lars Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ? Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7. Díki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Každé novšie rádio má stály napájací pin a potom má pin volaný ACC alebo IGN a ten napojíš na 86s. Ak sa na tom pine objaví 12 V rádio by sa malo zapnúť a celá záťaž by mala ísť cez stále napájanie. Mimochodom v Audio je o tom myslím dosť Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin. Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC. Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Ono samotná svorka v spínačke ten prúd aj väčší zvládne ale je to len 0,5ka vodič čo môže byť problém. Battery daj na stále napájanie, ACC na 86s OK, premerám odber prúdu pri zapnutí cez 86s. Som zvedavý či velký prúd tečie cez trvalé napájanie, alebo cez zapínaný pin.Nikdy som to ešte nemaral, ale možné to je. Rádio Kenwood KDC4021 a má svorky Batteri a ACC. Dúfam, že je to tak ako píšeš, nerád by som preťažil obvod cez 86s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 S tou hrúbkou vodiča máš pravdu. Videl som to v DP. Ja to takto už mám zapojené, len som si nebol istý cez ktorý vodič tečie hlavný prúd, lebo som pridal dozadu repro a tak je prúd isto väčší a nerád by som mal problém. Takže vytiahnem Po 10 pre kontakt 86s a odmerám pri zapnutom rádiu a dúfam, že je to fakt iba vstup pre spínanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 je to len ovládací vstup na rádiu tak sa neboj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 Díki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 a mimochodom, čo znamená skratka ACC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Accessories Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lars Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 Tak som to už premeral. Zapínacím káblom ACC tečie iba cca 8 mA. Celý výkon bere autorádio cez trvalé napájenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trebišovčan Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ? Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7. Díki. 14 2 4 6 8 1 3 5 7 2 4 6 8 1 3 5 7 4 Instalace Obr.11 ISO přípojka Kabel adaptéru*: ISO přípojka na specifickou zástrčku vozidla Line-Out (RCA) Zesilovač* Zadní strana autorádia PIN Barva kabelu Funkce A 4 žlutá baterie + A 5 modrá proud anténa/zesilovač A 7 červená zapalování + A 8 černá kostra – B 1 fialová reproduktor vzadu vpravo + B 2 fialová/černá reproduktor vzadu vpravo – B 3 šedá reproduktor vpředu vpravo + B 4 šedá/černá reproduktor vpředu vpravo – B 5 bílá reproduktor vpředu vlevo + B 6 bílá/černá reproduktor vpředu vlevo – B 7 zelená reproduktor vzadu vlevo + B 8 zelená/černá reproduktor vzadu vlevo – Obsazení PIN ISO přípojka: Anténní kabel vozidla* Kabel cinch* (zástrčkazástrčka) Pojistka 15A (Fuse 15A) Červený kabel (PIN A7) se musí spojit se zapalováním, žlutý kabel (PIN A4) s kladným pólem baterie. Pokud by mělo Vaše vozidlo jiné uspořádání, můžete to vyrovnat s jednou z těchto konektorových variant : Var.1 Položení kabelů se shoduje. Var.2 Kabel zapalování a kladný pól baterie jsou na Vašem vozidle zaměněny. Var.3 Vaše vozidlo nenabízí připojení pro zapalování. Připojte oba kabely na kladný pól baterie. ISO přípojka Zapalování *není součástí dodávky Varianta 1 Varianta 2 Varianta 3 Anténní zdířka (Antenna jack) červená (vpravo) bílá (vlevo) šedá červená žlutá k autu k rádiu červená žlutá červená žlutá červená žlutá zapalo- baterie+ zapalo- baterie+ baterie+ volno vání vání Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 TO AKOŽE JE O ČOM TOTO?????????????????? to si odkial kopíroval? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trebišovčan Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Radio som zapojil tak, že po vytiahnutí klúča vypne, teda som použil kontakt 86s. Tento obvod je istený poistkou 5A a neviem, či zaťažitelnosť spínača 86s v spínacej skrine je na vyššiu záťaž stavaný. Pre rádio môže totiž byť 5A málo. Trvalé napájanie beriem z kontaktu ISO č.7 . Ten má Po 15A stačil by na rádio, ale potom by rádio nebolo vypínatelné po vytiahnutí klúča. Môže radio zostať napojené na 86s a dám väčšiu poistku napr.10A ? Originál rádio/Symphony/ je pravdepodobne spínané cez 86s, ale výkon bere z ISO vývodu 7. Díki. Montoval som radio a mám 3 varianty zapojenia. 1. Radio ide , ale nejde centrál, alarm a iné 2. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča vypne ( toto zapojenie mám ) 3. Radio ide a ide aj všetko, po vytiahnutí kľúča nevypne a hraje ďalej pošli mail ja pošlem návod 0915 867 359 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin100 Posted May 11, 2020 Share Posted May 11, 2020 Caute, mam VW Golf 6 a mam taký problém že ked som kúpil 2DIN radi čínske tak mi všetko fungovalo ako original vypínanie ale teraz ma stálych 12V a na oboch kábloch... Kde je asi problém ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.