iviak Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 (edited) ahoj chlapi.stala sa mi taka vec..robil som pijanko jazdu uplne kludnu,pohodovu a z nicoho nic mi vypadlo turbo.podotykam ze vahu vzduchu mam novu.skusal som aj vypnut a opetovne nastartovat a nic.vobec to nechcelo tahat a potom z nicoho nic cca o 10-15 km zacala tahat normalne.a este som si vsimol ze vo vyzsich otackach 5000 a viac mi to zacne skubat.neviem ci moze mat na to vpliv ale zdochyna mi skoro kazde rano a chvilku ide ako keby na tri valce a potom v poho.cital som ze to robi viacerim na 1.8T.auto ma najazdene 237 000km.vymenene veci:lambda,vaha vzduchu,termostat,vycistena skrtiaca klapka Edited April 23, 2008 by iviak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 no co RS-aci. nikto nic?ziadny znalec na turba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 vag nic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foli Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 A Jses si jisty ze to jsou vypadky turba?? Co udelej a dukladne, to je kontrola vsech podtlakovych hadicek, muze byt nekde mala netesnost a je to spatny. Dale bych zkontroloval vstriky, tam bych mozna videl i to skubani. Mas vymenen palivovej filtr??? To taky muze byt jedna z moznosti. Taky z nadrze vyndej plovak, tam mas i palivove cerpadlo, mrkni, jestli neni na dne toho fitru hodne necistot. A hlavne mrkni na VAG, to ti usnadni hodne prace. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferino83 Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 A Jses si jisty ze to jsou vypadky turba?? Co udelej a dukladne, to je kontrola vsech podtlakovych hadicek, muze byt nekde mala netesnost a je to spatny. Dale bych zkontroloval vstriky, tam bych mozna videl i to skubani. Mas vymenen palivovej filtr??? To taky muze byt jedna z moznosti. Taky z nadrze vyndej plovak, tam mas i palivove cerpadlo, mrkni, jestli neni na dne toho fitru hodne necistot. A hlavne mrkni na VAG, to ti usnadni hodne prace. Cau s tym turbom ti velmi neporadim, ale s tym obcasnym chodom na tri valce to riesime v teme :Strata vykonu, nepravidelny chod 1,8 20V (2002-110kW). Co trapi prave mna, jeden kolega (MKTU) ma podobny problem a pravdepodobne nam to robi Riadiaci modul zapalovacich cievok - č. dílu 4D0 905 351. Ale to asi nebude ten isty problem co mas ty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 25, 2008 Author Share Posted April 25, 2008 vag ukazal len nieco ako bohatsia zmes.palivovi som menil.do nadrze pozriem.hadicky sme skontrolovali-zbezne,ale chcem dat auto do skodovky lebo tam vraj maju zariadenie na zistenie netesnosti v hadiciach.mozes mi napisat ze co s tymi vstrekami?niekto mi hovoril ze ci nemoze to byt niejaky ventil.podotikam ze auto od vtedy slape..cca 1500km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 25, 2008 Author Share Posted April 25, 2008 takze.teraz som skontroloval cerpadlo pod zadnymi sedadlami.nedalo sa velmi rozoberat ale ked som donho kus nazrel bolo cistucke aj sa dalo precitat vsetko na dne.a ten problem so zdochynanim,tak som si vsimol ze vtedy ked su tvisene otacky t.j. ked je studeny motor a vtedy silnejsie pridam tak sa zacne ako keby dusit ,ked je vonku chladno tak zacne az tak skakat ako keby na tri valce.poradte dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foli Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Me to delalo pri spatnych svickach??? svicky ok??? Jinak u techto motoru se casto porouchavaji ty zapalovaci civky co jsou nad kazdou svickopu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 26, 2008 Author Share Posted April 26, 2008 (edited) sviecky maju asi 80 000km.neviem ci to mozu byt tie zapalovacie moduli ked to robi za studena pri zvisenych otackach Edited April 26, 2008 by iviak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
garny Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 sviecky maju asi 80 000km.neciem ci to mozu byt tie zapalovacie moduli ked to robi za studena pri zvisenych otackach To sou rady porady... hele motor rs je dost složitej a tyhle problémy může dělat asi 15 věcí .. takle radit je na draka... A prosintě svíčky mají 80 000 ... a to si myslíš ,že je málo ??? myslíš ,že vydrží kolik ???? Svíčky u RS se davají bud ptatinové nebo iridium ... ty vydží okolo 50 000 km daj se tam dát i obyčejné za 100 kč kus ale ty vyrží tak max 20 000 km Tak rada ... kup nové svíčky a skontroluj zapalovací moduly ..se docela serou .. ale to se tu řeší pořád dokolo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foli Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Jasne, tak tu radime veci kde priblizne hledat, ale souhlasim, malem jsem spadl ze zidle kdyz jsi napsal ze svicky maji 80 000Km. Vymenit, potom hledej neco dal, to je hrozne moc na