foxdivemaster Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 cau mam dve otazky stuteny motor hned po startu zakouri pak uz nic pouze kdyz je studeny je nekde chyba?a druha otazka zacalo me to vic zrat a je to linejsi vahu tam mam novou tak 3 tis.km a ventil n75taky kde muze byt jeste chyba dik za jekekoli info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 za studena zakouří:žhaviče,krátká doba žhavení,teplotní čidlo v čerpadle(sám nevyměníš) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 trochu zakouri i za tepleho motoru:(,je normalni kdyz se rozjedu motor tocim max 1800 a radim dvojku a prumerka zacina nekde u 75litru a vys a postupne klesa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 kolik mas ted spotrebu cca a kolik pred tim ??? jinak v kolika radivas normalne a v kolika ted ? urcite ti napovi vag, nalogovat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 kolik mas ted spotrebu cca a kolik pred tim ??? jinak v kolika radivas normalne a v kolika ted ? urcite ti napovi vag, nalogovat... cau sem myslel ze uz sem ani nechodis,musim to posledovat ale spotreba je tak o litr at litr a pul vic,na nalogovani sem se jeste nedostal ani nevim kam zajet musim zavolat mojemu znamymu jestli to vubec dela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 8, 2008 Author Share Posted April 8, 2008 jeste da se nejak nastavit palubak posledni dobou se laboroval s el,mel sem mockrat odpojenou baterku nekolikrat budiky venku jestli to treba je ok jenom budiky klamou treba mam skoro plnou a dojezd 530-570 uz 170km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
burek Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 jeste da se nejak nastavit palubak posledni dobou se laboroval s el,mel sem mockrat odpojenou baterku nekolikrat budiky venku jestli to treba je ok jenom budiky klamou treba mam skoro plnou a dojezd 530-570 uz 170km jkdyz nastartuju za studena zacinam pr venkovnich 4stupnich na 25 litrech prumeru.ale pri razeni v 1800 se mi to zda dovny.ale je to mozny ja prvi 2 minuty dost crcam.ja mel v haji vsechny 4zhavice a pri startu mi nic nehulilo.divil jsem se,ale startoval jsem v ziome strasne dlouho.po vymene na drc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 cau sem myslel ze uz sem ani nechodis,musim to posledovat ale spotreba je tak o litr at litr a pul vic,na nalogovani sem se jeste nedostal ani nevim kam zajet musim zavolat mojemu znamymu jestli to vubec dela Neboj, chodím, jen jsem teď neměl asi přes týden vůbec čas :-) moc práce apod... ... jinak jestli to souvisí s odpojenýma budíkama, baterkou častěji apod...si netroufám říct, těžko říct .... chce to asi fakt nechat napíchnout, nalogovat projet případný chyby co ti vypíše vag a jít po chybě... to není favorit už :-) furt přemýšlím, že bych si ten kabel ( nevím jakej typ přesně ) + program do noťasupořídil...ono se to hodí přece jenom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted April 9, 2008 Share Posted April 9, 2008 Že by PUMPE DIESEL ( nevím jak se to píše ) ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 15, 2008 Author Share Posted April 15, 2008 tak zhavice to nejsou,na prvnim valci dava vstrik vic paliva takze je asi ko,vymenit pouze jeden nebo se musi vsechny a neni lepsi dat treba ze supa96kw nebo fabieRS teda pokud se musi menit vsechny?a ma to vli na spotrebu asi jo kdyz dava vic ze?a nema nekdo za slusny peniz vstrik(y)dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarco Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 cau mam dve otazky stuteny motor hned po startu zakouri pak uz nic pouze kdyz je studeny je nekde chyba?a druha otazka zacalo me to vic zrat a je to linejsi vahu tam mam novou tak 3 tis.km a ventil n75taky kde muze byt jeste chyba dik za jekekoli info Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému. nejsem odbornik ale videl bych to na ten predvstrik nech si to zkontrolovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 no tak chlapi co s tim mam delat?nechcu se zase unahlit a udelat nejakou koninu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted April 17, 2008 Author Share Posted April 17, 2008 vy tu vseci spite nebo co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 8, 2008 Author Share Posted May 8, 2008 zdarec tak vstrik vymeneny a porad to bile zahuly kazde rano kdyz je studeny motor,nekdy treba i 2hodiny po jizde a to malokdy proste pokazde zastudena po ranu a nekdy i za tepla ale aspon hodku to musi stat nenapada nikoho nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 9, 2008 Author Share