Jump to content

Filtr Green - Zvuk


TomTailor

Recommended Posts

Ahoj! Koupil jsem filtr Green do 1.2HTP 47kw a zvuk byl parádní po sešlápnutí pedálu. Ale časem se mi zdálo že uvadá. TAk jsem koupil originální čístící sadu a vyčistil ale zvuk odešel úplně. Čím to?? Poráď te :-( Trápí mě to!!

Edited by TomTailor
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

No hlavně kvůli zvuku. Jelikož výkon mi to nedodá na mé 1.2 a výfuk jsem nechtěl. A dočetl jsem se že při sešlápnutí pedálu to má hezký zvuk což mělo! Ale prostě už ho nemá :( nevím jestli se mám jet zeptat do škodovky do servisu... :(

Link to comment
Share on other sites

ahoj..otvoreny green som ma na felicii.ten zvuk ti odijst nemoze.skor by som videl,ze je zle utesneny...medzi klapkou a filtrom..neviem ako to mas uchytene,ja som to mal dotahovane sk paskami a bolo to cca 4 roky v pohode..a ten zvuk je pekne pocut,az ked klapku viac otvoris...

Link to comment
Share on other sites

neviem co od neho cakat...ale chcem dat tomu autu take veci aby islo co najlepsie a aby bolo co najspolahlivejsie...pokial je to iba o image a o zvuku tak na to kaslem...ale chcem proste aby to auto bolo v dobrom stave a aby mi daky ten rok posluzilo a nejde teraz iba o filter...

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak. Jak mi teď vysvětlil Mr. Cimbu, vícevrstvej bavlněnej filtr propustí víc vzduchu, ale i prachu, kterej se nachytá do oleje, ve kterým je sportovní filtr namočnej, ten skapává do škrtící klapky a pak šup do motoru :) Síra v benzínu způsobí, že zničí přísady který jsou důležitý v oleji, ten zhoustne a do toho tento prach...to vytvoří takovou menší brusnou pastu, která časem ovlivní funkčnost a životnost motoru. Tyto filtry jsou pro závody dobrý, kde se hledí na každou kw a né na životnost. Takže když si tam dáš sportovní filtr a vyměníš pak po roce olej to motoru, můžeš se rovnou zohnout na zem a do ruky nabrat trochu bordelu ze země a hodit to do toho oleje taky, vyjde to nastejno lol Takže ve finále ti tyto filtry spíš výkon snížej tím, že ti podělaj motor. (tím že se pomalu přídírá,karbonuje atd)

Radši vyměň po 7-10 000km olej a udržuj papírovej filtr v cajku a budeš natom mnohem líp :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Přesně tak. Jak mi teď vysvětlil Mr. Cimbu, vícevrstvej bavlněnej filtr propustí víc vzduchu, ale i prachu, kterej se nachytá do oleje, ve kterým je sportovní filtr namočnej, ten skapává do škrtící klapky a pak šup do motoru :) Síra v benzínu způsobí, že zničí přísady který jsou důležitý v oleji, ten zhoustne a do toho tento prach...to vytvoří takovou menší brusnou pastu, která časem ovlivní funkčnost a životnost motoru. Tyto filtry jsou pro závody dobrý, kde se hledí na každou kw a né na životnost. Takže když si tam dáš sportovní filtr a vyměníš pak po roce olej to motoru, můžeš se rovnou zohnout na zem a do ruky nabrat trochu bordelu ze země a hodit to do toho oleje taky, vyjde to nastejno lol Takže ve finále ti tyto filtry spíš výkon snížej tím, že ti podělaj motor. (tím že se pomalu přídírá,karbonuje atd)

Radši vyměň po 7-10 000km olej a udržuj papírovej filtr v cajku a budeš natom mnohem líp :palec2:

Zajimave že ja mám KN filtr už 3 rok a nic mi do klapky nesteka co 10000km měním olej a čístím filtr čístici sadou. Dělam s motory už dost dlouho a takový hlod jsem dlouho neslyšel lol

Link to comment
Share on other sites

pajko: to co si napisal ze chces aby auto sluzilo a bolo on postarane tak neries sportovy filter. jednoducho zaved si pravidlo ze olej budes menit po 10tkm a kazdy rok vymenis vzduchovy ( ktory stoji par korun ) a robis to najlepsie co mozes pre svoje auto a motor, potom este netankovat na pumpach typu ( JRD, hyper super marketoch ), jednoducho na normalnej pumpe od slovnaftu po shell ( este by som sa vyhol JET ).

a mozes kludne spavat ze robis to najlepsie pre svoje auto.

