Jump to content

Autoradio spínané cez klúč.


lars

Recommended Posts

Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

Link to comment
Share on other sites

Každé novšie rádio má stály napájací pin a potom má pin volaný ACC alebo IGN a ten napojíš na 86s. Ak sa na tom pine objaví 12 V rádio by sa malo zapnúť a celá záťaž by mala ísť cez stále napájanie.

Mimochodom v Audio je o tom myslím dosť

Link to comment
Share on other sites

OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin.

Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC.

Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s.

Link to comment
Share on other sites

Ono samotná svorka v spínačke ten prúd aj väčší zvládne ale je to len 0,5ka vodič čo môže byť problém.

Battery daj na stále napájanie, ACC na 86s

OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin.

Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC.

Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s.

Link to comment
Share on other sites

S tou hrúbkou vodiča máš pravdu. Videl som to v DP. Ja to takto už mám zapojené, len som si nebol istý cez ktorý vodič tečie hlavný prúd, lebo som pridal dozadu repro a tak je prúd isto väčší a nerád by som mal problém. Takže vytiahnem Po 10 pre kontakt 86s a odmerám pri zapnutom rádiu a dúfam, že je to fakt iba vstup pre spínanie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

14

2 4 6 8

1 3 5 7

2 4 6 8

1 3 5 7

4 Instalace

Obr.11

ISO přípojka

Kabel adaptéru*:

ISO přípojka na specifickou

zástrčku vozidla

Line-Out

(RCA)

Zesilovač*

Zadní strana

autorádia

PIN Barva kabelu Funkce

A 4 žlutá baterie +

A 5 modrá proud anténa/zesilovač

A 7 červená zapalování +

A 8 černá kostra –

B 1 fialová reproduktor vzadu vpravo +

B 2 fialová/černá reproduktor vzadu vpravo –

B 3 šedá reproduktor vpředu vpravo +

B 4 šedá/černá reproduktor vpředu vpravo –

B 5 bílá reproduktor vpředu vlevo +

B 6 bílá/černá reproduktor vpředu vlevo –

B 7 zelená reproduktor vzadu vlevo +

B 8 zelená/černá reproduktor vzadu vlevo –

Obsazení PIN

ISO přípojka:

Anténní

kabel

vozidla*

Kabel

cinch*

(zástrčkazástrčka)

Pojistka 15A (Fuse 15A)

Červený kabel (PIN A7) se musí spojit se zapalováním,

žlutý kabel (PIN A4) s kladným pólem

baterie. Pokud by mělo Vaše vozidlo jiné uspořádání,

můžete to vyrovnat s jednou z těchto

konektorových variant :

Var.1 Položení kabelů se shoduje.

Var.2 Kabel zapalování a kladný pól baterie

jsou na Vašem vozidle zaměněny.

Var.3 Vaše vozidlo nenabízí připojení pro

zapalování. Připojte oba kabely na

kladný pól baterie.

ISO přípojka

Zapalování

*není součástí dodávky

Varianta 1 Varianta 2 Varianta 3

Anténní zdířka

(Antenna jack)

červená (vpravo)

bílá (vlevo)

šedá červená žlutá

k autu k rádiu

červená žlutá červená žlutá červená žlutá

zapalo- baterie+ zapalo- baterie+ baterie+ volno

vání vání

Link to comment
Share on other sites

Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ?

Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7.

Díki.

Montoval som radio a mám 3 varianty zapojenia.

1. Radio ide , ale nejde centrál, alarm a iné

2. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča vypne ( toto zapojenie mám )

3. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča nevypne a hraje ďalej

pošli mail ja pošlem návod 0915 867 359

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...