Jump to content

Prasklý výfuk - půjde svařit?


capo

Recommended Posts

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

post-178-1208803051_thumb.jpg

post-178-1208803059_thumb.jpg

Edited by capo
Link to comment
Share on other sites

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

Zavařit to pude možná se bude muset dát nová trubka nebo se tato trochu skrátí,kat neni levná záležitost ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

Když se to demontuje z auta tak to zavařit půjde :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

svarit pude urcite a sikovny svarec to zavari aniz bys ho musel sundat staci popustit :palec2:

Link to comment
Share on other sites

jojo nekdy se daji kouzlit veci - urcite zavarit pujde - najdi si sikovne rucicky

přesně tady mi praskl na poluD v chorvatsku,tak jsem si tam našel dílnu a narychlo jsem to zbodoval cočkem a obvařil plynem,vrch jsem dělal sice podle zrcátka,ale drží dodnes

Link to comment
Share on other sites

...má cenu ještě přidávat názor ? :) zavařit půjde i na autě, v minulosti jsem řešil téměř identický problém svárem 2x. Jednou vyžadovala situace navařit nástavec/nový kus trubky.

Druhá věc je, že ten kat vypadá opravdu děsivě a moc dlouho trvat nebude a odporoučí se to na jiném místě....Každopádně bych výhledově sháněl nový díl a to opravdu ! NOVÝ ! Výfuk je věc která prostě odchází a koketovat s něčím před zenitem je mrhání časem a energií.

Link to comment
Share on other sites

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

Link to comment
Share on other sites

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

No, přijde na to. Buhužel nevím, od koho bere Škodovka/VW výfuky, ale když jsem měnil na Renaultu origo "Renault" výfuk, který stál celkem 27000.-, tak na něm bylo napsáno Bosal - ten by byl víc jak o polovinu levnější.....Výdrž je pak stejná.

Link to comment
Share on other sites

Fajn, díky moc za postřehy, zítra to hodím so SPEI aby se na to koukli. Buď to udělají, nebo ne.

Pokud ne - mylsíte, že má smysl připlácet skoro 2000,- Kč za origo díl, když můžu mít levnější BOSAL přímo ve SPEI? Je to srovnatelné? Stávající origo díl má už skoro 9 let....

Druhovýroba už nikdy nevydrží co ten původní ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak a je to opravené, chtěl jsem původně do SPEI, ale nakonec jsem zajel do AZ výfuky (www.azvyfuky.cz). Práce na 30 min, vyndal tu trubku co upadla od katu až po spojku cca 50cm a nahradil to novou. Svařování naprosto bez problémů, nejen že nic nevyndaval, ale ani to nespustil dolů, prostě jak to tam bylo tak to navařil. Ještě svařil utrhlý držák té střední části, a řekl si o 1000,-Kč., což bylo předem domluvené.

Jen musím ještě dodat, že ten zvuk to mělo celkem dobrej, připadal jsem si jako řidič osmiválce tak se čtyřma litrama :D Nedělalo to žádnej velkem rámus, a ten zvuk fakt pěknej :))

Na těch fotkách to vypadalo hrozně zrezle, ale v reálu to tak hrozný není ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak a je to tady, první problém po 4 letech, kterej mě omezuje v jízdě... Praskl mi výfuk, těsně za katalyzátorem. otázkou je, zda to půjde svařit, nebo se bude muset kupovat novej kat, což asi znamená celej první díl výfuku?

Zatím jsem jen tak předběžně našel tady origo:

http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=50853

Jinak kdybych kupoval starší, na co si dát pozor? Asi bude rozdílnej u 66 a 81 verze, min do doby, než na 66 dávali taky turbo s proměnou geometrií?

Díky za názory

ja bych to zavařil jeste by to chvili vydrzelo!

Link to comment
Share on other sites

Tak a je to opravené, chtěl jsem původně do SPEI, ale nakonec jsem zajel do AZ výfuky (www.azvyfuky.cz). Práce na 30 min, vyndal tu trubku co upadla od katu až po spojku cca 50cm a nahradil to novou. Svařování naprosto bez problémů, nejen že nic nevyndaval, ale ani to nespustil dolů, prostě jak to tam bylo tak to navařil. Ještě svařil utrhlý držák té střední části, a řekl si o 1000,-Kč., což bylo předem domluvené.

Jen musím ještě dodat, že ten zvuk to mělo celkem dobrej, připadal jsem si jako řidič osmiválce tak se čtyřma litrama :D Nedělalo to žádnej velkem rámus, a ten zvuk fakt pěknej :))

Na těch fotkách to vypadalo hrozně zrezle, ale v reálu to tak hrozný není ;)

Zrovna tento týden jsem to dělal 2x uplně to samý zakatem to uhnilo

Link to comment
Share on other sites

no o vikendu se mi totez po3 letech stalo totez presne na tom miste tak jednoducha pomoc kousek trubky a navarilo se to je to prca a nejlepsi bylo ze me to nestalo ani kacku zlaty zemedelci jeste ze tady u nas to udelaji za hubicku jinak nevim jak kde ale hodina vareni 250kc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Zdravim.... vim ze je to uz delsi dobu mrtve tema .... ale novjsi tema jsem nenasel. Mam problem ze mi ureznula ta trubka co je od katu dale.... ale neurezla mi u katu ale na konci u spojky. Ta trubka je celkem zrezla ... takze mi bylo doporuceno ze ji mam vymenit celou, od katu do konce. Ze pry si mam jen sehnat novou trubku o stejnem prumeru, at to jde do te svorky.

Jen ze kdyz je to tak zrezle, tak tezko rict kolik to byl prumer. Potreboval bych jestli jste to uz nekdo delal, tak jakou trubku jste tam davali? Samozrejme potrebuji vnejsi prumer.... na vnitrim tolik pry nezalezi (1mm rozdil ve vnitrim prumeru nejde poznat).

Nebo nevite jestli se da jen ta trubka koupit jako ND? Na netu jsem nasel pouze cely prvni dil vyfuku.... coz se mi kupovat rozhodne nechce.

( rv99 / 1.9TDI / 81kW )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...