Jump to content

Klepání v motorovém prostoru


quicksilver

Recommended Posts

Ahoj, jelikož jsem zde našel pouze téma na klepání hydraulických zdvihátek a nejsem si jist, zda je to můj problém, tak zakládám toto téma:

Takže: Při studeném startu mi trochu zaklepají hydr. zdvihátka, po 3 vteřinách utichnou - toto bych neřešil. Ale asi po dalších 20ti vteřinách se začne z motorového prostoru ozývat klepání, které se s mírně zvýšenými otáčkami zrychluje, ale po 1500ot mizí. Po spadnutí otáček opět začne klepat. Ještě mi chrčí napínák řemenu na alternátor a klimu, tak nevím, jestli to nemůže mít souvislost (volnoběžka alternátoru). Dneska mi to začalo klepat už i při teplém motoru na volnoběh, ale po extrémní zátěži do táhlých kopců šumavy s plně naloženým autem. Zastavil jsem na odpočívadle a po půl hodině jsem nastartoval a byl klid. Já fakt nevím, jsem z toho jelen. Intenzita cvakání je taková, jakoby cvakal jen jeden hydroštel, ale to je asi málo pravděpodobné, ne? že by cvakal jen jeden?

Děkuji za případnou radu :help:

Link to comment
Share on other sites

právě že se to tak rozléhá, že to nejde blíž specifikovat. Skusím ještě sundat plastový kryt motoru a k uchu dát starou dobrou osvědčenou dřevěnou tyčku a budu poslouchat... Ale kdyby to byl hydroštel, tak je divný, že to dělá jen někdy, ne? :feve:

Link to comment
Share on other sites

Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové.

Tak já ten olej mám taky Shell VA 5W - 30 a nemám stím problém.Mám dokonce i stejnou barvu :smich:

Edited by Lukascheck
Link to comment
Share on other sites

Tak olej 5W30 je přímo ze servisu, dávají ho i manželce do služební fábie TDi a ta má najeto 260tkm a od výměny do výměny se nedolívá. V oleji to asi nebude. A kdyby klesnul tlak natolik, že by to nemazalo, tak by se rozsvítila kontrolka, ne? Měl jsem tu odpoledne kamaráda mechanika a zrovna jak na potvoru to skoro neklepalo, ale sundal jsem ten plastový kryt a oba jsme usoudili, že to jde z motoru, takže nejspíš ty hydrostavy, vlastně asi jen jeden. Ale nevím jestli to mám nějak moc řešit.... :kuk:

Link to comment
Share on other sites

já mám sice benzín ale u Passata kolegy toto dělala napínací kladka altiku. Klepání jako by mělo něco vyskočit a kdaž na to šlápl tak ticho. Když jsme se na to dívali tak kladka na volnoběh vybrovala a klapala a když přidal vystředila se a bylo ticho. Možná to bude u nafty na Oct. stejné.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...