Přejít na obsah

ostřikovače světel na Fabii


Majk

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...
Pokud mi nejde kodovani přišel jsem o funkci ,,kontroly hladiny v nádržce", ostřiky světel jako takové fungovat budou, pochopil jsem to dobře?

pokud ti jde nakódovat a přizpůsobení kanálu pro ostřiky světel, pak ti ostřiky půjdou, to je v BSG

hladina ostřikovačů je věcí budíků

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem si chtěl VAGem nastavit u stěračů, aby mi při ostříknutí nesetřeli 3krát ale třeba jednou nebo vůbec, moje jednotka to ale asi nepodporuje protože jsem to tam nenašel. Myslím si tedy, že nakodování a přizpůsobení kanálů pro ostřiky mi taky nepůjde, z toho tedy vyplývá, že mohu na ostřiky světel zapomenout :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem si chtěl VAGem nastavit u stěračů, aby mi při ostříknutí nesetřeli 3krát ale třeba jednou nebo vůbec, moje jednotka to ale asi nepodporuje protože jsem to tam nenašel. Myslím si tedy, že nakodování a přizpůsobení kanálů pro ostřiky mi taky nepůjde, z toho tedy vyplývá, že mohu na ostřiky světel zapomenout :-(

No já ostřiky dodělával taky, kanály přizpůsobovat nemůžu, ale ostřiky normálně fungujou.Mám BSG 6Q1 s indexem C. Takže bych se toho zas tak nebál

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wow! teda, predstava, ze bych mel delat montazni navod a vsechno takhle pocitve dokumentovat - klobouk dolu.... no uprime, na to jsem moc linej. Jinak delal jsem to take, je to docela pohoda, ale pokud to chce clovek delat poradne, tak to chvilku trva.

Ja jsem ten propojovaci kabel pro napajeni motorku jeste navic protahl konektorem v delici stene - krome toho jsem tam jeste protahl drat pro hladinu ostrikovacu, snimac kapoty, snimac opotrebeni brzdovych desek. takze kabelaz v interieru jsem resil zpusobem vsechno ven a pak nebyl problem se dostat k cemukovil a kamkoliv. Kabely jsem samozrejme fixoval k puvodnimu svazku a prubehu. V motorovem prostoru jsem kabely omotal izolackou a volne zastrcil do chranicky (chranicka na opticke kabely, nic jineho nebylo zrovna po ruce), nebo fixoval k puvodnimu prubehu.

Jako rele jsem pouzil normalni auto rele spinaci + prislusne piny a patice, tak aby se to dalo korektne zapichnout do releeoveho panelu co je nad BSG.

Jinak demontaz podbehu neni nutna, da se tam dostat pomerne bez problemu, stejne tak neni auto treba zvedat. Da se to bez problemu udelat na zemi. Jediny kdy je auto treba skutecne zvednou a podbeh sundat, je pri instalaci snimace opotrebeni brzdovych desek :)

K delani der. Mel jsem stesti, ze byla dira naznacena, tak jsem to predvratal a pilnikem doladil do zadaneho tvaru. Vyhoda i nevyhoda je, ze material narazninu je pomerne mekky, takze to rychle ubyva, ale pozor, aby nevznikla vetsi dira :). Jde to fakt snadno.

Nepouzil jsem oriho hadice, koupil jsem klasickou hadici pruhlednou opletenou, v bauhasu + tecko na rozdeleni a nejeky sroubovaci spojky. Funguje to bez problemu.

Jinak poznatek: pro ostriknuti je potreba drzet packu nejmene 1,5sec... takove to "tuknuti" nema na funkci vliv - motorek nesepne. Nez jsem na to prisel, tak jsem se s tim dost natrapil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...