Přejít na obsah

Jak startovat s TDI


Lukascheck

Doporučené příspěvky

axiální zatížení spojky při startu je podle mě zanedbatelný oproti axilnímu tatížení ktery vytvoří píst vlivem komprese ve válci

a taky by mě zajímalo proč spojka - převodovka zatěžuje axiální ložiska jen při startu ??? startém vzhledem k svým otáčkám toho oproti chodu motoru moc nenadělá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no když vydím jak někteří odborníci a některé dámy :-) startují se zařazenou rychlostí bez spojky, tak raději ať jako jediní v evropě takto startujeme dál :-)

mmj. startuje tak automaticky většina z nás a nedovedu si představit že se přeučíme, a o škodlivosti silně pochybuju, neslyšel jsem o jediném prokazatelném případu ;) takže budu taky vesele dál šlapat na spojkový pedál :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jedine auto ktere jsem startoval bez spojky byl Trabant, tam totiz v navodu psali ze pruzina vyslapnute spojky zatezuje svym odporem motor a starter vic nez roztocit vsechny kolecka v prevodovce. Osobne ale nechapu v cem by měl být problém takže neřeším a stratuju se spojkou, i mě se totiž parkrat stalo že jsem nevyšlapnul, nevyřadil a poskočil ... nerad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jedine auto ktere jsem startoval bez spojky byl Trabant, tam totiz v navodu psali ze pruzina vyslapnute spojky zatezuje svym odporem motor a starter vic nez roztocit vsechny kolecka v prevodovce. Osobne ale nechapu v cem by měl být problém takže neřeším a stratuju se spojkou, i mě se totiž parkrat stalo že jsem nevyšlapnul, nevyřadil a poskočil ... nerad

Mám magicar s dálkovým startem, takže startuju než dojdu k autu (logicky nemůžu vyšlápnout spojku, když nejsem v autě :p ) ale když startuju normálně, tak ji vždycky sešlápnu - ani sem o tom doteďka nepřemešlel, taky mě to tak naučili v autoškole...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az jednou zapomenes vyradit a bude pred tebou neco stat, zacnes startovat se spojkou :) Jednou sem pri cekani pred nemocnici videl zenskou jak startovala, najebala auto co stalo pred ni, tak jen prelezla v aute ke spolujezdci a delala jako by nic :) Dost sem se nasmal. Pak prisel jeji starej a odjel aniz by si neceho vsiml :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám magicar s dálkovým startem, takže startuju než dojdu k autu (logicky nemůžu vyšlápnout spojku, když nejsem v autě :p ) ale když startuju normálně, tak ji vždycky sešlápnu - ani sem o tom doteďka nepřemešlel, taky mě to tak naučili v autoškole...

Budem trosku OT ale predsa....... byt tebou tak ten bypass immobilizera z Magicaru odpojim co najskor... je to pastva pre zlodejov, startovat drotikmi zo spinacej skrinky :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az jednou zapomenes vyradit a bude pred tebou neco stat, zacnes startovat se spojkou :) Jednou sem pri cekani pred nemocnici videl zenskou jak startovala, najebala auto co stalo pred ni, tak jen prelezla v aute ke spolujezdci a delala jako by nic :) Dost sem se nasmal. Pak prisel jeji starej a odjel aniz by si neceho vsiml :)

tak to trochu nejde ;) je tam rezervační řežim, přečti si o tom něco...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budem trosku OT ale predsa....... byt tebou tak ten bypass immobilizera z Magicaru odpojim co najskor... je to pastva pre zlodejov, startovat drotikmi zo spinacej skrinky :p

nejdřív by se tam museli dostat (nemám zámky - žádný, na sklech fólie), a navíc by museli vědět dopředu kde ho hledat - je to dobře schovaný - a to všechno za předpokladu, že budu mimo dosah pageru - a není to jediný zabezpečení co mám ;)

sry za OT

Editováno: , autor: ph007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomuto tématu bych rád řekl jen toto:já osobně startuji se sešlápnutou spojkou,už jenom kvůli své bezpečnosti a protože si myslím,že to tak má bejt.A pak bych rád reagoval na odpověď,že je to nemoc čechů a slováků,což je podle mě pěkná kravina už jenom z toho důvodu,že u nekterých aut když nesešlápnete spojku,tak to nejde ani nastartovat.Na spojce mají spínac.

