Přejít na obsah

Strata vykonu, nepravidelny chod 1,8 20V (2002-110kW)


Ferino83

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych,

mam Octaviu 1,8 20V 110kW. Kupil som ju ako jazdnu, asi po mesiaci uzivania som zacal mat problemy s trhanim pocas jazdy, proste akoby obcas vynechal niektory valec. Nasledne som mal na plane vymenu rozvodov (asi pri 105 000, radsej som ich menil kedze som si nebol isty ako sa o to auto staral predchadzajuci majitel), filtrov, sviecok, ... . Takze v servise mi tieto veci kompletne vymenili a tieto problemy prestali (neviem ci to bola nahoda alebo nie).

Teraz je to auto asi 4 mesiace po tejto vymene rozvodov a opat som zacal mat tieto problemy, proste z nicoho nic sa mi stane ze motor strati vykon, ma divny zvuk (akoby siel na tri valce) a ledva som s tym dosiel 3 km domov. Doma ked som to odstavil tak ten zvuk na volnobehu po chvili prestal (akoby nabehol aj stvrty valec) a siel pokojne. Na dalsi den to iste spravim nejakych 10 km uplne bez problemov a z nicoho nic rovnaky problem. Startuje bez problemov, a nastava to uplne nahodne pocas jazdy...

Nema niekto podobny problem a nevie niekto co by to mohlo byt, kolegovia mi spominali, ze by to mohol byt zapalovaci modul (udajne dost casto odchadza u tychto motorov), nemoze to byt nieco s Turbom, alebo...???

Prosim ak niekto viete o tomto probleme viac napiste mi...

Vsetkym vopred dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejprve to chce diagnostiku a potom něco dál.......patrně je opravdu nakopnutej nějaký modul už jsem to na své dělal a i na jiných a pověst jak odchází je pravdivá........

a rozvody u tohoto motoru jsou ve 180 000 Km......Mrs.

Vdaka za nazor, aj ja dufam ze to bude iba v tom module a ze tym sa ta chyba odstrani. Chcem sa este spytat, ci ten modul odchadza nahle, alebo zacne obcas vynechavat a obcas funguje??? Lebo vcera som dosiel na 3 valce ako som spominal, ale dnes rano som to startol a motor slapal ako hodinky na 4 valce??? Tie vypadky su uplne nahodne, je mozne ze ten modul je v haji, ale obcas sa este spamata a slape???

Ohladom tej vymeny tych rozvodov, pozeral som ze interval vymeny je az pri 180 tis. len sa mi to zdalo dost vela a chlapik v servise (dost dobry kamarat, ktoremu neslo iba o prachy) mi tiez doporucil, ze pokial neviem ako s tym bolo jazdene, je lespie to vymenit a mam pokoj a istotu ze to nezadriem (investicia do rozvodov je stale lepsia ako menit piestovu skupinu alebo hlavu) :)

Este raz vdaka trochu si ma upokojil, inak orientacne ten modul stoji asi kolko??? Okolo 4 tis??? A prosim Ta ak by si sa mohol este vyjadrit k tomu ci to moze robit ten modul aj ked to potom ide opat normalne???

Vdaka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorovka má čítač na výpadky v zapolování a kdyby to přesáhlo určitou hranici rozsvitil by se ti motor. A v jednotce by měla bát chyba Aussetzererkennung a který Zylinder :)

Nemeješ často motor vapkou? Tydle moduly jsou náchylný na vlkost. Jsou sice těsný, ale někdy se stane, že se tam vlhko dostane.

Jestli ti měnili i svíčky tak tím jedna možná příčina odpadá.

Co tankuješ za palivo?

U MPi motoru nepředpokládám problém se vstřikama to se spíš může objevit u FSi.

