kajosekXXX Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 (edited) čau chlapy chci se zeptat co je všechno potřeba když budu chtít vyměnit motor z fabie 1.9 TDI za RS,díky za radu a jak je to náročné časově a pracovně Edited April 23, 2008 by kajosekXXX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anry Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 motor komplet, převodovku, spojku ,poloosy, startér, počítač, možná nějakou kabeláž. ideál je přehodit to z nějakého rs celé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 a můžu se optat pročpak by jsi to dělal??něco s origo motorem je???že musíš koupit nový???nebo jde o něco jiného????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajosekXXX Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 motory uchycení by mělo by stejné,poloosy by měly být silnější,to budeme dělat s kámošem,tak chtěl vědět jak to bude těžké,já myslím že to bude mít z rs bourané Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajosekXXX Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 to se mě moc ptáš co je s origo motorem,kámoš mi včera psal at zjistím co je vše potřeba na výměnu motorů,takže toho vím jak ty,nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anry Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 dyt ti říkám nejjednoduší bude celý motorový prostor z rs dat do toho tvojeho a máš to na 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajosekXXX Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 dyt ti říkám nejjednoduší bude celý motorový prostor z rs dat do toho tvojeho a máš to na 100%jj jasný díky za radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 jj jasný díky za radu Hmm v RS je pěknej te 6ti kvalt no a v neposlední řadě samozřejmě ten výkon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira xj Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Neprojdeš STK. Sice nekontrolují číslo motoru,ale¨typ ano. 1,9 74kW má ATD a RS má jiný. Přestavbu škodovka jako výrobce nepovoluje - zjištěno. Ale na to jsi se asi neptal,co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anry Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 pokud má zžnámé na stk tak je mu to asi jedno. mě by bylo. a netahej tady stk, na to se neptal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogofogo Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Kde je na motore znaceny kod?? Co ja viem tak kod som nasiel na plastovom kryte rozvodov. Asi bude niekde vyrazeny co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anry Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 měl by byt u č. motoru na bloku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakie Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 (edited) Kde je na motore znaceny kod?? Co ja viem tak kod som nasiel na plastovom kryte rozvodov. Asi bude niekde vyrazeny co? číslo motoru a typ je i na bloku, ale není problém to "potunit" aby to vypadalo jako zrezivělý (mě třeba u Peugeotu doporučili neevidovat číslo motoru, tak sem ho došel na DI odepsat z TP ), plastový kryt na rozvody jen přehodíš ze svého původního motoru a je to jinak k tý výměně: motor, převodovka, poloosy, ŘJ, kabeláž, budíky... taky už sem se o to zajímal Edited April 26, 2008 by Dakie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas1450 Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 a nebolo by lepsie nacipovat 74 kw dat vacsie turbo intercooler a si tam kde cipovana RS a aj trocha viac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted April 4, 2010 Share Posted April 4, 2010 není to lepší ASZ (96kw) má lepší "střeva" motoru...navíc 74kw s chipem a větším IC je hezký, ale ještě je zapotřebí výměna trysek...u ASZ jen chipem a FMIC cca 175 PS...hybrid FMIC spojka cca 210PS...+ trysky = 220PS + ale každopádně ATD 74 kw na poježdění stačí...výměna motoru ATD a ASZ bude vždy nelegální v našich podmínkách Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.