Posted May 9, 2008 to tu neni zadny odbornik ci co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jara1362 Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 to tu neni zadny odbornik ci co?Zdarec pánové.Musím se připojit k tematu.Já mám taky občas problém se startováním po 4.dení odstávce se motor občas zakucká nejhorší je na tom to že je to jen občas a nedá se to nijak odhalit,vstřiky ok,žhavení ok,předvstřik ok,teploty čidel ok,startovací dávka nezměněna 32768 podle VAG,EGR funkční,řeším to už nějak rok,jde o ten první start-všimnul jsem si něčeho podivného.Pokud otočím klíčkem nechám zhasnout všechny kontrolky a ozve se ke konci zhasínání takové cvaknutí motor naskočí okamžitě-pokud se to cvaknutí neozve tak to startuje jako kdyby byla padlá nafta.Nejsem žádný odborník.Potřeboval bych poradit co s tím dělá to od teplot 0-15 a to občas.Paměť závad prázdná.Může to mít něco společného se žhavením?Nebo nějaká klapka-fakt nevím.Je to motor 81kw ASV,najeto 230tis.km.Jinak jede jako pila a za tepla startuje vždy na drc.Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hijolem Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Mne pomohlo nastavenie rozvodou boli posunute o cca 8mm. Mam 1,9SDI a mam nabehanych 63000km rozvody su povodne.Startovalo to dlhsie tak 3 otacky motora a ked to uz naskocilo a skusil som to opet tak uz startoval ok. Dost som sa cudoval ako sa mohli posunut ale stalo sa takze aj taky moze bit dvovod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JURAJ79 Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Mám ten samý problém, už jsem vyměnil i žhav.svíčky a bez výsledku. Když startuju na studeno, trvá dlouho než naskočí někdy musím i na 2x. Jakmile naskočí z výfuku se vyvalí dým jako prase. Po nastartování jdou na dlažbě vidět i zbytky nespálené nafty. Prý to možná bude nastavení předvstřiku, nevím. Jenom mi je zas divné, že když už jednou nastartuju a za !MINUTU! mám startovat znova, už je vše bez problému. ZDRAVIM PANOVE. MUJ NAZOR NA DIM PRI PRVOM STUDENOM STARTE JE PRAVDEPODOBNE NETESNOST TURBA.NEMUSI MAT VLIV NA VYKON,PREPUSTA OLEJ. SKUS ZHODIT HADICU OD KLAPKY RG-VENTILU,UVIDIS KOLKO TAM JE OLEJA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jara1362 Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 No ten olej je u každého tdi,to turbo si pustí olej i nové-jasně že to s toho nesmí chcát-já mám spotřebu oleje tak od rysky po rysku na 15000.Ještě jsem nemusel dolévat.Jak se tu píše o těch rozvodech-v mém případě to asi nebude-na grafu to mám mezi ryskama.Kdyby to bylo posunuté tak by to TDI graf odhalil-nebo se pletu?Já osobě to tipuju na občasnou poruchu EGR ventilu,nebo zaseknutí v poloze která má nepříznivý vliv na studený start...To by chtělo nějakého odborníka na to zpětné vedení.Nevím jak přesně má fungovat a jestli je v činnosti i za studena.Testoval jsem ho pouze přez vag podle návodu visu.Hodnoty byli v toleranci.Bylo to za tepla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 17, 2008 Author Share Posted May 17, 2008 ZDRAVIM PANOVE. MUJ NAZOR NA DIM PRI PRVOM STUDENOM STARTE JE PRAVDEPODOBNE NETESNOST TURBA.NEMUSI MAT VLIV NA VYKON,PREPUSTA OLEJ. SKUS ZHODIT HADICU OD KLAPKY RG-VENTILU,UVIDIS KOLKO TAM JE OLEJA a ten kour od tenesnosti turba by mel mit podle tvoji teorie jakou barvu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 26, 2008 Author Share Posted May 26, 2008 tak auto bere olej takze je to asi tim turbem da se to nejak spravit nebo sehnat druhe,k cemu je tam vlastne ten olej?kvuli chlazeni a mazani?sory za blbou otazku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haja Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Nechci zakládat nový téma tak to vložím sem: Po výměně rozvodů na 1.9TDi strašně špatný studený starty.Motor naskočí až na druhý točení a to ještě musím šlapat na plyn, po nastartování se zakouří z výfuku. Když chcípnu motor a zkusím to znovu tak už chytne bez problému, teplý starty bez problému. Rozvody byly dělány v servise, podle papíru ze servis byl předvstřik nastaven, žhaviče jdou OK jsou totiž nový. Kde může být problém.Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Rozvody.....zvedni pocatek nad standard... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted September 3, 2009 Author Share Posted September 3, 2009 zdar vracim se opet k tematu,auto porad kouri turbo ok,vstriky druhe,zhavice ok,palivovy filtr novy,rozvody ok,uz fakt nevim smrdi to naftou takze je to nespalena nafta,po cem jeste mam jit?moc dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.