Přejít na obsah

Motor samovolně zhasne při jízdě.


Seben

Doporučené příspěvky

Ahoj potřebuji poradit.

Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju.

Prosím o vaší pomoc díky.

Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj potřebuji poradit.

Auto ráno v pohodě nastartuji a klidně si svištím a po necelých 10 km mě z ničeho nic auto chcipne.A to samý po cestě zpět. Opravdu netuším čím to může bejt a dost mě to štve. V servisu (autorizovanym)sem byl asi před 5 měsíci s podobnou závadou akorát sem už auto nenastartoval a xkrát mě servis zklamal až na po 3 třetí mi auto dali dohromady a teď znova stejná vada s tím rozdílem že auto pak nastartuju.

Prosím o vaší pomoc díky.

Jedná se o auto: Škoda Octavia,1,6 GLX, r.v. 1998, najeto cca 186tis

Čoveče, zažil jsu jednou na ostrém kruhovém objezdu, kdy motor najednou zčista jasna chcípnul

a mě to málem utrhlo ruce, když vynechal posilovač..

Po zastavení jsem znovu nastartoval a v pohodě dojel. Od té doby se mi to již nikdy nestalo..

Co VAG? Hlásí nějakou závadu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky.

Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popravdě mi nedali do ruky žádný výpis chyb, což je i moje chyba že jsem nevyžadoval ale měli by dávat automaticky.

Takže budu muset jít na diagnostiku ať řeknou co tomu je.Mam toho víc svítí airbag a něco s levýma zadníma dveřma tak blbne central.

Jasně, diagnostika je základ. Bez toho nemá smysl spekulovat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobnej problém - občas to chcíplo, někdy to šlo nastartovat hned, někdy až po chvíli. U mě se vyměnil snímač otáček a bylo po problému.

Tenhle problém jsem měl v roce 2002 taky. Blblo to čím dál víc, až jsem jednou nemohl nastartovat. Byl jsem asi 2km od servisu, tak jsem jim zavolal. Odpověď jsem čekal, "Nemáme žádné vozidlo, zkusze se sem nějak dostat". A ejhle, zkusil jsem nastartovat a ono to chytlo. Dojel jsem tedy do servisu. Mechanik si bere vozidlo a říká mi, abych chvilku počkal, že to bude chvilička. Chtěl jsem být u toho, ale nenechal mě. Za pár minut přistavil Octu před servis, já zaplatil a odjel. Za TŘI dny mi Octu někdo ukradl. Potom jsem se dozvěděl, že to nebylo poprvé. A k té závadě. Stačilo pouze vyměnit relátko. Byl to nešvar octavek. I mechanik to věděl. Kdyby to relé vyměnil přede mnou, tak jsem možná měl ještě tu starou Octu. Tahle byla stará 3 roky (akorát skončil liesing). Jediné, co mi po ní zůstalo je to špatné relátko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ako hovoril kolega tu na fore.... mne to tiez robilo.... bolo to vadne relatko pod volantom.... tak som to vybral a opravil :) mal som ta uvolneny kontakt... to relatko bolo tak prehriate ze sa rozpustil cin na plosaku a kontakt tam bol len tak tak.... normalne mi to za jazdy skapalo a neslo ...a po chvili zase slo.. alebo skapalo a hned naskocilo... VAG mi tiez nic nepisal..ziadna chyba RJ ... iba blbe relatko a bolo po probleme..

skus to pozriet :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj,

Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle.

1J0909603 A AIRBAG VW3

Kodovaní 00065

Zjištěná chyba

00589 032

Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131

Hodnota odporu prilis velka.

Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Tak mě se před rokem taky rozsvítil. Byl sem v orig servisu škoda a VAG ukázal tohle.

1J0909603 A AIRBAG VW3

Kodovaní 00065

Zjištěná chyba

00589 032

Text: spoustec 1 airbagu (spolujezdec) n131

Hodnota odporu prilis velka.

Kdyz se na vypis z VAGU podivate napada vas neco?

Přerušený vedení k bagu, kontrola svorkovnic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 15 let později...
  • Pawouk změnil název na Motor samovolně zhasne při jízdě.
  • o 1 měsíc později...

Zdravím,

 

mám takový menší problém, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka ABS a airbagu, po chvilce kdy jsem dojížděl na kruhový objezd to několikrát škublo, motor se vypnul a už nešel nastartovat, jakoby byla vybitá baterie. Auto jsem odstavil, odpojil baterii, po chvilce baterii znova zapojil a najednou vše fungovalo jak mělo. Ovšem potom co jsem chvilku jel se stalo úplně to samé,  za jízdy to párkrát škublo, vypnul se a už jsem nenastartoval. Zkusil jsem dát baterii novou, ale problém to vyřešilo na dva dny a pak se stalo opět to samé. Během jízdy ani po nastartování se mi nerozsvítila kontrolka baterie. 

 

Můj dotaz tedy zní: čím by to mohlo být?

 

Děkuji za Vaše odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mdka123 Měl jsem O1 s motorem AKL (1.6 benzín 74kW). Ten se mi začal chovat podobně. Nechcípal za jízdy, ale baterie se chovala jako vybitá, stačilo ji odpojit a připojit a vše zase na pár dnů fungovalo. Jako první jsem šel po alternátoru a zjistil jsem, že na komutátoru byly vyběhané drážky od uhlíků, hluboké několik milimetrů. Každá drážka byla jinak hluboká a oba uhlíky byly opotřebované každý jinak, z toho jeden už byl téměř celý pryč. Ten zřejmě odskakoval od komutátoru, alternátor dodával nestabilní napětí do usměrňovače a celé se to chovalo jinak, než jak očekávala řídicí jednotka. Vyměnil jsem alternátor a bylo po problému.

Pokud bude alternátor v pořádku, zkontroloval bych kabeláž k senzoru polohy klikovky i vačky. Když motor nečekaně chcípne za jízdy, bývá za tím právě senzor na klice (který dává signál pro časování vstřikovací sekvence a bez kterého se motor ani nenastartuje) nebo kabeláž k němu. Senzor polohy vačky je schovaný za rozvodovým kolem a dostat se k němu znamená udělat následně nastavení rozvodů. Ale nejsem si jistý,, zda to ta slabší 1.6 má s tím senzorem vačky stejně.

Editováno: , autor: CzechDave
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám taký problém mám 1.6 75kw rok 2007 a auto išlo v pohode potom sa vymenili sviečky a káble k sviečkam a auto začalo akokeby “ samo pridávať” keď som prehradzovali rýchlosti tak otáčky nepadali tak ako majú ale vyleteli cca o 500-1000 otáčok vyššie pri každej rýchlosti. Keď stojím na semafore alebo na voľnobehu to nerobí keď pridávam plyn ale keď presadzujem áno. Neviete náhodou čo to môže robiť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...