Dana Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 V úplném klidu vozidla občas problikává kontrolka baterie. V servise mi doporučili vyměnit alternátor,což jsem udělala, avšak kontrolka začala po jednom dni problikávat znovu.Baterie je prý v pořádku,při jízdě to nedělá ani nedělalo.Pokud auto nepoužívám tři dny baterie se vybije.Nedávno jsem si tam nechala namontovat autoalarm magicar 8000, ale to bylo v pořádku, začlo to problikávat až po 3 týdnech.Prosím poraďte mi,jsem z toho zoufala.DÍKY 1.6 r.v.99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinRS Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Jestli to dobře chápu tak to vše začalo až po alarmu?........magicar 8000 nemá ani dalk.start tak tím to asi nebude ....záleží jak je to namontováno ale možná to s tím má něco společného,jinak magicar má jednu blbou vlastnost když se vozidlo nepoužívá hravě tu baterii vytluče......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinRS Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakin Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....???? Co má modul svícení společnýho z vybitím baterie??? To nejak nechápu. Ono je možný že jí to proste normálne nedobíjí (i po výměne alternátoru) jak má. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 A což pojistkový box na baterce, jak to v něm rádo oxiduje, možná je chyba tam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinRS Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....???? Co má modul svícení společnýho z vybitím baterie??? To nejak nechápu. Ono je možný že jí to proste normálne nedobíjí (i po výměne alternátoru) jak má. jen proto že některé mají napojený kabel na kontrolku.....:-))))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danone Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 A cierny odber bol merany??? Mozno je prilis vysoky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dana Posted August 9, 2007 Author Share Posted August 9, 2007 (edited) Tak je to alarmem!Ve svazku alarmu byl nějakej nežádoucí dotek.Díky všem za příspěvky Edited August 12, 2007 by Dana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom373 Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Ahoj, setkal se nekdo z neciim takovym? jedu od znameho asi 2km a kousek od baraku dvaklat piplo na maxiku: dobijeni navstivte dilnu koukal jsem na pristroje baterka nesvitila ale vsim jsem si ze pristroje jsou takove pohasle prijedu k baraku ze to hodim na nabijecku a vsimam si zmeny zvuku motoru a palubka se rozzarila, davam na maxiku stav vozidla a tam je jen o.k. vite nekdo co by to mohlo udelat? Dik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obrbaz Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 (edited) Třeba umírá baterka, skus změřit voltmetrem kolik má voltů nezatížená a zatížená (při startování) a skus změřit kolik je voltů v okruhu když auto dobíjí, myslim že by mělo být ke třinácti pri nastartovanym autě, při nezatížené je jasny a když je 10,5V nebo se to tomu blíží tak je kaputos. Edited September 1, 2007 by obrbaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludekl Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000. Edited April 24, 2008 by Ludekl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Daj na vag akcne cleny a vyskusaj palubovku a kontrolky tam zistis ci je vobec funkcna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PPAJAS Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Odzkoušej kontrolu dobíjení. Má bít 13,8 až 14,5V.Asi tam máš BOSCH alternátor. Pokud to nebude dobíjet ,tak je přerušený kabel od alternátoru do panelu přístrojů .Většinou je závada na kabeláži. Zkontroluj kabelový svazek ,který vede kolem startéru.Tam je většinou přerušen.Musíš rozmotat svazek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000. Mě nesvítila kontrolka dobíjení když nebyl pořádně docvaknutý konektor na startéru. Prostřík sem ho wd40 pořádně docvaknul a už to zase svítilo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Mě nesvítila kontrolka dobíjení když nebyl pořádně docvaknutý konektor na startéru. Prostřík sem ho wd40 pořádně docvaknul a už to zase svítilo ... Na starteru? Nechtěl jsi říct na alternátoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Na starteru? Nechtěl jsi říct na alternátoru? Ne, na startéru, měl sem to stejný, viz. tady na konci: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry579387 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 zdar chlapi, poslení dobou mám problém s elektrikou.Když motor běží,ukazuje voltmetr že dobíjí 13,8 až 14,2 V,pokud ale sešlápnu brzdu tak pohasnou světla ale pokles dobíjení není znatelný,zapnu směrovky a světla poblikávají,dokonce i kontrolka na přístrojovce,poblikává i stropní světlo,jen nepatrně ale přeci,když vypnu klíček bud mi z měřáku zmizí údaje o voltech úplně,nebo to spadne na 10 někdy 11V.někdy zůstane hodnota na 12,2Vna baterce je 12,50 V.co s tím?občas mi to shodí i radio! Jinak při startech není problém,během žhavení a startu to klesne na 11V ale startuje jinak bez potíží! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 tak aby toho nebylo málo,dnes se mi po zapnutí klíčku nerozsvítily kontrolky startovat sem raději nezkoušel,podruhé už to šlo!Vag nic nezaznamenal,hodnoty napětí ukazuje 12,50V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 A kde s tím voltmetrem měříš? Tohle vypadá na nějakou kostru nebo na přechoďák. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 ten co mám informativní je přes zásuvku,druhý co zkouším je běžný měřák,rozdíl v nich není ani přes vag. ted jsem opět hledal o víkendu ve vagu,pak jsem chtěl zjistit pokles v klidu motoru,při zapnutém zapalování mi to udávalo 11,5V ,sešlápl jsem brzdy a postupně rozsvěcel svtla,ventilátor,10,9 až 11,3V ,pak došlo na zapnutí směrovek,rychle se rozcvakal přerušovač,kompletně to vymazalo všechny údaje v ppc,rafičky šly dolů(poskakovaly)zmizel i údaj tachometru,vypnul jsem tedy zapalování,znovu zapnul a vše o.k. jen ppc byl vymazaný,stav tacho se znovu objevil. mám něco dál zkoumat nebo čekat až něco klekne?nikdo mi není schopen poradit,dobíjí to normálně,jen tyhle kiksy,jednou dobrý podruhý ne ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olisoft Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky. Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol. Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Takže na baterce je pořád cca 14V. Pokud nezlobí startování tak silové kabely aku-alternátor-startér budou dobrý. Já bych prošel následující postup. Nastartoval, zapnul světla a větrák a měřil. Hlavně základ kvůli úbytku U: voltmetrem - pól baterky a kostra auta, pro jistotu kostry mezi aku a atlíkem; jako další úbytky na silových pojistkách nad baterkou, kontrola relé J59 (X kontakt), plusové přívody do pojistkovky a projít kostřící body pod baterkou, na sloupku řízení a za přístrojovkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky.Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol. Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach? poblikávání sětel,hlavně vnitřního a palubky se stává normálně,tohle rychlocvakání přerušovače se mi stalo poprvé,mrknu tedy na ty dráty,jinakto bylo na obě strany! ace:mohlo by to mít spojitost s tím že se mi často rozsvěcuje kontrolka ABS?stačilo vždy vyjmout pojistku na baterce a očistit jí,je na tom nějaký fialový roztok či co a pouští to jakoby mastnotu,stříkal jsem i kontaktol ale výsledek je stejný,vždycky po čase se to opět rozsvítí. měl jsem podezření i na S kontakt,ale po vyjmutí pojistky se to chová stejně! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Mohlo by. Napíše to nějakou chybu? Stačí malej přechoďák a když se spustí pumpa tak klesne napětí a vyhodí to chybu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 slabý signál!ale děje se to nezávisle na sobě! dneska jsem přijel na parkoviště,koukám dobíjí normál,zapnul jsem úplně všechno co šlo a pokles ze 14,2 V na 13,8 V vše normálně,nic nepoblikávalo atd. projdu ty kabely a uvidím co dál! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.