Přejít na obsah

Špatný start teplého motoru


Milan12

Doporučené příspěvky

ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr

Aby to nebylo jen o traktorech, pokud je venku hodně horko a auto třeba 2 hodiny stojí, tak někdy ( jednou z 10 startů) musím točit víc než motor naskočit. Nebo nechat dýl zapnuté zapalování.Studený start nebo teplý po krátké pauze nedělá problém. Mám 66kw,2002 a můj mechanik se taky přikláněl k čerpadlu, tak s těmi traktory bych moc neoperoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No vubec bych se nebal říct že je to čerpadlem, popíšu vlastní zkušenost. Měl jsem ten stejny problem, loni :-(, pomohlo mi na VAGu nastavenií vyšší davky a bylo vyřešeno, bohužel jen na rok. Letos řeším problém s padáním výkonu při vyšších otáčkách. Indy dal do kupy turbo, na kterem taky byla zavada s plechovkou a vypadalo to že je vše vyřešeno, jenže testování ukázalo že vubec ne, při zátěži došlo podle Vagu k nedodávání paliva do motoru a škubání a ztrata vykonu se projevuje dal. Vše právě nasvědčuje tomu že na vinně je čerpadlo. Tak uvidíme. Velmi brzo tohle budu muset s pomocí Indyho řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, koupil jsem si Octavii 1,9 TDi 66 kW r.v. 1999, 170 000 km, a mám problém se startováním.

Studený motor chytne na 2-3 otočky ale teplý motor strašně dlouho točí než nastartuje,

nevíte někdo čím by to mohlo být?? Zatím jsem se do ničeho nepouštěl má to teprv týden

ale plánuji rozvody, oleje a všechny filtry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když tady jenom trochu pohledáš na foru tak to najdeš proč.

První předpoklad dobrého startu (i teplého motou) je dobrý akumulátor

Potom už je na řadě starter. Přestože ti budou tvrdit, že stačí softwerově zvednout startovací dávku tak pravá příčina je starter.

Koupil jsem tady fungláč Valeo na foru za 3000,- Je to zcela jiná káva.To platí především u roku výroby tvé Octavie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak dnes jsem se dostal k tomu vyzkoušet to čidlo. Po dojetí jsem na zahřátem motoru odpojil čidlo teploty - nešel budík a žhavilo to,

ale start byl o dost rychlejší takže to bude asi tím čidlem teploty. Zkusím koupit nové a uvidím.

to není čidlem!!!už jak psal tdi fun,jde to udělat v řídící jednotce nebo se tam dá relé,které ti z teplejch startu udělá studene,jde to oboje,oboje určo zvládne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem se dostal k tomu vyzkoušet to čidlo. Po dojetí jsem na zahřátem motoru odpojil čidlo teploty - nešel budík a žhavilo to,

ale start byl o dost rychlejší takže to bude asi tím čidlem teploty. Zkusím koupit nové a uvidím.

cidlem to neni... nake osizovatka nejsou uplne koser... kdyz nepomuze davka vagem na max, lze sofwerove.Pak uz jen mechanicky problem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přidávám další problém se startem! Prosím o radu!

Sousedka dneska jela na nákup, vrátila se k autu a už motor nenaskočil... Jendá se o octavii TDi 66kw rok 2000 facelift

Normálně otočím klíčem, startér jede, motor chytne, ale za pár vteřin zdechne. Na VAGu není žádná chyba, vůbec nikde, všude je nula chyb. Na přístrojovce taky žádná kontrolka nesvítí.

Když to chytne, vrčí to normálně na 4 válce, myslim že triskama to nebude. Zkoušel sem odpojit hadice mezi čerpadlem a filtrem a z filtru sát pusou naftu a jde to, je možný že odešlo čerpadlo?

:help:

Editováno: , autor: lisky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přidávám další problém se startem! Prosím o radu!

Sousedka dneska jela na nákup, vrátila se k autu a už motor nenaskočil... Jendá se o octavii TDi 66kw rok 2000 facelift

Normálně otočím klíčem, startér jede, motor chytne, ale za pár vteřin zdechne. Na VAGu není žádná chyba, vůbec nikde, všude je nula chyb. Na přístrojovce taky žádná kontrolka nesvítí.

Když to chytne, vrčí to normálně na 4 válce, myslim že triskama to nebude. Zkoušel sem odpojit hadice mezi čerpadlem a filtrem a z filtru sát pusou naftu a jde to, je možný že odešlo čerpadlo?

