Jump to content

1.4 MPI 44KW rok2000 padaji otáčky volnoběhu


bodah

Recommended Posts

Potřeboval bych radu ohledně motoru 1.4 MPI 44KW rok2000 padaji otáčky volnoběhu skube to pri jizde,netahne to jak ma. vag: pise :chyba/snimac polohy otacek vackoveho hridele

predem diky za rady

Ahoj, no ja mam taky 1,4MPi , 44KW , 2002 , stavalo se mi porad např. pri nastartovanem motoru a klidu ,rucicka na budiku otacek cukala , motor casto skubnul a to dost , nebo pri jizde auto casto zaskubalo , jsem musel vetsinou podradit na nizsi stupen , nejdrive vymena svicek, pote vycisteni skrtici klapky - porad to same, nakonec to vyresila vymena zapalovaco listy svicek , tak uvidis no , ahoj ;)

Link to comment
Share on other sites

a už ti udělali někde v autorizovaným servisu V.A.S.-em flash ŘJ motoru? je na to oprava softwarovýho stavu,ten by to měl odstranit

to zatim ne mas namysl nahrani noveho softveru?

NA VAGU TO UKAZUJE 800/765 =OTACKY MOTORU

LANDA SONDA SKACE TEZ DO MINUS. POLOH

A DOBA VSTRIKU SEM TAM DO MINUSU

Edited by bodah
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ahoj, no ja mam taky 1,4MPi , 44KW , 2002 , stavalo se mi porad např. pri nastartovanem motoru a klidu ,rucicka na budiku otacek cukala , motor casto skubnul a to dost , nebo pri jizde auto casto zaskubalo , jsem musel vetsinou podradit na nizsi stupen , nejdrive vymena svicek, pote vycisteni skrtici klapky - porad to same, nakonec to vyresila vymena zapalovaco listy svicek , tak uvidis no , ahoj ;)

Zdravim vsetkych chcel by som len zareagovat na tento prispevok a to mojou skusenostou mozno niekomu pomoze

Moja Fabia , 1,4 MPI 44kw r.v.2002

Doposial som so skubanim motoru nemal problem a teraz zrazu to prislo najazdenych 78 K

Spociatku som si myslel ze to moze byt voda v palivovej nadrzi no ani na druhy den a dalsie nasledujuce to neprestavalo

To skubanie sa prejavovalo nasledovne .Nepravidelne otacky motora vo volnobehu od 800 az do 1000,,niekedy zase velmi male.. motor uz ako keby sa mal zastavit a potom znova nabehol .Pri jazde to bolo mozne pozorovat najviac pri 1 a 2 prevodovom stupni Tak som to zacal riesit ,,, myslel som ze to moze byt skrtiaca klapka tak som odmontoval kryt motora a potom kryt skrtiacej klapky ,,, na moje pocudoanie klapka bola celkom cista ,,, tu na fore som videl klapky v hroznom stave myslel som si ze aj ta moja bude v podobnom stave ...klapka bola zanesena priblizne 2mm okolo vyklapacej casti ..ale aj tak sa vycistila.No nepomolo to motor stale skubal .Tak prisla na rad diagnostika VAG ...na vagu hlasilo sporadicka chyba vynechavanie 2 a 3 valca slaby tlak .Moj priatel po tejto diagnostike konstatoval ze to budu sviecky ,,, nechcelo sa mi tomu verit ..lebo sviecky boli menene len nedavno a to pri 60 k cize sviecky teraz maju 18k . Prve sviecky vydrzali 60k a to boli menene len preventivne lebo uz som nechcel riskovat.... auto islo stale dobre .Ak menit sviecky tak som si povedal ze uz len take co boli predtym bol som s nimi spokojny a auto islo stale dobre a najazdil som na nich uctihodnych 60k. Sviecky sa vymenili a cuduj sa svete otacky vo volnobehu sa tiez ukludnili auto zrazu si selestilo ako niekedy .Prislo znova napojenie na VAG a diagnostika ,,,,vsetko ok chyba nenalezena.

Prislo na rad este preturovanie motora ci nezakasle ale nic sa nedialo ,,,motor mal dravy zvuk .Takze na zaver uz len dodam ....

sviecky na ktorych som najazdil 60k...............................................BRISK DR 15 TC

sviecky na ktorych som najazdil 18k a zacal skubat motor ..............CHAMPION RC 89 PYC

Kolombo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...