Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Tak jsem udělal vše co mi Ekkar_z_Bastlírny poradil.   Pak jsem vymazal pamět závad a je to otestovat.

 

Servo se chová pořad stejně, někdy po startu jde někdy ne.

aktuálně tam mám jen jednu chybu

 Adresa 09: Centrální elektrika

   Řídící jednotka: 6Q1 937 049 
   Díl: BORDNETZ-SG.        1S30
   Kódování: 09362
   Dílna #: WSC 22641
Nalezena 1 chyba:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
            49-10 - No Communications - Sporadická
 
ostatní chyby se už neobjevily.
 
Tak už se asi pomalu začnu koukat po novem servo čerpadle.
(když jsem na něj koukal tak je takové orezlé, plasty okolo se rozpadají a vypadá to že už se ho někdo pokoušel utěsnit montážní pěnou)
poznáte podle tohoto popisu jaké tam mám?  ""zelené víčko nádržky s měrkou a je na něm napsané Pentosin chf 11s  PA 6.6""
 
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo už hledám na netu kde bych koupil to čerpadlo, myslím že mám TWR. A uvažuji že bych rovnou vyměnil i ten senzor natočení kol.

 

jak je časově náročná výměna, da se to zvládnout za den?

 

uvažuji  totiž že bych si to vyměnil sám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

(když jsem na něj koukal tak je takové orezlé, plasty okolo se rozpadají a vypadá to že už se ho někdo pokoušel utěsnit montážní pěnou)
 

 

tohle je bohužel normální a pravděpodobně to bude ještě nacucaný vodou. Zkontroluj svorkovnici na servu, případně si prohlídni celé vlákno, jsou tu obrázky jak ji proletovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se někomu, že měl následující problém s tuhnoucím řízením? Občas mi tuhne řízení při zatáčení (většinou jen na levou stranu), ale poslední dobou jsem zjistil, že jen když je zima, například po ránu. :-D Zdá se mi to k smíchu, ale neví někdo co s tím? VAG mi ukazuje tuto chybu:

 

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too low - Sporadická

 

Baterka je úplně nová, tou to nebude. Altík taky asi ne, když v normálních teplotách nemám žádný problém. Možná zkontrolovat kabely u baterky, očistit jak tady kolega už psal? Díky.

 

Fabia 1.9 TDI, r.v. 2005

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak před dvěma měsíci jsem vyměnil snímač TRW a řízení stále nefungovalo. Měsíc na to jsem koupil kompletně zrepasovaný servomotor a řízení bylo až do včerejška naprosto v pořádku.Včera u nás opravdu hodně pršelo, po dešti sednu do auta, nastartuju a zase svítí ta prokletá kontrolka řízení. Dnes jsem vymontoval snímač a vytekla z něj voda, byla čistá jak z kohoutku tak usuzuju, že se tam dostala po tom vydatnem dešti. Vše jsem vysušil a bylo po problému. Pak jedu s autem do myčky, vyjedu a za chvilku zase svítí kontrolka. Opět sem tedy vyndal snímač a opět z něj vytekla čistá voda. Někudy že shora do toho řízení musí téct voda. Má někdo podobné zkušenosti popř.co s tím? Jinak řízení mi neteče a je měněno asi před 2 lety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Omlouvám se za nové téma,ale nenašel jsem tady odpověď na můj problém.

Mám Fabku 1,2 40 kW 2006 r.v. Asi přede 2 lety jsou projížděl zatáčky - pravá,levá pravá a v druhé pravé mi přestal fungovat volant a měl jsem problém zatočit.Jakoí kdyby vynechávalo servo, či co. Dolili jsem olej do serva a vše zmizelo. Asi před týdnem se mi stalo to samé - pravá.levá.pravá a druhá pravá opět s problémem zatočení, ubral jsem plyn a instinktivně zabral a volant zatočil jak má. Tu samou trasu projíždím denně a neudělá to , celé 2 roky klid.Tak začínám mít strach co s tím.Poradíte?
 

Díky za info Milan

 

 

Ještě chci doplnit, že žádná kontrolka nesvítí, neproblikávají světla a i na diagnostice nebylo nic zjištěno.

Editováno: , autor: sparcus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím uživatele tohoto fóra.Tak i já se zařazuji mezi postižené s nefunkčním řízením.Fabie 1.2. 47kw, r.v.2005 a nájezd 143000km.System KOYO.Jsem druhý majitel.Již jsem do serva dolil 2.5 dcl origo oleje(za 5let co ji mám).Manžety suché,nikde žádný viditelný únik.Asi po 10km jízdy ,se mi rozsvítil volantík.Vypnul zapalování a znovu nastartoval. Během těch dalších 10km(než jsem z OV dojel domů),se to opakovalo 2x. Pak to již svítí trvale.S tím mi problikával ERBEG.Volantík svítí dál, a ERBEG již nesvítí.Dá se i toto čidlo vysušit?Nemá s tím někdo zkušenost?V pátek jdu na WAG,tak uvidím.Dík za rady Franta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,nedalo mi to,a včera (než jsem jel dnes na VAG) jel asi 8km k sousedům do Polska . Měl jsem odpojené to čidlo natočení kol,a opět se projevilo,jak jsem popisoval v příspěvku výše, a navíc svítil i vrtulníček. čidlo jsem opět zapojil.Odpojil aku, rozdělal konektor na řídící jednotce motoru, profoukl vzduchem a opět sesadil.Pod světlem,kde je servočerpadlo, je ukostření serva.Též jsem to rozdělal a větším hasákem zmáčkl to očko a též to očko na káblíku asi 0.5mm2.Nepátral jsem od čeho je.Zřejmě ukostření od světla. očistil,namáz a sesadil. Zapojil aku a světe div se ,volantík zhas,zrovna i kontr.motoru(ten vrtulníček)a zůstal svítit jen Erbeg.Dnes jsem přijel k mechanikovi,všechny chyby vymazal a zatím pohoda.Uvidíme dále.Chyby mi nevypsal(že nemá aktualizovaný program V PC).Dělal to jen ručním skenerem.Možná,že i toto někomu pomůže při hledání chybi. Již jsem se domluvil,že asi nechám vyměnit celé řízení za přestavbovou sadu.Jsem již starší a na nové auto není.Poradí mi někdo, jaké jsou zkušenosti z repasovanými díly?Stojí to za to?Dík všem za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem nějak nepobral, proč chceš "přestavovat" řízení. Možná TRW méně teče, ale za to více umírají čerpadla. Pokud ti jen svítí kontrolka a neztuhne řízení, tak je servo vpořádku. Chyba je maximálně v čidle natočení. Avšak vzhledem k tomu, že ti svítí jaksi příliš mnoho kontrolek, tak se spíše přikláním k vyhnilému svazku - viz

http://forum.skodahome.cz/topic/21515-k%C3%A1blov%C3%BD-zv%C3%A4zok-a-probl%C3%A9my-s-n%C3%ADm-s%C3%BAvisiace/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opět se hlásím.Má radost netrvala dlouho.Dnes, asi po 50km opět kontr.serva, vyskočil volantík .po minutě se servo chytlo, kontrolka zhasla. A opět to samé jako v mém prvním příspěvku.Opět volantík,kontr.erbegu. Zítra opět zkontroluji svazek.Již z výroby je vyvěšen.Při pročítání příspěvků na fóru,jsem jej kontroloval někdy dříve.Ještě může být chyba i v samotném servu.Třeba studený spoj na řídící desce serva. Je problém to vyndat? Dík všem za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...