M4yke Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Zdravim. Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Zdravim.Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady V poslední době se to tu řeší stále častěji.Nech ho vyčistit popřípadě vyměnit tu plechovku na turbu a bude to O.K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Zdravim.Asi před rokem jsem měl problém - auto netáhlo, vůbec. Znamej řekl že to je váha vzduchu, tu jsme vyměnili - auto táhlo super, ale jen na jedničku, dvojku, na trojku při cca 2500ot/min přestalo. Nechali jsme to bejt. Před čtyřma měsícema (v prosinci) už to táhlo jen na jedničku a na dvojku to taky cca ve 2500ot/min přestalo. Byl jsem u jednoho týpka, ten to píchnul na VAG, řek že turbo a váhy jsou v pořádku, že to můžou bejt tři věci - N75, přidřený lopatky turba, nebo nějaká podtlaková nádobka (součást turba). Bohužel nebyl čas na opravu, takže to došlo až sem - auto výrazně netahá vůbec...sice trochu jo - pořád jde poznat ten rozdíl že při cca 2300ot/min přestane úplně. Včera to bylo znova na diagnostice, ale v servisu, kde to nahlásilo - ,,Plnicí tlak není v pořádku", (pak se to zeptalo, jestli se tyčoví podtlakového pouzdra pohybuje sem tam každých 10s - ANO.) Hned potom to vyplivlo - Turbodmychadlo je vadné a musí se vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je možné, že se od toho prosince mohlo úplně podělat turbo, a opravdu bude nutná výměna, nebo jestli bych neměl nejdřív radši zkusit vyčistit turbo, vyměnit N75 a to všechno co v některých podobných předcházejících příspěvcích radíte. Díky za jakékoliv postřehy/rady pokud ti to padalo do nouzovýho režimu a stále si na to jezdil,mohlo se cosi po zkus si nechat změřit hodnoty za jízdy,budeš moudřejší,někde je tu i graf správně fungující váhy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.