:help:

a jak dlouho to běží?chytne a za vteřinu zdechne?Nebo déle?Pokud to není imo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

imo to není, za prvé by blikala kontrolka, za druhé by to bylo zapsané v chybách... taky mě to napadlo. Ale i tak to tím neni, někdy zdechne hned, někdy vrčí třeba 10 vteřin a pak kuckne a zdechne... fakt to vypadá nějakým způsobem na dopravu paliva..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, koupil jsem si Octavii 1,9 TDi 66 kW r.v. 1999, 170 000 km, a mám problém se startováním.

Studený motor chytne na 2-3 otočky ale teplý motor strašně dlouho točí než nastartuje,

nevíte někdo čím by to mohlo být?? Zatím jsem se do ničeho nepouštěl má to teprv týden

ale plánuji rozvody, oleje a všechny filtry.

Když tady jenom trochu pohledáš na foru tak to najdeš proč.

První předpoklad dobrého startu (i teplého motou) je dobrý akumulátor

Potom už je na řadě starter. Přestože ti budou tvrdit, že stačí softwerově zvednout startovací dávku tak pravá příčina je starter.

Koupil jsem tady fungláč Valeo na foru za 3000,- Je to zcela jiná káva.To platí především u roku výroby tvé Octavie

Taky bych potřeboval sehnat ten startér Valeo.Od koho jsi ho tady na foru sehnal?

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

imo to není, za prvé by blikala kontrolka, za druhé by to bylo zapsané v chybách... taky mě to napadlo. Ale i tak to tím neni, někdy zdechne hned, někdy vrčí třeba 10 vteřin a pak kuckne a zdechne... fakt to vypadá nějakým způsobem na dopravu paliva..

měl sem to same přijel sem k obchodu,vypnul motor a už nechyt tak max na 2-5sekund....byl to ventil chcipaci klapky!!!ktery ji otvira a zavira....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

dnes som skusil baterku teda iba startovacie kable od kamosa co ma novu baterku cca. 4mes. je elektrikar premeral ju a je OK aj pri zatazi mala OK hodnoty ako povedal nic take co by mohlo zapricinit horsi start ... je sice pravda ze som tam nedal uplne inu baterku ale ak by bola uplne slaba tak by tuto zimu nevydrzala ten mraz -14c a uplne by odisla ... a este musim povedat ze ma 5 rokov ta baterka ... tu som zatial vylucil nakolko takyto start by mal potom kazdy diesel zo starsou baterkou a trosku slabsou ... skusim repas starter co to spravy auto ma sice naj. iba 76000km no tych startov mohlo byt velmi vela ... ked bude repas dam vediet ako to dopadlo ...

PS : este mi tu radili zmenu cerpacky a aditiv do nafty vraj zn. VIF je super teda mal by byt ...

ak by ste mali nejaky postreh alebo radu budem len rad ... start mi trva tak 2sec. pri studenom 1sec. studeny start pretoci raz a teply 2x pretoci starter ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna otázka bokem: Andrew25...jak TDI?? kde máš 55Kw?? v avataru máš ještě modráska AEE ne?

to je fakt otazka bokom ... nooo zmenil som auto a fotku nie nakolko cakam na super pocasie aby som auticko mohol nafotil pri slniecku ... ked pride cas pride aj zmena fotky ... takze 55kw je PREDANA !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som bol u mechanika s tym starterom a vraj je to OK udajne tieto 1.9tdi 66kw pri teplom motore maly takyto start aspon co sa tyka toho mojho za tepla na brnk a ked je teply 1s az 2s, ak by som chcel OK start ako za studena mal by som ho vymenit za starter z OI po r.v.2001 tie boli 11zube a ja mam 10zuby starter ... vtedy by startoval aj pri teplom motore ako za studena ... tolko co som sa dozvedel a zmenil som cerpaciu stanicu a kupil si cistiaci pripravok na vycistenie palivoveho systemu ... zatial je to od STP kym si nezozeniem VIF DIESEL LETNY !

PS : repasom by tomu pomohol iba trosku takze som to nedal urobit ... startety opravuju az po 150.000km ja mam 76.000km kaslem na to a jazdim spokojne dalej ... OI r.v.98 ma uz nejaky ten rok a nejaka ta mala chybycka sa jej odpusti a ked to bude vazne doprajem jej novy starter resp. co bude treba ...

takze asi tak ...

a za zly start sa vraj poklada doba startovania 5s az viac ... na 1.9tdi 66kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem opravoval jiz druhou oktavii 66kw rok 98. pro jednu firmu. Obe teplej start i po zvednuti davky katastrofa. Resily to v autorizovanem servise Heller a nakonec to zkoncilo u nas. Ted po uprave softweru obe okty na brnk...

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...