M.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok....rozvody je jasné pokud neni známo co a jak bylo s autem tak je jistota to vyměnit o tom žádná......mě ten předpis na 180Tkm také nejde pře rozum ale je to tak.....

modul může dělat to co řikáš jednou jede a jednou ne......(já měl podobnou věc odešel jeden a po vychladnutí jel bez problémů 150km pak zase nejel ale po vychladnutí by zase jel ale to už jsem dal NEW......)

modul ve škodovce originál stojí 1150Kč šlo to hodně dolu stával 1500-1800kč

objednací číslo na AUM,ARX,AUQ je 06B 905 115 R cena 1150kč/kus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorovka má čítač na výpadky v zapolování a kdyby to přesáhlo určitou hranici rozsvitil by se ti motor. A v jednotce by měla bát chyba Aussetzererkennung a který Zylinder :)

Nemeješ často motor vapkou? Tydle moduly jsou náchylný na vlkost. Jsou sice těsný, ale někdy se stane, že se tam vlhko dostane.

Jestli ti měnili i svíčky tak tím jedna možná příčina odpadá.

Co tankuješ za palivo?

U MPi motoru nepředpokládám problém se vstřikama to se spíš může objevit u FSi.

M.

Nie odkedy mam tu Octavku este som motor vapkou neumyval, a myslim ze ani nie je treba zatial a to som na nej nabehal za tie 4 mesiace asi 6000 km. Takze vapkou to nebude, sviecky mam nove vymenene daval som tam platinove NGK (myslim, dufam ze som znacku neskomolil).

Tankujem iba na Shell-ke V-Power (95), alebo na OMV Carrera 95, takze myslim ze tym palivom by to tiez nemalo byt, alebo ano, nedavam tam lacne sracky...

No dufam ze vstrekom to nebude a bude problem iba s tymi modulmi... (nemam FSI, a hovoris ze mavaju problem so vstrekovanim???, lebo obzeram sa do buducna po Octe II tiez turbo benzin, ale az tak o rok mozno o 2)

Vdaka za nazor :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok....rozvody je jasné pokud neni známo co a jak bylo s autem tak je jistota to vyměnit o tom žádná......mě ten předpis na 180Tkm také nejde pře rozum ale je to tak.....

modul může dělat to co řikáš jednou jede a jednou ne......(já měl podobnou věc odešel jeden a po vychladnutí jel bez problémů 150km pak zase nejel ale po vychladnutí by zase jel ale to už jsem dal NEW......)

modul ve škodovce originál stojí 1150Kč šlo to hodně dolu stával 1500-1800kč

objednací číslo na AUM,ARX,AUQ je 06B 905 115 R cena 1150kč/kus

Mne sa prave ten predpisany interval nezdal tak som to radsej vymenil :)

Tak uvidim co s tym bude, v sobotu mam ist na diagnostiku, uvidim co mi ta ukaze a snad to bude iba ten spominany modul, radsej s tym nejazdim aby som neodpalil katalyzator,...

S tou cenou toho modulu si ma velmi potesil :) a vdaka aj za to objednavacie cislo,..

Tesi ma ze sa najdu ludia ktori vedia poradit, este raz velka vdaka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie odkedy mam tu Octavku este som motor vapkou neumyval, a myslim ze ani nie je treba zatial a to som na nej nabehal za tie 4 mesiace asi 6000 km. Takze vapkou to nebude, sviecky mam nove vymenene daval som tam platinove NGK (myslim, dufam ze som znacku neskomolil).

Tankujem iba na Shell-ke V-Power (95), alebo na OMV Carrera 95, takze myslim ze tym palivom by to tiez nemalo byt, alebo ano, nedavam tam lacne sracky...

No dufam ze vstrekom to nebude a bude problem iba s tymi modulmi... (nemam FSI, a hovoris ze mavaju problem so vstrekovanim???, lebo obzeram sa do buducna po Octe II tiez turbo benzin, ale az tak o rok mozno o 2)

Vdaka za nazor :)

