Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

47kW táhne víc od spodu to ano ale štvala mě tam ta krátká převodovka, člověk by ten motor snad přetočil. Už se mě ale zdá že motor už začíná dobře jezdit. Hlučnost do 120Km/h je menší ale nad 120Km/h větší a ve větších rychlostech to ještě nevím. Líp se s 1,4 63kW předjíždí s 1,2 47kW mě to kolikrát připadlo nebezpečné předjíždět, šlo to do otáček a nic. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tento motor mam a celkem spokojenost mam na nej najeto 18 500km a je celkem pružny a dobře se vytači ale posledni dobou pozoruji že když jedu na jaky koliv rychlost.stupen a mam tam 2500 ot.a sešlapnu vice pedal tak slyšim při otevřenych oknech jakoby cvrlikani-šustěni neco jakoby klepali ventily.Nejvice to jde slyšet při otevřenem okne od spolujezce a při projišce kolem nejake zdi nebo aleji stromu kde se ten zvuk jakoby odraži tak nevim co to je nebo jesti neco odhazi :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl v servise ohledně toho cvrlikani tak se stim přijemce oprav svezl a řekl že ventily to nejsou že ty by sli slyšet i na volnoběh ale za jizdi to slyšel a že to nic neni že je to jen odraz zvuku.Tak nevim při otevřenem okne to jde slyšet celkem dost i když jedu na neutral a sešlapnu plyn.Jak jsou vetši tlaky v motoru tak to jde slyšet.Poradi nekdo neco nebo jak to nejak vydedukovat odkad to muže jit?Mužou to třeba dělat rozvody?auto je rok stare a najeto 18500km.dik za každe rady.Zvuk bych přirovnal cvkotani ventilu-šusteni nebo jakoby řechtal nejaky řetez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nekdo tu neco podobneho resil, VAG nic neukazoval, pak zjistili spatny vstriky na 3 valci. Taky jsem slysel jedna pani povidala, ze by problem mohl byt v civce.

Editováno: , autor: foromen
NECITUJ předešlý příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mě to začal dělat motor taky, je to asi 3 týdny. Najeto mám ~5500km. Na začátku jsem myslel, že je to benzínem. Není. Teď se bojím, jestli nebudu mít ten samý problém co píšeš. Motor za studena rozkymácí celé auto... Je to až nepříjemné. A taky ztratil trochu z výkonu. Žádná kontrolka ale nesvítí. za tepla je to na volnoběh trochu lepší, ale nezmizí to úplně.

Už mám domluvený servis, tak se uvidí.

Mimo to mi vrže kde co :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opraveno!!

Diagnostika nic nehlásila. Museli to rozebrat. Byl to vstřikovač na jednom válci. Dík DAVIS :palec2: . Je to taková malinká součástka. 3,5cm váleček. Na jedné straně jsou dvě malinké trysky. Dokonce z toho zčernala i svíčka.

Tento týden opravovali vstřikovač i na motoru 1,2 HTP. Prý dlouho nic nebylo a najednou v jednom dni hned dva motory :) .

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se to vezme. Já to poznal halavně na volnoběh a při studeném motoru. Otáčky byly asi o 100-200 nižší. Celé auti se třepalo dopředu-dozadu až mi to bylo nepříjemné. Za jízdy jsem pozoroval menší výkkon, tak 5-10% nic velkého. Po zakřátí bylo chvění auta minimální, ale pozorovatelné. Jestli otáčky kolísaly, tak jen minimálně. Hlavní je nepravidelný chod, jakoby na 3,5 válců.. Líp to popast neumím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmmm...tak neviem ci je to to iste. ja taketo veci nepozoru ale stava sa mi pri teplote cca 20 stupnov vonku, ze pri studenom starte motor nabehne v pohode, ale pri zaradeni rychlosti a rozbiehani sa zacne dusit...musim opatrne na spojku...par metrov a potom uz je pohoda. stava sa mi to len pri tejto pribliznej vonkajsej teplote...chladnejsie aj teplejsie vonkajsie prostredie-no problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za studena jsem problém popsal.

Při jízdě jsem poznal závadu podle absence zrychlení při otáčkách mezi 3500-3800. takový ten slabý turboefekt.Před poruchou bylo v daných optáčkách cítit při 3. rychkostním stupni prudší zrychlení. V době poruchy jsem ho cítil jen na 2°. Na trojku motor moc netáhl. Jakoby měl ucpaný filtr :).

Jak se to projevuje za jízdy u tebe?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

1. Klepe, nebo jen duní Klepe při sešlápnutí plynu, nebo při povolení).

2. Jak vleký je ten pokles výkonu (10-15% nebo je to spíš jen pocit).

3. Kdy jsi přezouval na zimní

4. Dělá to i při zahřátém motoru

5. Klepe se ti a volnoběh celé auto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad 1) Klepe, neklepe to jako třeba ventily, ale klepe

ad 2) ten pokles, předtím, když jsem na to na 2 nebo 3 šlápnul šlo cítit zátah (samo, že přiměřený objemu) teď se mi zdá, že to jede hůř než předešlá 1.2

ad 3) Přezouval jsem v pondělí, ale dával jsem užší gumy, tak by to mělo jet líp, navíc toho poklesu jsem si všiml, ještě na letních

ad 4) dělá to pořád

ad 5) auto se netřese, proti 3 válci je to kultivované

Jenom to klepe, a moc nejede, kotrolky taky nesvítí, už se pomalu toho polského motoru začínám bát, asi budu muset poslechnout jinou 1.4 jestli dělá to samé, než půjdu do servisu, protože tam mi opět řeknou, že je to normální ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten polský je ŠMEJD. Původní byl o 100% lepší. Z vlastní zkušenosti mám ho taky. Ale tohle Ti nepomůže.

Takže k problému. Mě se to třepalo hlavně při studeném motoru a jak popisuješ táhlo to míň i po zahřátí. S pneumatikami to evidentně nesouvisí. Zjistilli mi špatné tlaky na jednom vstřikovači. Na tomto válci byla i očazená zapalovací svíčka. Jestli se nebojíš a jsi šikovný, zkus se na ně nejdřív podívat.

Pokud klepe motor (kovové rány, jako kdyby malým kladívkem) a dělát to při přidání plynu i při ubrání, tak by to mohlo znamenat problém. Pokud se to klepání z časem zvětšuje mohlo by jít o hodně vážné problémy! 

V mém servise se taky nejprve vymlouvali. Že prý palivo. Trval jsem na svém a nakonec zjistili špatný tlak na vstřikovači, resp. odfláknitou trysku. Holt Poláci. Trysku vyměnili, už jsou to dva měsíce.. Uvidíme přes zimu blbnout mi to začlo až čtyři mesíce po koupi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ze začátku jsem si říkal že jsem si měl koupit asi motor 1.2 že by mě to asi stačilo ale čím déle jezdím s motorem 1.4 16V tak mě tento názor opouští. Jsem s motorem spokojený, když někdy jedu s otcovou Fabii 2 Combi 1.2 51kW tak si říkam že jsem rád že mám motor 1.4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...