Jump to content

(OI) Komfortka 3G jako dálkové ovládání


Vladan

Recommended Posts

Zdravím všechny bastlíře, pokusil jsem se do O1 r.v. 2000 dostat originální vystřelovací klíče 3G. Použil jsem plonkovní jednotku komfortu 3G, kterou jsem připojil do svoji O1 r.v. 2002, naučil zmíněné ovladače a pak připojil ke stávající komfortce ve starší O1. Vše funguje, ale jsou potřeba úpravy, kterými se dokonce získalo automatické zavírání oken při zamčení. Pokud tato úprava bude plně funkční a bude mít někdo zájem, dám sem schema zapojení. Jinak moje jednotka má i alarm, takže další fáze pokusu bude i zprovoznění originál alarmu. Pokusné auto je Burkova O1 r.v. 2000

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Pred nejakou dobou mi Vladan poslal schema zapojeni komfortky 3.gen - 799B takoveho, aby fungovala jen jako prijimac vystrelovacich klicu. Jeho zapojeni mi uplne dobre nefungovalo, nesedely mi vsechny piny. S pomoci Cosbyho se mi podarilo komfortku rozbehnout na stole a pomoci diagnostiky ji naucit dva nove ovladace do vystrelovacich klicu, dale jsem zmenil kodovani na 00019 - a to z jedineho duvodu, komfortka pak nehleda dverni RJ a neni plna chyb. Zaklad vseho je ten, ze po pripojeni napajeni k jednotce a po stisknuti tlacitka na ovladaci se na pinu T23A/3 objevi +12V a na T23A/18 -12V (pripadne obracene, zalezi na tom, zda se odemyka nebo zamyka). Kdyz neni stiskle zadne tlacitko, je na obou kontaktech -12V tedy kostra. Toho jsem vyuzil a pripojil jsem k oboum kontaktum po jednom relatku. T23A/3 na vinutí prvního relátka a T23A/18 na vinutí druhého relátka. Druhé vývody vinutí obou relátek jsem propojil a připojil ke kostre. Po stisku tlacitka pro zamknuti sepne jedno relatko a pri stiku odemknuti sepne druhe relatko. Kotvy obou relatek je potreba take pripojit ke kostre. Nyni se pri odemceni obejvi na spinanem kontaktu jednoho relatka minus. Stejne tak pri zamceni je minus na kontaktu druheho relatka. Tyto impulsy jsou pouzity pro odemceni nebo zamceni centralu auta. Staci se napojit na kontakty puvodni komfortky, ktere vedou do zamku kufru, na nich se take objevi -12V pri zamceni nebo odemceni kufru klickem. Je jedno jaka komfortka je v aute. Ja to mam zapojene na RJ centralniho zamykani u Octy z roku 1997. Jelikoz tato jednotka ma jinou adresu nez komfortka, muzu mit obe pripojene zaroven ke Kline a funguje mi diagnostika obou jednotek, neni tedy problem pomoci diagnostiky pridat nove DO. Cele se to da resit take bez relatek a to tak, ze se provede uprava tistaku v komfortce, ja jsem ale nechtel do komfortky zasahovat uz kvuli tomu, ze nevim jak dlouho ji v tom aute necham a takhle ji muzu pouzit opet jako normalni komfortku. Popis je zjednoduseny, ale na dalsi detaily potrebne k tehle uprave urcite prijdete sami. Prikladam zapojeni potrebnych pinu komfortky a fotku hotoveho "dila". V pripade nejasnosti se klidne ptejte, az bude cas nacmaram sem nejake schema.

T23A/11 Zeleno-hnědý K-Line

T23A/5 Červeno-Hnědý Zapalování

T23A/10 Hnědo-černý Mikrospínač zámku kufru – zde přes diody připojit interiérové světlo a světlo z kufru

T23A/3 Modro-černý Motor zámku – kufr – výstup +12V – je třeba změnit na -12V pomocí relé

T23A/18 Modrý Motor zámku – kufr – výstup +12V – je třeba změnit na -12V pomocí relé

T23A/22 Červeno-modrý + 12V

T23A/23 Hnědý kostra

T15A/7 a T15A/10 Anténa

T15A/13 Červeno-černý napájení blinkrů

T15A/14 a T15A/15 Blinkry

post-2805-1252855716_thumb.jpg

Edited by tomina
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...