FSi má jiný vstřiky než MPi to je snad jasný každému. To je velké umění stříkat to palivo přímo do válce. A když to vezmeš obecně ten vstřik tam je i při expanzi paliva. A ta jeho špička musí mít pořád funkční otvor(y) aby mohl dále rozprašovat palivo. Když do FSi leješ špatný palivo, mužeš si klidně propálit píst ;) ( špatné palivo myšleno benzín 91 a níž )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Caute vsetci,

takze bol som s tou Octou na diagnostike, a nic take ako vynechanie zapalovania sa tam nenaslo. VAG nevypisal ziadne chyby co by sa tykali zapalovania, alebo zapalovacich cievok. Nasli sa tam sporadicke chyby, nieco ohladom riadiacej jednotky, tieto mi servisak zmazal a teraz ta Octa slape ako hodinky a fakt neviem cim to mohlo byt. Ja len dufam ze sa to nebude opakovat a nebude to robit riadiaca jednotka :(

Nema niekto podobne skusenosti s takymto problemom. Typ motora je AGU, mal niekto problemy s RJ u tohto typu. Pripadne vie mi niekto povedat kolko by ma nova RJ stala, keby sa to opakovalo??? Neda sa na RJ vymenit soft. Ocennim akekolvek informacie ohladom tohto problemu...

Vsetkym vopred vdaka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute vsetci,

takze bol som s tou Octou na diagnostike, a nic take ako vynechanie zapalovania sa tam nenaslo. VAG nevypisal ziadne chyby co by sa tykali zapalovania, alebo zapalovacich cievok. Nasli sa tam sporadicke chyby, nieco ohladom riadiacej jednotky, tieto mi servisak zmazal a teraz ta Octa slape ako hodinky a fakt neviem cim to mohlo byt. Ja len dufam ze sa to nebude opakovat a nebude to robit riadiaca jednotka :(

Nema niekto podobne skusenosti s takymto problemom. Typ motora je AGU, mal niekto problemy s RJ u tohto typu. Pripadne vie mi niekto povedat kolko by ma nova RJ stala, keby sa to opakovalo??? Neda sa na RJ vymenit soft. Ocennim akekolvek informacie ohladom tohto problemu...

Vsetkym vopred vdaka :)

ahoj.ja mam tiez agu,ale takyto problem som zatial nemal...ale tiez sa priklanam k tomu modulu ak mas nove sviecky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute vsetci,

takze bol som s tou Octou na diagnostike, a nic take ako vynechanie zapalovania sa tam nenaslo. VAG nevypisal ziadne chyby co by sa tykali zapalovania, alebo zapalovacich cievok. Nasli sa tam sporadicke chyby, nieco ohladom riadiacej jednotky, tieto mi servisak zmazal a teraz ta Octa slape ako hodinky a fakt neviem cim to mohlo byt. Ja len dufam ze sa to nebude opakovat a nebude to robit riadiaca jednotka :(

Nema niekto podobne skusenosti s takymto problemom. Typ motora je AGU, mal niekto problemy s RJ u tohto typu. Pripadne vie mi niekto povedat kolko by ma nova RJ stala, keby sa to opakovalo??? Neda sa na RJ vymenit soft. Ocennim akekolvek informacie ohladom tohto problemu...

Vsetkym vopred vdaka :)

Čau, když vidím, že máš motor AGU ta je to na 99 procent modulem zapalování co je umístěnej na vzduch filtru č. dílu 4D0 905 351, ten má jeden 4 a jeden 5ti pin konektor.

Co já se s tím narozčiloval (přehazování svíček, zapalovacích cívek a nakonec vstřiků) vždy to jelo normálně a najednou to šlo na 3 válce pak to zase jelo.

Nakonec jsem jeden válec co nešel nahradil vlastním zapojením pro jistotu galvanicky odděleno na vstupu optočlenem abych v žádním případě neohrozil ř.j. motoru a s tím provizorně jezdím doteď.

Jestli máš někoho z okolí tak si s ním zkus ten modul vyměnit a uvidíš, že je to ono. Pozor tento modul mají myslím jen motory AGU ostatní 1,8 T mají ten spínač přímo v cívce.

Jinak jsem z Turnova 25 km od Liberce, ale to je pro Tebe asi trochu z ruky:-))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cavte vsetci,

dnes som trosku s tym za jazdy spekuloval a zistoval kedy (pri akych otackach) to robi. A stalo sa mi to opat, pri sportovejsom rozjazde z miesta, po vytoceni na jednotke na priblizne 4000 ot/min (samozrejme zohriaty motor, svoje turbo mam rad :) ), zaradeni 2 (bez medziplynu) a dost prudkom pusteni spojky to spravilo opat...