svicky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 26, 2008 Author Share Posted April 26, 2008 a ako sa daju skontrolovat?ale tak sa mi zda ze to robilo aj ked boli cerstvo vymenene..a ohladom toho turba?co mi poradite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foli Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Kup jine svicky, potom to zkus. Kdyz to bude delat porad hldej v podtlakovych hadickach, nesmi byt nikde dirka, prasklina atd. Jinak k nejakemu odbornikovi, je pravda za tam muze bejt tech moznosti 15 co to muze byt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted April 30, 2008 Author Share Posted April 30, 2008 no.takze dal som auto do org. servisu do skodovky a verdikt bol taky:turbo je ok, hadice su ok, aj niejaky ten ventil.na vagu bolo nieco napisane nieco ako :bohatsia zmes.nepametam presne.v servise mi povedali ze to bude nieco so sanim,ze bud sa dostava palivo do sania,alebo je tam nejaka netesnost...pozeral som nanho ako debil a nicomu som vpodstate nerozumel.nepovedal nic konkretne.taze som s tamat oddisiel a som na tom ako predtym...asi budem cakat kym sa to neprejavi viac,alebo daco neklakne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 hallllloooooooo.nikto nic?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sltuning Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 chybu z vag si dobre precitaj...svagrovi na rs sme nieco riesili nedavno...skontrolovali sme vsetky hadice a jedna bola prasknuta..po vymene vsetko ok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 a ty svíčky jsi vyměnil pokud ti bude motor špatně spalovat tak lamda to nespálený palivo může vyhodnoit jako směs příliš bohatá Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foli Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Presne tak, pokud ti ty svicky budou spatne fungovat, tak cast nespalene smes ti pujde do vyfuku, tim padem to lambda vidi jako bohatou smes, priklanim se pro vymenu svicek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 ok zajtra ich mam vymenene.este som zabudol spomenut ze som menil vahu vzduch ale nie org. ale repliku...po vymene auto tahalo tak ako pred tym a hodnoty ukazovala opet normalne a nie ako ta pokazena.a v skodovke ma lamal ze na 95 percent to robi ta vaha,ale mne sa to nezda...dik chalani za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Jojo vsetko to je o priprave zmesi. Mozu to byt cidla teploty ci uz chladiacej kvapaliny alebo nasavaneho vzduchu, alebo lambdy, netesnost systemu, špinava klapka. Staci ze to niekde dostava spatny signal a hned to moze vypisat chybu. Tak este zaz na comp a zapisat chyby "presne"!!!. Diagnostika je zaklad bez nej sa nepohnes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 ok.taze vymenil som tie sviecky a aj mi odysla zapalovacia cievka.vsetko som vymenil org sviecky aj tu cievku.od posledneho napichnutia na diagnostiku som zrobil cca 3.000 km a chyba ziadna iba ta cievka.a auto STALE NECHCE TAHAT.vpodstate taha,ale mu to kus trva najprv tak skube a cuka a potom sa rozbehne...dnes som to skusal na dialnici rozbehol som to na 180 km ,pustil plin a opetovne som zoslapol na podlahu najprv 2-3 sek nic len take trhanie a skubanie a potom sa chyti...uz som s toho zufali a nikto mi nevie poradit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HONZA83 Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 ok.taze vymenil som tie sviecky a aj mi odysla zapalovacia cievka.vsetko som vymenil org sviecky aj tu cievku.od posledneho napichnutia na diagnostiku som zrobil cca 3.000 km a chyba ziadna iba ta cievka.a auto STALE NECHCE TAHAT.vpodstate taha,ale mu to kus trva najprv tak skube a cuka a potom sa rozbehne...dnes som to skusal na dialnici rozbehol som to na 180 km ,pustil plin a opetovne som zoslapol na podlahu najprv 2-3 sek nic len take trhanie a skubanie a potom sa chyti...uz som s toho zufali a nikto mi nevie poradit... jak říká kolega diagnostik, HADICE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted May 22, 2008 Author Share Posted May 22, 2008 takze prislo sa na to ze mam prasknutu hadicu.neviem presne ktora to je..,ale ked som dal dole kryt tak nad vekom ventylov bola taka mala medzera a cez nu bolo vidiet tu hadicu a mal som tam rozstriekany olej.zajtra ju davam vymenit tak dam vediet ci to bolo to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iviak Posted May 23, 2008 Author Share Posted May 23, 2008 takze bol som teraz prebehnut trosku moju rs-ku.a vysledok??taha ako salena.huraaaaaaaaa...este uvidim rano ked bude studena ci bude skubat..dam vediet.ahooooj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laci L&K Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 tak sa to nakoniec podarilo . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.