V tom případě je to nemoc asi celosvětová!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice mám benzín, ale startuji s vyšláplou spojkou a nějak by mě ani nenapadlo to dělat jinak. Jak tu někdo psal je to výborný sichr, kdyby tam člověk náhodou zapomněl rychlost. A stát se to může jednou každému z nás. Je pravda, že moderní převodové oleje už v zimě tak netuhnou, ale přesto-proč musí točit strtér ještě s převodovkou??? Navíc před startem člověk zjistí jestli je spojka OK když ji prošlápne-pokud se propadne pedál tak nemá cenu ani startovat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomuto tématu bych rád řekl jen toto:já osobně startuji se sešlápnutou spojkou,už jenom kvůli své bezpečnosti a protože si myslím,že to tak má bejt.A pak bych rád reagoval na odpověď,že je to nemoc čechů a slováků,což je podle mě pěkná kravina už jenom z toho důvodu,že u nekterých aut když nesešlápnete spojku,tak to nejde ani nastartovat.Na spojce mají spínac.

V tom případě je to nemoc asi celosvětová!!

jj přesně tak, japonci jedině se spojkou, co vím tak mazda, toyota bez spojky nejde startovat (a je jedno jestli benzín nebo diesel)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že někdo napíše článek neznamená, že je to pravda....

Nedávno jsem četl v našem regionálním tisku rady ohledně přípravy jízdního kola na sezónu a doporučení k výběru přilby.

Bože to byly bludy...jsem z oboru, tak vím o co jde.

Startuji s vymáčklou spojkou, přesně z těch důvodů co uvádíte. To by pak ten pán v článku mohl taky říct, že nemáme tak často řadit aby jsme tak často nevyšlapovali spojku a nenamáhali vypínací ložisko spojky a pod. fuck

Editováno: , autor: Peterer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejdřív by se tam museli dostat (nemám zámky - žádný, na sklech fólie), a navíc by museli vědět dopředu kde ho hledat - je to dobře schovaný - a to všechno za předpokladu, že budu mimo dosah pageru - a není to jediný zabezpečení co mám ;)

sry za OT

Takže to znamená, že nemáš nejspíš auto za 300tis. A největším nebezpečím pro dálková ovládání je možnost "odposlechnutí" kódu při tvém vlastním otevření auta na dálku. Potom už je pro dobře vybavené zloděje poměrně jednoduché si vytvořit vlastní ovládač. Jediná trochu bezpečná ochrana je omezení dosahu vysílače maximálně na pár desítek centimetrů, abys mohl otevřít a zavřít auto až bezprostředně u něho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže to znamená, že nemáš nejspíš auto za 300tis. A největším nebezpečím pro dálková ovládání je možnost "odposlechnutí" kódu při tvém vlastním otevření auta na dálku. Potom už je pro dobře vybavené zloděje poměrně jednoduché si vytvořit vlastní ovládač. Jediná trochu bezpečná ochrana je omezení dosahu vysílače maximálně na pár desítek centimetrů, abys mohl otevřít a zavřít auto až bezprostředně u něho.

Sorry, ale na tohle musím reagovat.

Pak nechápu na co si pořizovat dalkové ovládání když bude funkční jen z několika centimetrů. ;)

Mimo jiné, dnes se do aut leze trošku jiným způsobem než přes pracně "odposlechnutý" kód. Koukni třeba SEM http://www.auto-key.com/pages/catalog/auto.htm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale na tohle musím reagovat.

Pak nechápu na co si pořizovat dalkové ovládání když bude funkční jen z několika centimetrů. ;)

Mimo jiné, dnes se do aut leze trošku jiným způsobem než přes pracně "odposlechnutý" kód. Koukni třeba SEM http://www.auto-key.com/pages/catalog/auto.htm :)

No škoda že to to rusky ale nádobíčko pro šmejdy zlodějský je to pěkný fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Sice mám benzín, ale startuji s vyšláplou spojkou a nějak by mě ani nenapadlo to dělat jinak. Jak tu někdo psal je to výborný sichr, kdyby tam člověk náhodou zapomněl rychlost. A stát se to může jednou každému z nás. Je pravda, že moderní převodové oleje už v zimě tak netuhnou, ale přesto-proč musí točit strtér ještě s převodovkou??? Navíc před startem člověk zjistí jestli je spojka OK když ji prošlápne-pokud se propadne pedál tak nemá cenu ani startovat :)
:D :D :D :D :palec2: :palec2: :palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...