Nemoze to byt nieco take ako nejaka ochrana pri nesetrnom zaobchadzani s motorom alebo take nieco??? Proste opat to prestalo tahat, opat ten divny zvuk akoby na 3 valce, zastavil som vypol motor, po chvili som opat nastartoval a motor frcal akoby sa nic nestalo,...

Ten prvy krat sa mi to stalo naopak pri podradeni do 2 pred krizovatkou a brzdenim motorom (ale nie vo velmi vysokych otackach -asi okolo 2500 ot/min,...

Toto je pre mna fakt zahada, tymi cievkami to asi vazne nebude, pytal som sa na to kamarata v servise a on mi povedal ze keby to boli tie cievky, tak ked odide aspon jedna, tak oddide uplne (proste death, a uz by to na 4 valce po nastartovani nechytilo) a na VAG-u by bola urcite chyba - vynechanie zapalovania a presne na ktorom valci (ktora cievka).

Asi mi neostane nic ine iba trosku zjemnit sposob jazdy aj ked to ma tolko konikov pod kapotou :)

Ak by mal niekto nejaky napad alebo podobnu skusenost prosim ozvite sa

Vsetkym vopred vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, když vidím, že máš motor AGU ta je to na 99 procent modulem zapalování co je umístěnej na vzduch filtru č. dílu 4D0 905 351, ten má jeden 4 a jeden 5ti pin konektor.

Co já se s tím narozčiloval (přehazování svíček, zapalovacích cívek a nakonec vstřiků) vždy to jelo normálně a najednou to šlo na 3 válce pak to zase jelo.

Nakonec jsem jeden válec co nešel nahradil vlastním zapojením pro jistotu galvanicky odděleno na vstupu optočlenem abych v žádním případě neohrozil ř.j. motoru a s tím provizorně jezdím doteď.

Jestli máš někoho z okolí tak si s ním zkus ten modul vyměnit a uvidíš, že je to ono. Pozor tento modul mají myslím jen motory AGU ostatní 1,8 T mají ten spínač přímo v cívce.

Jinak jsem z Turnova 25 km od Liberce, ale to je pro Tebe asi trochu z ruky:-))))))))

Vdaka za nazor

teda myslis ze by to mohlo byt prave tou riadiacou jednotkou zapalovania, ktora dava impulz zapalovacim cievkam??? Pokial tomu spravne rozumiem? Cena sa pohybuje asi okolo 7 000,- vsak? A na VAG-u by to nevyhlasilo chybu na tomto module???

Este raz vdaka,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za nazor

teda myslis ze by to mohlo byt prave tou riadiacou jednotkou zapalovania, ktora dava impulz zapalovacim cievkam??? Pokial tomu spravne rozumiem? Cena sa pohybuje asi okolo 7 000,- vsak? A na VAG-u by to nevyhlasilo chybu na tomto module???

Este raz vdaka,...

Jak říkám, mně to takhle taky blblo a ta jednotka - našel jsem jí asi za 3500,- a vcera na http://www.skoda-dily.cz za 2200 Kč

ale i to je dost. Ten díl je na 2 šroubky, tak zkus sehnat někoho s motorem AGU a půjčit si ho.

Ještě bych Ti mohl poslat foto tý jednotky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za nazor

teda myslis ze by to mohlo byt prave tou riadiacou jednotkou zapalovania, ktora dava impulz zapalovacim cievkam??? Pokial tomu spravne rozumiem? Cena sa pohybuje asi okolo 7 000,- vsak? A na VAG-u by to nevyhlasilo chybu na tomto module???

Este raz vdaka,...

