Jump to content

Climatronic vs. výkon motoru (1,8T)


carradore

Recommended Posts

Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litru

Byl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede ;) .

Link to comment
Share on other sites

No ja mam 100konovku 1.6 a cejtit jako je, ale ze bych to musel honit to ne - ted jsem dojel domu a tech 130 jsem si v poho dopral. Kopce tam je to citit, ale jinak to ujde a nestezuju si lol

Link to comment
Share on other sites

No ja mam 100konovku 1.6 a cejtit jako je, ale ze bych to musel honit to ne - ted jsem dojel domu a tech 130 jsem si v poho dopral. Kopce tam je to citit, ale jinak to ujde a nestezuju si lol

Právě, že do kopce a nebo když jsem potřeboval, uznávám razantně, zrychlit. Člověk u předjíždění zrovna nepřemýšlí jaký režim má zapnutý a kolik to zrovna chaldí.

Ten můj dotaz byl spíše takový, zda majitelé i "silnějších" Octávek tento problém vnímají. Mě to totiž u předchozí ( OI TDI 81kW ) nepřipadalo. Mezitím jsem ale jezdil s Oplem Vectra 3,2 GTS + motorový tuning od Steimetz (tam toho výkonu bylo opravdu nadbytek).

Link to comment
Share on other sites

Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litru

Byl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede ;) .

A s tou spotrebou si delas srandu, ne ? ziju v tom, ze tak 0,2 - 0,3 litru

Link to comment
Share on other sites

Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litru

Byl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede ;) .

U me bez jakekoliv zmeny. Cilene jsem to nikdy nesledoval a ani me to nikdy neprislo, ze by se neco zmenilo.

H.

Link to comment
Share on other sites

Já teda musím říct, že zapnutej climatronic skoro vůbec nepoznám na TDi 81kw a na spotřebě jak by smet. Možná tam je při opravdu razatní jízdě nárůst nějaké decinky, ale v zanedbatelném množství. A to ji tahám k červenýmu. Navíc je teď klima po servisu, kontrola, vyčištění... TDi to prostě nepozná :p

Link to comment
Share on other sites

Ja jsem taky nic nevypozoroval, klima mam ten pocit ubere tak 5 koniku a to je u 1.8T se 150 hrebci docela miziva hodnota. Je pravda že by se mela klima zapínat jen ve volnobeznych nebo nizkych otackach? Udajne to je pro kopresor moc velky raz kdyz je motor v otackach. (plati samozrejmne jen pro manual)

Link to comment
Share on other sites

pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat

Link to comment
Share on other sites

pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat

Safra to je pravda to mi nedoslo :) ale na tom ze stejne ubytek nepozuruju to nic nemeni. Vi nekdo jak je to s tim zapinanim klimy, muze se zapinat i ve ve vysich otackach nebo musim vymackonout spojku aby to padlo na volnobeh?

Link to comment
Share on other sites

pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat

No ono uz pri 2000ot ma 46kW a 210Nm takze kdo vi. Kazdopadne jak uz sem psal, ja zadnej rozdil neregistruju :/

Link to comment
Share on other sites

No měl bych takový dotaz, budu mít za chvíli Octavii I 1,8T SLX ´97 s klimou (manuální), a to je tedy zde zmiňovaný climatronic? A když je tak bych rád věděl jaký je rozdíl v manuální této klimatizaci a automatické dvouzónové klimě v tátově Octavii II (1,9TDI,´06), protože stejně ji musím ručně zapnout ne? Možná se ptám blbě, ale jsem naprostej automobilovej začátečník.

Edited by Koudy_cz
Link to comment
Share on other sites

Tak je to dost velky rozdiel. Na manualnej klime si nastavis "pribliznu" teplotu aka bude vychadzat s fukarov a silu fukania = dud ide alebo nejde

climatronik: nastavis na nom aku teplotu ches mat v aute a on ju automaticky udrziava na pozadovanej hodnote (sama zapina - vypina, menej chladi - viac chladi)

A na dvojzonovej si mozes nastavit inu teplotu vpredu a inu v zadu

Link to comment
Share on other sites

Dobrý no, tak už ji mám OCT 1,8 (není to turbo, chvála bohu) i těch 92kW mi bohatě stačí. No a klimatizace je v pohodě, teď sice zas tak teplo není, ale jde bez problému. Nejlepší klima je otevřít střešní okýnko (úplně zatáhnout) to je pak průvan.

Edited by Koudy_cz
Link to comment
Share on other sites

Dobrý no, tak už ji mám OCT 1,8 (není to turbo, chvála bohu) i těch 92kW mi bohatě stačí. No a klimatizace je v pohodě, teď sice zas tak teplo není, ale jde bez problému. Nejlepší klima je otevřít střešní okýnko (úplně zatáhnout) to je pak průvan.

Chvala bohu to neni turbo ? co ti to nalahali :) 1.8 turbo je lepsi ve vsech smerech jak vykonem tak spotrebou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...