Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte

Ahoj, presne tento problem sa objavil aj mne ..

vsimol som si to najma rano ked boli teploty pod 20 stupnov, okolo 15 -20 stupnov , auto bez problemu nastartuje ale otacky vyjdu len nieco nad 1000 a okrem toho ze ide motor nepravidelne este aj strielal do vyfuku ...ppo zoslapnuti plynoveho pedalu tak 2x tak to ide potom uz v pohode , ako aj pri zohriatom motoe to je bez problemov...

inak rozmyslam ze ci to nema suvis . po nastartovani sa obcas ozve taky bzucivy zvulk , neikto mam pocit tu pisal ze to robi daky napinak klinoveho remena ci co ... pri tomto studenom start ked mi motor isiel nerovnomerne som ten zvuk nepocul ...

1,4-kari a co u vas?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas se mě stane, že pří nastartování studeného motoru začne nepravidelně běžet. Když přidám plyn, tak to přestane. V servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky, ale problém přetrvává...a motor je hlučnějsí než předtím.... Porďte

Ahoj, presne tento problem sa objavil aj mne ..

vsimol som si to najma rano ked boli teploty pod 20 stupnov, okolo 15 -20 stupnov , auto bez problemu nastartuje ale otacky vyjdu len nieco nad 1000 a okrem toho ze ide motor nepravidelne este aj strielal do vyfuku ...ppo zoslapnuti plynoveho pedalu tak 2x tak to ide potom uz v pohode , ako aj pri zohriatom motoe to je bez problemov...

inak rozmyslam ze ci to nema suvis . po nastartovani sa obcas ozve taky bzucivy zvulk , neikto mam pocit tu pisal ze to robi daky napinak klinoveho remena ci co ... pri tomto studenom start ked mi motor isiel nerovnomerne som ten zvuk nepocul ...

1,4-kari a co u vas?

Ahoj,

to s tím napínákem řemenu jsem psal já. Ten pazvuk se mi ozývá vždy při studeném startu a je vždy nestejně dlouhý. Začínám ale mít pocit, že to nebude napínák řemene, ale servo, no ale je to jen můj dojem. Auto má ještě téměř 1,5 roku záruku, tak to budu sledovat a kdyžtak před skončením záruky reklamovat.

Pokud se týká nepravidelnosti chodu motoru při studeném startu, pozoruji to také, je to jen chvilku (do výfuku nic nestřílí :palec2: ), ale někdo tady psal, že u tohoto motoru (1,4 63kW 16V) je to normální jev.

Celkově jsem od tohoto motoru očekával tišší a kultivovanější chod, ale pokud to srovnám s motorem z Fabie Combi (1,4 MPI 50kW), kterou jsem měl 5 let, tak mě mírně zklamal. Řekl bych, že německý (v Polsku vyrobený :disgust: ) motor je hlučnější a má vedlejší zvukové projevy, které jsem u českého motoru neznal, ale je zase o něco pružnější. Spotřebově je to tak nastejno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak je to tu zase .. dnes rano teplote 18 stupnov , start .. otacky nieco na 1000 po 3 sekundach zacalo ist otacky dolu a nepravidelny chod zo strelbou do vyfuku ... po pridani plynu k cca. 2000 otackam .. chod motora pravidelny ...

prejdene 1 kilometer .. vypnutie motora pauza cca. 10 min. start .. v pohode ...

(ked nepocitam ze po tom co manzelka otvorila dvere spolujazdca zvonka sa auto zamklo same)

je to zaujimave lebo pokial bolo vonku nad 20 stupnov, alebo poobede ked je auto cely den na slnku sa toto nedeje..

no co navstivit servis ci nie ...

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

romanko . s tym to nic nema . skor mu to propada a ko nejaky vadny snimac alebo zamok dveri spolujazdca .. (ine dvere to totiz nerobia)

s tym strielanim rovbi to len za studena .. ono mi to pripada ako kby daky snimac zle vyhodnotil teploteu prostredia a nedostatocne syti palivo .. ale zase po pridani plynu to ide v pohode ..

hmm no veru bude muse tod servisu -- ( do toho s tymi tvojimi kamosmi profor ). kurna sa mi t teraz vobec nehodi .. ach jaj .. tusim zacina zase fungovat to ze moje kazde druhe auto ma nejake probelmy :sleep:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím, tak v servisu mě udělali základní nastavení škrtící klapky. Asi cca 2 měsíce bylo po problému a poté se to vrátilo. Tak nevím.....

Editováno: , autor: foromen
NECITUJ předešlý příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Koupil jsem si nového Roomstera 1,4 16V 63 kW najeto 250km a zatím pružnost motoru nic moc. :aggressive: Snad se to zlepší? Jak jste s ním spokojení?

Boha jeho.Po 250Km to asi bude normální.Vždyť se to ještě skoro ani nestihlo pořádně promazat ;) Až bude mít tak 15 000km tak bych teprve hodnotil :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebude to zavodak, ale po zabehnuti pojde pekne. no ak si cakal nejaky tah tak si si mal vybrat iny motor, ono ta 1,4 je taky zlaty stred medzi benzinovymi, HTP je zaklad to uz bych tvrdil ze mozno az slaby zaklad a prave ta 1,4 by bola vhodna na zaklad. zabehni motor a potom hodnot.

p.s.: nezabudat ze ten motor je v rozmedzi 2000-2500 dost mrtvy pomaly ide do otacok, na tah potrebujes 3000 po tejto hranici vyrazne oziva a zacina letet do otacok, otacky 2-3t su na udrzovacku a pohodu, 3 a viac na tah.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Taky mi připadlo, že 1.2 47kW jela lepé od spodu (combi). Čekám, až budu mít najeto více km (zatím 7 500 km), na druhou stranu nečekám drastickou změnu. Co je opravdu lepší je tak od 3000 ot, jen škoda uvadnutí v 5000 ot.

Jediné, na co si stále nemohu zvyknout, je poměrně větší hlučnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...