Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

takto to vypadalo ted v prosinci 

Pozri si moj prispevok kontrolka emisii. Toto iste mi robil moj BXW,  kruzkovali sme motor lebo sme zistili ze unika kompresia na 2 valci, samozrejme kompresia neunikala, pristroj na meranie blbol a nakoniec sme zistili ze to bol vstrek. Robil to druhy valec, vag nic nevypisoval iba sa obcas rozsvietila kontrolka emisii. Po zlozeni motora prvy start a trasenie stale. Nakoniec som prehodil druhy strek na treti valec a vtedy vag zahlasil chybu. Toto sme robili vecer ako som sa vracal domov 15 km tak sa zazracne vsetko napravilo a auto ide dodnes bez problemov bez vymeny vstreku. Obcas mi ten vstrek zablbol tak ze klesol na sekundu volnobeh pod 700rpm. Takze dodnes jazdim a stacilo prehodit z 2 valca na 3. A posledny polrok az rok sa ani to obacsne zakolisanie neobjavilo. Este dodam ze vtedy ako mi zacal ten vstrek blbnut bolo to niekedy 2013 som vyhradne tankoval len u nas na Shell. Nakolko neviem cim proste ten benzin fuel save nechutnal autu. Po tomto vsetkom som zacal tankovat vyhradne na slovnaft a tankujem do teraz a od vtedy ziadny problem ani to obcasne zakolisanie na volnobehu. Zhrniem to prehodeny vstrek z 2 valca na 3 slape dodnes bez vymeny. Zahada??? Zeby benzinom ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keď mi to blbo a už ma to hnevalo tak som na benzínke kúpil flaštičku na čistenie vstrekov, každé 4000km by sa to malo zopakovať, kým som vyjazdil nádrž tj 30l podľa návodu tak mi to blblo ešte asi tak 4krát, keď som natankoval rovnaký benzín z rovnakej pumpy tak nejakým zázrakom to prestalo a od vtedy ani jeden krát.

 

presnejšie je to tento prostriedok https://www.speedtech.sk/product/2195/stp-petrol-injector-cleaner-prisada-do-benzinu-200ml

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....tak dnes poprvé vážnější porucha. Rozsvícení kontrolky "Systém kontroly výfukových plynů". Spadlo to do nouzového systému. Dojel jsem ke kamarádovi do Škoda servisu, kde jsme po napíchnuti zjistili špatný vstřikovač na 4 válci. Zajel jsem do Kosořic pro nový, pač ve škodovce stojí 4.000,-Kč o proti 1.045,- z Kosořic. Výměna byla provedena za cca půl hodiny. Ještě zkontrolovali přes diagnostiku, která hlásila vše v pořádku. Zaparkoval jsem před servisem, dal si ještě kafe. Když jsem však chtěl odjet, tak se rozsvítila opět stejná kontrolka a motor opět brumlal na tři válce.Opět napojení a zjištění špatného zapalovacího modulu na stejném válci. Výměna za nový, tentokrát jsem ho vzal ze skladu /spěchal jsem/ škodovky za 1.430,-. Výměna do půl hoďky a pak už jsem mohl v poho odjet za svým........

Editováno: , autor: Misubaro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem zjistil, že roomster při 170kmh točí 5100 otáček, pokud by to někdo potřeboval vědět :D

 

spotřeba 11,7

Já jsem měl u FII 1,6 16V z ledna 2009 175 km/h při 5000 otáčkách se zařazenou 5-kou.

 

Teď mám na 4-ku 5000 otáček 162 km/h.

A na 5-ku jsem 5000 otáček ještě nejel. Asi to bude někde u 200...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím

 

V piatok som sa rozhodol vymeniť olej z vlastnej vôle. Auto má cca rok a cca 5000km. Je jazdené adhoc na trasách 15km tam a 15km spať manželka + syn...

 

Čo ma nemilo prekvapilo je že prelína olej okolo olejovej vane v jednom mieste. Na to že je to nové auto a má len 5tkm palec dole... Spýtam sa na to v servise pri budúcoročnej prvej servisnej prehliadke, ak by sa to zhoršovalo budem žiadať pretesnenie olejovej vane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mel bych dotaz na zdejsi pritomne - opakovane se mi stalo, ze v tomto pocasi, pri zaple klime ma motor pri jizde do kopce vice hlasity (polodieslovy) zvuk, nez normalne.

Olej pri mereni zahrateho motoru je v cca 1/3 srafovani na merce. Najeto 3 500 km.

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak on ten motor při nájezdu 3,5tis km není zrovna nejtižší to je pravda ale že by to byl nějaký razantní diesel to ne. Já jsem občas při zapnuté klimě slyšel odrazem třeba od baráku spíš takové šustění, nevím k čemu bych to přirovnal ale asi jako když hodně rychle někde uniká vzduch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Šuštění" je zvuk syčícího chladiva v systému, ať už stlačenýho kompresorem na cestě k výměníku před chladičem, nebo expandujícího ve výparníku klimy. Na vině jsou (skoro) holý trubky, kterýma je plynný chladivo vedený.

A k motoru versus klima dodám - když je hodně teplo a mám klimu zapnutou, tak musím dávat pozor při prudkým zastavení při ještě nedostatečně ohřátým motoru, aby mi po prudkým ubrání plynu nechcípnul motor - elektronika klimy neumí tak rychle zareagovat na pokles otáček motoru "odstavením" elektromagnetický spojky, aby kompresor klimy ještě ne úplně prohřátej motor svým odporem nezadusil. U normálně zahřátýho motoru už to neudělá, ale když je venku kolem 30°C a v autě předtím stojícím na sluníčku klidně 40-50°C, já vyjedu se zapnutou klimou nastavenou na 25°C (to znamená že pumpuje na maximum) a během prvních 2-3km jízdy musím zastavit třeba na křižovatce kvůli dání přednosti, tak se často stane, že mi motor chcípne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...