carradore Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litru Byl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafa Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Ty bys to zas tolik poznat neměl, samozřejmě trošku jo, ale máš dost výkonu na to, aby to bylo nějaký razantní. Mně to třeba jede jako kdyby to mělo tři válce a když zapnu klimu, tak to nejede už vůbec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 No ja mam 100konovku 1.6 a cejtit jako je, ale ze bych to musel honit to ne - ted jsem dojel domu a tech 130 jsem si v poho dopral. Kopce tam je to citit, ale jinak to ujde a nestezuju si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carradore Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 No ja mam 100konovku 1.6 a cejtit jako je, ale ze bych to musel honit to ne - ted jsem dojel domu a tech 130 jsem si v poho dopral. Kopce tam je to citit, ale jinak to ujde a nestezuju si Právě, že do kopce a nebo když jsem potřeboval, uznávám razantně, zrychlit. Člověk u předjíždění zrovna nepřemýšlí jaký režim má zapnutý a kolik to zrovna chaldí. Ten můj dotaz byl spíše takový, zda majitelé i "silnějších" Octávek tento problém vnímají. Mě to totiž u předchozí ( OI TDI 81kW ) nepřipadalo. Mezitím jsem ale jezdil s Oplem Vectra 3,2 GTS + motorový tuning od Steimetz (tam toho výkonu bylo opravdu nadbytek). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadlec Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 no dle mě má 1,8T docela slušnej výkon, aby solidně akcelerovala i se zapnutou klimou, já to u TDI absolutně nepoznám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carradore Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 no dle mě má 1,8T docela slušnej výkon, aby solidně akcelerovala i se zapnutou klimou, já to u TDI absolutně nepoznám Jestli to není tím krouťákem a ne výkonem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sltuning Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 no ja s svojou 1.8t nepocitujem ziadnu vyraznu stratu vykonu..pripada mi ze ide rovnako..aspon co sa tyka normalneho pouzivania auta v beznej prevadzke.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fire Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litruByl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede . A s tou spotrebou si delas srandu, ne ? ziju v tom, ze tak 0,2 - 0,3 litru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carradore Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 A s tou spotrebou si delas srandu, ne ? ziju v tom, ze tak 0,2 - 0,3 litru V momentě kdy opravdu chladí tak si při svižnější jízdě řekne. A nebo na tom opravdu není něco úplně v poho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mi-rek1,8T Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Já ztrátu výkonu nesleduju, myslím že si motor 1,8T s klimkou skvěle poradí, mám climatronic stále zapnutý na AUTO jen vyjímečně na ECON . M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danone Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 nerobý si srandu. Je to 0,5 az 1L ved akonahle zapnem klimu tak mam na volnobeh 1,5L na hodinu inak mam 0,8 az 1L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenik3 Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Mám takový dotaz. Kolik si ve skutečnosti vezme zapnutý climatronic z výkonu (pokud skutečně chladí). Spotřebu vím - to je cca 0,5 -1,0 litruByl jsem nemile překvapen akcelerací, lépe řečeno měl jsem pociz, že to skoro nejede . U me bez jakekoliv zmeny. Cilene jsem to nikdy nesledoval a ani me to nikdy neprislo, ze by se neco zmenilo. H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TGM1917 Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Já teda musím říct, že zapnutej climatronic skoro vůbec nepoznám na TDi 81kw a na spotřebě jak by smet. Možná tam je při opravdu razatní jízdě nárůst nějaké decinky, ale v zanedbatelném množství. A to ji tahám k červenýmu. Navíc je teď klima po servisu, kontrola, vyčištění... TDi to prostě nepozná Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
o2r Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Ja jsem taky nic nevypozoroval, klima mam ten pocit ubere tak 5 koniku a to je u 1.8T se 150 hrebci docela miziva hodnota. Je pravda že by se mela klima zapínat jen ve volnobeznych nebo nizkych otackach? Udajne to je pro kopresor moc velky raz kdyz je motor v otackach. (plati samozrejmne jen pro manual) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalF Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Jako nepoznam nic ani nahodou, ani pokud se na do vyslovene soustredim tak nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolezelk Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
o2r Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat Safra to je pravda to mi nedoslo ale na tom ze stejne ubytek nepozuruju to nic nemeni. Vi nekdo jak je to s tim zapinanim klimy, muze se zapinat i ve ve vysich otackach nebo musim vymackonout spojku aby to padlo na volnobeh? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalF Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 pokud je prilis citit ubytek vykonu, tak muze odchazet lozisko na kompresoru (to se mi stalo pred rokem). Jinak motor 1.8T ma 150k ale pri 6200 otackach. Pri nejakych 2000 otackach bude mit tak 50 k. (takze nejakych 5~10k ubytek - dle okolni teploty) muze byt lehce znat No ono uz pri 2000ot ma 46kW a 210Nm takze kdo vi. Kazdopadne jak uz sem psal, ja zadnej rozdil neregistruju :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukascheck Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 Tak mám TDI 66KW + čip a když držím nějakou konstantní rychlost - je to znát jen u nižších rychlostí tak a zapnu z Econu na Auto tak to cítit je ale pak při jízdě vůbec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koudy_cz Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 (edited) No měl bych takový dotaz, budu mít za chvíli Octavii I 1,8T SLX ´97 s klimou (manuální), a to je tedy zde zmiňovaný climatronic? A když je tak bych rád věděl jaký je rozdíl v manuální této klimatizaci a automatické dvouzónové klimě v tátově Octavii II (1,9TDI,´06), protože stejně ji musím ručně zapnout ne? Možná se ptám blbě, ale jsem naprostej automobilovej začátečník. Edited May 12, 2008 by Koudy_cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Tak je to dost velky rozdiel. Na manualnej klime si nastavis "pribliznu" teplotu aka bude vychadzat s fukarov a silu fukania = dud ide alebo nejde climatronik: nastavis na nom aku teplotu ches mat v aute a on ju automaticky udrziava na pozadovanej hodnote (sama zapina - vypina, menej chladi - viac chladi) A na dvojzonovej si mozes nastavit inu teplotu vpredu a inu v zadu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koudy_cz Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 (edited) Dobrý no, tak už ji mám OCT 1,8 (není to turbo, chvála bohu) i těch 92kW mi bohatě stačí. No a klimatizace je v pohodě, teď sice zas tak teplo není, ale jde bez problému. Nejlepší klima je otevřít střešní okýnko (úplně zatáhnout) to je pak průvan. Edited May 19, 2008 by Koudy_cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
o2r Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Dobrý no, tak už ji mám OCT 1,8 (není to turbo, chvála bohu) i těch 92kW mi bohatě stačí. No a klimatizace je v pohodě, teď sice zas tak teplo není, ale jde bez problému. Nejlepší klima je otevřít střešní okýnko (úplně zatáhnout) to je pak průvan. Chvala bohu to neni turbo ? co ti to nalahali 1.8 turbo je lepsi ve vsech smerech jak vykonem tak spotrebou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalF Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 jojo tu poznamku chavala bohu sem taky nejak nepobral ... chybi za tim smailik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakub - škodík Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Zaplej nebo vyplej climatronik na výkonu nepoznám a spotřeba je vyšší max o 0,5 l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.