nachladí, ventilátor běží, krásně fouká, po chvíli vypne ventilátor, a tlak na vysokotlaku jde zase pěkně nahoru, až zapne znovu ventilátor, zchladí chladič, znova se vypne... a konec, tlaky se na vysokotlaku a nízkotlaku pomalu vyrovnávají, trubky zteplají a kde nic tu nic, zkoušel jsem různé plnění, 400-550-775g, jestli to původní čidlo tlaku není děláno na jiné tlaky, ale beze změny...podotýkám, že kompresor pořád jede...myslím na expanzní ventil, ale nevím jistě...nesetkali jste se s tím někdo ? děkuji předem za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že jsem si jako raritu stáhl nějakou technickou příručku pro Diavia klimatizaci. Když tak ji sem dám. Jinak nevíte někdo OI BFQ Climatronik za jakých podmínek (teplota) běží topení potřebuju vyčistit a otestovat před zimou. Stačí dát HI nebo nějak jednotka omezuje topení při vyšších teplotách? Teoreticky by mělo stačit zapnout ECON a dát HI.. Dík za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u mě je asi ucpaný výměník, asi dvakrát jsem měnil kapalinu kvůli údajně vadnému termostatu a špatně dané hadici která praskla tak to tuhle zimu aspoň začalo nějak rozumně topit. Dík za radu až se zvednu a dorazí od drinku v Thajsku do republiky tak to testnu :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 6. 2017 na 18:53, mirekkristek napsal:

..myslím na expanzní ventil, ale nevím jistě...nesetkali jste se s tím někdo ? děkuji předem za rady...

 

Pokud je v systému vlhkost (nějaký funkční odvhčovač to má?) tak může ventil zamrzat, čemuž by odpovídalo to, že to chvíli funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Mám problém s manuální A/C klimatizací, který řeším již 8 let. Mám OCTAVII 2002 1,9 TDI Elegance kód motoru ALH.

Vyměnil jsem kompresor, spojku i řídící jednotku klimatizace, klimu mám doplněnou a stejně s ní mám potíže.

Přepaluje se mi totiž pojistka č.5 . Dám novou pojistku a klimatizace mi nějakou dobu funguje, někdy 30 minut , někdy hodinu, klima spíná, chladí , vše funguje jak má. potom se ale přepálí pojistkač.5 , a je jedno jestli mám klimu zapnutou nebo vypnutou. Další pojistka (nová) již vydrží jen velmi krátkou dobu 1-2 minuty a přepálí se. Nevím kde by mohla být chyba. Jediné co mám odstavené je čidlo hladiny oleje (myslím že je to G266), ale nevím jestli by to mohlo mít nějakou spojitost.

Prosím o jakoukoliv radu.

Děkuji Karel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...