quicksilver Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Ahoj, jelikož jsem zde našel pouze téma na klepání hydraulických zdvihátek a nejsem si jist, zda je to můj problém, tak zakládám toto téma: Takže: Při studeném startu mi trochu zaklepají hydr. zdvihátka, po 3 vteřinách utichnou - toto bych neřešil. Ale asi po dalších 20ti vteřinách se začne z motorového prostoru ozývat klepání, které se s mírně zvýšenými otáčkami zrychluje, ale po 1500ot mizí. Po spadnutí otáček opět začne klepat. Ještě mi chrčí napínák řemenu na alternátor a klimu, tak nevím, jestli to nemůže mít souvislost (volnoběžka alternátoru). Dneska mi to začalo klepat už i při teplém motoru na volnoběh, ale po extrémní zátěži do táhlých kopců šumavy s plně naloženým autem. Zastavil jsem na odpočívadle a po půl hodině jsem nastartoval a byl klid. Já fakt nevím, jsem z toho jelen. Intenzita cvakání je taková, jakoby cvakal jen jeden hydroštel, ale to je asi málo pravděpodobné, ne? že by cvakal jen jeden? Děkuji za případnou radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Nikdo jste se s něčím podobným nesetkal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Nikdo jste se s něčím podobným nesetkal? No cvakání jednoho už je znatelný a máš dost oleje???A kolik máš najeto? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Olej je na horní rysce a je měněn před 1000km. Najeto mám 97tkm je tam Shell 5w30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Olej je na horní rysce a je měněn před 1000km. Najeto mám 97tkm je tam Shell 5w30 Tak olejem to nebude chce to specifikovat blíž odkud to jde a tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 právě že se to tak rozléhá, že to nejde blíž specifikovat. Skusím ještě sundat plastový kryt motoru a k uchu dát starou dobrou osvědčenou dřevěnou tyčku a budu poslouchat... Ale kdyby to byl hydroštel, tak je divný, že to dělá jen někdy, ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové. Tak já ten olej mám taky Shell VA 5W - 30 a nemám stím problém.Mám dokonce i stejnou barvu Edited May 6, 2008 by Lukascheck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Tak já ten olej mám taky Shell VA 5W - 30 a nemám stím problém.Mám dokonce i stejnou barvu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Nech si změřit tlak oleje za tepla, ale myslím si, že 5W30 pro motor co máš v podpisu není to pravé ořechové. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Tak olej 5W30 je přímo ze servisu, dávají ho i manželce do služební fábie TDi a ta má najeto 260tkm a od výměny do výměny se nedolívá. V oleji to asi nebude. A kdyby klesnul tlak natolik, že by to nemazalo, tak by se rozsvítila kontrolka, ne? Měl jsem tu odpoledne kamaráda mechanika a zrovna jak na potvoru to skoro neklepalo, ale sundal jsem ten plastový kryt a oba jsme usoudili, že to jde z motoru, takže nejspíš ty hydrostavy, vlastně asi jen jeden. Ale nevím jestli to mám nějak moc řešit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarosa Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 já mám sice benzín ale u Passata kolegy toto dělala napínací kladka altiku. Klepání jako by mělo něco vyskočit a kdaž na to šlápl tak ticho. Když jsme se na to dívali tak kladka na volnoběh vybrovala a klapala a když přidal vystředila se a bylo ticho. Možná to bude u nafty na Oct. stejné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quicksilver Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 (edited) No člověče na tom by mohlo něco být.... příznaky jsou stejné.... Taky to vybruje. Ještě to prověřím Edited May 6, 2008 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.