Jo ještě jsem zapoměl - Na VAGu to vůbec nezaznamená žádnou chybu. Motor běžel na 3 válce a na VAGu ani ň, tak jsem vyndal konektor vstřikovače aby mi to tam nestříkalo benzín do toho válce co nepálil běželo to třeba několik minut na 3 a na VAGu NIC!!!!! Ty novější motory to asi na VAGu poznaj ale ty ten el.spínač (tranzistor MOSFET) mají přímo v zapal cívkách. Koukni a napiš jestli tam ten díl s tím číslem máš na tom tělese vzduch filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám, mně to takhle taky blblo a ta jednotka - našel jsem jí asi za 3500,- a vcera na http://www.skoda-dily.cz za 2200 Kč

ale i to je dost. Ten díl je na 2 šroubky, tak zkus sehnat někoho s motorem AGU a půjčit si ho.

Ještě bych Ti mohl poslat foto tý jednotky

Cau

vdaka za radu, asi to bude vazne ono. Ta foto nebude nutna viem presne o co sa jedna. Ja som pozeral orig. ten diel v Skodovke a stoji nieco okolo 7 tis. Ale urcite pojde zohnat lacnejsie ako hovoris. Este budem skusat ako casto sa to stane a potom to asi skusim vymenit, kolega ma tu istu Octu, takze sa s nim dohodnem.

Vdaka za radu, tesi ma ze sa najdu ludia co poradia :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ještě jsem zapoměl - Na VAGu to vůbec nezaznamená žádnou chybu. Motor běžel na 3 válce a na VAGu ani ň, tak jsem vyndal konektor vstřikovače aby mi to tam nestříkalo benzín do toho válce co nepálil běželo to třeba několik minut na 3 a na VAGu NIC!!!!! Ty novější motory to asi na VAGu poznaj ale ty ten el.spínač (tranzistor MOSFET) mají přímo v zapal cívkách. Koukni a napiš jestli tam ten díl s tím číslem máš na tom tělese vzduch filtru.

Ok kuknem na to a dam Ti vediet, prave to ma zarazilo, ze VAG absolutne nic nevypisal co sa tyka zapalovania. Takze mame asi ten isty problem, dufam ze to bude ono. A to by aj davalo zmysel, pokial cievka nedostane impulz z toho zapal. modulu proste neodpali-vynecha a preto chvilu ide motor na 3 valce. A ked vypnem motor tak sa ten modul spamata a opat slape. Cosi na tom asi bude.

Na ten benzin som daval bacha, hned ako mi vypol valec, tak som zhasinal motor (teda hned ako to bolo mozne), aby som neodpalil katalyzator,...

Este raz vdaka,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem neviděl špatnou Ř.J na 1.8.A to jsem viděl hodně.To by do ní musel jedině někdo hrabat.Hledej problém jinde....

Ok vdaka za upokojnie :), pocul som to od viac ludi, tiez sa mi to nezda, a s tou RJ nebolo myslim robene vobec nic,...

Dakujem za nazor,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ještě jsem zapoměl - Na VAGu to vůbec nezaznamená žádnou chybu. Motor běžel na 3 válce a na VAGu ani ň, tak jsem vyndal konektor vstřikovače aby mi to tam nestříkalo benzín do toho válce co nepálil běželo to třeba několik minut na 3 a na VAGu NIC!!!!! Ty novější motory to asi na VAGu poznaj ale ty ten el.spínač (tranzistor MOSFET) mají přímo v zapal cívkách. Koukni a napiš jestli tam ten díl s tím číslem máš na tom tělese vzduch filtru.

Ahoj, chcel by som sa Ta este spytat, ohladom toho modulu 4D0 905 351, hovoris ze na 99% by to mal byt on. Dal si mi tu aj link na ktorom maju tento modul za 2220,- Kc. Ja som volal u nas do servisu a tam mi presne tento diel nasli a zaspievali mi cenu nieco vyse 9000 Sk. Jedna sa o rovnaky diel - Riadiaca jednotka koncoveho vykonu pre motor AGU??? Nie je to iba nejaka polska nahrada, je to orig. diel??? Vies je rozdiel dan zan 3000 Sk aj s donaskou na SR z toho net obchodu a je rozdiel kupit to za vyse 9000 v servise (autorizovany servis Skoda). Este som pozeral neautorizovane servisi a tam to vyslo okolo 5000 Sk. Cim je to ze tam je taky velky rozdiel v cene???

