Jump to content

Na snehu do kopce


MichalF

Recommended Posts

Procpak ?

Když viš co ktere auto dokaže (i když v testu byl novějši kousek patrolu než co znam ja) a pak vidiš takove srovnavani tak ..........

Obecně si myslím že je nesmysl davat do takoveho testu auta rozdilných kategorii - právě kvuli těm pozdějším dohadum

tim končim svoji učast v teto diskuzi

- a ne že si budete myslet že mam něco proti bmw, volvo, oooo - kdybych měl na to penizky tak bych si určitě jednoho z nich vybral a to určitě dřiv než toho patrola

Link to comment
Share on other sites

Jo v tom souhlasím ty auta jsou nesrovnatelný v takovém testu. Jinak s OOOO A8L jsem byl ve Špindlu a byl tam i šéf Mercedesu s novým S500L 4x4 jeho museli do jednoho kopečka vytáhnout (zrovna Patrolem s řetězama) no a já abych ho popíchl jsem v tom kopečku zastavil a zase se rozjel ani mi nebliklo ASR. Prostě Audi s quatrem udělalo opravdu kus práce.

Link to comment
Share on other sites

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

Link to comment
Share on other sites

To bylo vidět jak na začatku na te rovince audina měla odpich a nabrala potřebnou rychlost.

Když už postavili patrola proti takovým rychlikum tak nechapu proč hned na staru nezavřeli všechny diferaky a rychlosti nula nula nic by se pomalu vyšplhali na kopeček a klidně by mohli i v polovině zastavit.

JJ - quatro je super technika - a když si vezmeme že je to přes 20 let co to vymysleli a od te doby se toho až tak moc nezměnilo

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

Edited by Vaša
Link to comment
Share on other sites

ono jde o to že jedině audi je pravy 4x4 takže jede furt všema 4 kolama takže nečeká až se něco stane aby byl připojen zbytek

myslel jsem že patrol je taky pernamentní 4x4 ale :Motor pohání zadní nápravu, přední je připojitelná bez mezinápravového diferenciálu s možností volby redukovaných převodů. Většina modelů je vybavena uzávěrkou zadního diferenciálu

takže proto to ostatním nejede

u patrolu zaleži na motorové vybavě - u toho typu co byl v testu existuji verze i s mezinapravovým diferakem + full uzavěrka všech tři diferaku, novější patroly už existují pouze jako typy cos popisoval, starší generace byly všechny vybavené mezinapravovým + uzavěrkou všech diferaku a nedivil bych se kdyby dalši generace patrolu už neměla možnost vubec připojit předek - hold pravych 4x4 ubýva a zachvili je spočiname na prstech jedne ruky

Link to comment
Share on other sites

Ono s tou uzaverkou a terenim prevodem to pak moc rychle nejede, takze ona je to otazka !

Nevim jaky tato generace ale s tou starši by se s uzavřenými diferaky tak rychle jet nedalo. Takže mi to spiš připadlo že neměl diferaky zavřene nastalo protože jel nějak příliš rychle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...