Link to comment
Share on other sites

Zajimave že ja mám KN filtr už 3 rok a nic mi do klapky nesteka co 10000km měním olej a čístím filtr čístici sadou. Dělam s motory už dost dlouho a takový hlod jsem dlouho neslyšel lol

Jak říkám, slyšel jsem to a věřím tomu, že něco málo pravdy natom bude. Je fakt, že když vezmeš sportovní filtr a podíváš se skrz něj, je přes něj víc vidět, jak ten origo. A vzhledem k tomu, že pan Janda se pohybuje kolem motorsportu, asi bude líp vědět co a jak. Líčil nám tam zážitky, co tam přijelo už za lidi s jakejma probléma a popisoval čímto bylo. Táhaly jsme tam z něho rozumy dlouho a prostě tomu rozumí. Kdo chce,ať si ho dá, ale já nejsem člověk, kterej každejch 5 let bude měnit auto.

Link to comment
Share on other sites

Tangerín: minule som tu takuto hlasku pusti ze podla mojho nazoru sportovy filter prepusta viac vzduchu ale aj necistot a skoro som bol upaleny ;) ja si to tiez myslim ze na nase atmosfericke 1,2 alebo 1,4 je to absolutny nezmysel. je lepsie pravidelne ( kazdy rok ) menit vzduchovy origo ( taky aky ma byt ) a nespekulovat zo sportovymi to je blbost podla mna.

Link to comment
Share on other sites

Aha, no tak si nás můžou upálit oba lol Panebože, vždť je to logický. Nechápu, jak si někdo může myslet, že propustí snadněj a rychlej vzduch a přitom bude ještě líp filtrovat a zachytí menší částečky prachu. To je jasný, že to musí být na úkor něčeho. Neřikám, že to s tím propouštěním bude nějak hrozný, ale rozhodně to nebude stejný, nebo lepší jako papírovej. Někteří výrobci natom budou třeba líp, jako Green nebo KN, ale i tak ta struktura filtru je jiná.

Link to comment
Share on other sites

Tangerín: to nas mozu rovno upalit, mne tu tvrdili ze sportovy ma vyssiu ucinost ako klasicky, len to by som ja rad poznal ako by mi dotycny vysvetlil ze ked ma vysiu filtracnu ucinnost ako dokaze prejst cez neho viac vzduchu. nuz to ja sa s nikym hadat nebudem je na kazdom co si mysli. ale podla mna ma klasicky filter vyssiu ucinnost.

Link to comment
Share on other sites

No já souhlsím s tím, že má větší sací učinnost a auto půjde nepatrně líp do otáček. Samozřejmě se i zlepší zvuk laďáku, kdo má. Ale i origo vejfuku. Výhoda, že ho kopíš jednou a už jen udržuješ. Nevýhoda vysoká pořizovací cena a čistící sady.

To mu všechno hraje do karet, ale podle mě vyšší filtrací účinnost má sériovej. Neříkám, že si nikdy nekoupím sportovní vložku, mám laďák, od čtvrtka čerstvo chipnuto, možná někdy jo, možná ne. Vložka si myslím, že je ještě menší zlo, ale kónus ne.

Když jsme se tady o tom bavili, zašel jsem teďka do garaže, sundal kryt a vyjmul vložku. Mám ji tam od té doby, co mám auto. To jest rok a třičtvrtě skoro a najeto necelých 14 000km. Nikdy ještě nebyla venku a vyčištěná.

Tady foto pro představu:

post-8288-1211627134_thumb.jpgpost-8288-1211627113_thumb.jpg

Edited by Tangerín
Link to comment
Share on other sites

jj je v pohodě. Bylo tam trochu prachu, tak jsem to všechno vytřel, tento filtr jsem vyfoukal kompresorem a šel zpátky. Je trochu špinavej od nečistot, ale není nijak ucpanej, nic...tak až pojedu v srpnu na výměnu oleje, tak vemu i novej filtr...to vydrží do té doby :) Byl jsem docela překvapnej, čekal jsem, že to bude mnohem horší.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...