Ten diel vyzera takto vsak??? - kukni foto v prilohe

Vdaka za radu

post-18091-1208784427.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chcel by som sa Ta este spytat, ohladom toho modulu 4D0 905 351, hovoris ze na 99% by to mal byt on. Dal si mi tu aj link na ktorom maju tento modul za 2220,- Kc. Ja som volal u nas do servisu a tam mi presne tento diel nasli a zaspievali mi cenu nieco vyse 9000 Sk. Jedna sa o rovnaky diel - Riadiaca jednotka koncoveho vykonu pre motor AGU??? Nie je to iba nejaka polska nahrada, je to orig. diel??? Vies je rozdiel dan zan 3000 Sk aj s donaskou na SR z toho net obchodu a je rozdiel kupit to za vyse 9000 v servise (autorizovany servis Skoda). Este som pozeral neautorizovane servisi a tam to vyslo okolo 5000 Sk. Cim je to ze tam je taky velky rozdiel v cene???

Ten diel vyzera takto vsak??? - kukni foto v prilohe

Vdaka za radu

Ahoj, je to ten díl podle fota. Ten díl za 2200,- nevím co to je za výrobce a ty rozdíly v cenách jsou docela velký ale čím to je to nevím.

Ještě vylučovací metodou vyzkoušej mezi sebou prohodit zapalovací cívky, popř. svíčky a vytažením konektorů z jednotlivých vstřikovačů zjisti jestli po vyměně nepálí vždy ten stejný válec abys to zjistil na 99,99% a nebylo to třeba tou cívkou. Nebo si to půjč od toho kolegy na vyzkoušení, abys mě pak nejel ukamenovat, že to tím nebylo !!! (i když to je asi dálka co :-)))))

A ty vstřiky můžeš vytahovat v pohodě za chodu motoru - nic to nezaznamená a jestli to půjde na 3 nebo na dva to krásně poznáš.

Tak napiš jak jsi dopad. Já asi měsíc jezdím na tu vlastnoručně vyrobenou náhradu 1 válce (cena el. součástek tak cca 150 Kč a zatím v pohodě)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, je to ten díl podle fota. Ten díl za 2200,- nevím co to je za výrobce a ty rozdíly v cenách jsou docela velký ale čím to je to nevím.

Ještě vylučovací metodou vyzkoušej mezi sebou prohodit zapalovací cívky, popř. svíčky a vytažením konektorů z jednotlivých vstřikovačů zjisti jestli po vyměně nepálí vždy ten stejný válec abys to zjistil na 99,99% a nebylo to třeba tou cívkou. Nebo si to půjč od toho kolegy na vyzkoušení, abys mě pak nejel ukamenovat, že to tím nebylo !!! (i když to je asi dálka co :-)))))

A ty vstřiky můžeš vytahovat v pohodě za chodu motoru - nic to nezaznamená a jestli to půjde na 3 nebo na dva to krásně poznáš.

Tak napiš jak jsi dopad. Já asi měsíc jezdím na tu vlastnoručně vyrobenou náhradu 1 válce (cena el. součástek tak cca 150 Kč a zatím v pohodě)

Vdaka za radu, neboj nepojdem Ta ukamenovat aj keby to nebolo ono :). Ja som vobec nevedel cim to moze byt, a asi by som sa nechal ukecat servisakom na vymenu RJ, ale kedze mas rovnaky problem na rovnakom motore, tak to bude ono. Este skusim tie veci co si mi hovoril a uvidim ako sa to bude spravat. Potom pripadne objednam ten modul a vymenim ho :)

Chcem sa este spytat, mam soft na VAG, ale nemam kabel a asi ho teraz ani kupovat nebudem, daju sa zmazat chyby v RJ aj nejakym inym sposobom (napr. odpojenim baterie, alebo tak nejak???). Pripadne je potrebne nieco potom nastavovat (teda okrem hodin, radia, a stahovania okien), co by malo vplyv na chod motora, alebo inych dolezitych veci???

Vdaka za rady... :)

Dam vediet ako to dopadlo :)

Caves

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...