Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych. Potreboval by som od Vas skusenych jednu radu. Mam OC tour, r.v.2010, 1.6Mpi 75Kw. Chcel by som si dat dorobit tempomat len neviem ci sa do tychto modelov instalovala predpriprava tempomatu od RJ do svorkovnice pod motorkom stieracov. Ide mi o to aby som zbytocne neinvestoval do packy a kabelaze. Maju tieto modely tu predpripravu? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj

Chtel bych vas poprosit o radu ohledně tempomatu.Je možné vymenit jenom páčku s rovným tlačítkem na boku (8L0 953 513 J 01C) za páčku s kolébkou?(3U0 953 513 D 01C).Ta nynější mi začala blbnout.Někdy tempomat zapnout jde,jindy ne. Ve škodovce mi řekli,že je určitě problem v páčce.Ale že pokud už je tempomat namontován,musí tam být stejná páčka,jaká tam byla púvodně,jinak že by to blblo.Tak ted nevím,jakou koupit.Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, potřeboval bych radu.

Mám Oct I 1.9 TDI, 74 KW, r.v. 12. 2009

Na vrakáči jsem koupil páčku tempomatu (ikdyž jakousi pochybnou - ma jen přepínač ON - OFF)

Koupil jsem kabel k tempomatu: http://www.powerdiag.cz/product.php?id_product=21

a diagnostický kabel: http://www.powerdiag.cz/product.php?id_product=18 u kterého byl sw VAG-COM IHR 304 cz

První problém na který jsem narazil bylo, že barvy vodičů neodpovídaly žádnému návodu k zapojení které jsem sehnal. (Varování pro ty kdo by to chteli koupit...)

Takže jsem podle schámatu provedl zapojení:

pin 6 páčky na černomodrý vodič pojistky č 5 (červený vodič)

pin 5 páčky na pin 9 konektoru (bílý vodič)

pin 2 páčky na pin 1 konektoru (zelený vodič)

pin 3 páčky na pin 2 konektoru (žlutý vodič)

pin 4 páčky (ve svazku proklemovaný na pin 7 páčky) na pin 3 konektoru (černý vodič)

Do této chvíle si myslím že je vše správně.

Připojil jsem kabel a pc, zapl jsem klíček, připojil jsem se k řídící jednotce motoru, spustil login a zadal kód 11463, potvrdil, chvíli počkal a ukončil komunikaci, vypnul zapalování. Neobjevilo se žádné hlášení o úspěšném ani o neúspěšném provedení. Nastartoval jsem a jel to zkusit. Výsledek - nefunguje. Připojil jsem opět pc, zapl klíček, připojil se k jednotce motoru, zvolil měřené hodnoty, zadal skupinu 66 a tam na mne svítilo že tato funkce není aktivní. Nevím proč.

Zopakoval jsem tedy celý postup se zadáním 11463 ještě několikrát, ale neúspěšně.

Zkoošel jsem i jiné verze VAG-COM, ale také neúspěšně.

Poraďte tedy půrosím někdo kde je chyba.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mohu namontovat

Do svého vozidla Škoda Fabia 1,2 htp, VIN TMBPW46Y444079978 AWY, typ 6Y21C4 vyrobeného v roce 2004 jsem si chtěl namontovat tempovat originál Škoda Uvedenou montáž jsem zadal autorizovanému servisu Škoda s tím, že by neměl být žádný problém, ale po montáži a správném nakódování dle sdělení servisu, tak jak má být tempovat nefunguje. Dle jejich sdělení je pravděpodobně problém v ŘJ motoru, která toto neumí. Jedná se o ŘJ SIMOS3PD, 03D906032A a ve vozidle je řídící jednotka palubní sítě 6Q11937049D. Z protokolu o diagnostice a hlášení při funkční kontrole (cituji z protokolu o diagnostice) např. řídící jednotka rozpoznala všechny polohy.Spínač, vedení a řídící jednotka jsou v pořádku, spínač brzdových světel v pořádku, signály ze spínače spojkového pedálu jsou v pořádku. Nebudu už dále vypisovat protože všechny úkony v rámci funkční kontroly - hláška pořádku.

Přesto po zapnutí klíčku i bez nastartování a zapnutí tempomatu se objeví závada

17977 P1569 008 s popisem Spínač tempomatu – E45 neplatný signál.

Přesto, že tempovat nefunguje, tak po nastartování motoru a zapnutí tempomatu se zvýší nepatrně otáčky motoru cca o 200 ot..

Jsem si vědom, že takto radit na dálku bez podrobného seznámení se a vlastního přesvědčení se o správnosti montáže a provedení všech úkonů je dost problematické. I přesto lze do mé Fa namontovat tempomat. Pokud ano mohu se naVás obrátit.

Za každou Váši radu a názor předem děkuji. Email kadlecovi.hu@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Chtel bych vas poprosit o radu ohledně tempomatu.Je možné vymenit jenom páčku s rovným tlačítkem na boku (8L0 953 513 J 01C) za páčku s kolébkou?(3U0 953 513 D 01C).Ta nynější mi začala blbnout.Někdy tempomat zapnout jde,jindy ne. Ve škodovce mi řekli,že je určitě problem v páčce.Ale že pokud už je tempomat namontován,musí tam být stejná páčka,jaká tam byla púvodně,jinak že by to blblo.Tak ted nevím,jakou koupit.Díky za rady.

Já před rokem měnil tempomat s rovným tlačítkem(Octavia) za kolébkový(Superb) u Vaši a za tu dobu bez problémů.Takže ji tam můžeš bezproblémů namontovat.Já už na takové věci do Škodovky nejezdím a jezdím k odborníkům zde na foru a je jich tu dost a cena je úplně někde jinde než ve Škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

nasel jsem na Aukru nabidku sady tempomatu i s kabelazi pro O1. Cena vypada dobre (pokud se sem takove linky nesmi davat tak predem sorry a at to admin smazne), jen se mi nezda ten kabelovy svazek, takovy chudy, neni tam (zde zminovana) 1 polova svorkovnice ale jen copanek dratku s piny a jeden bez pinu. Stejny svazek jako je na linku o par postu vyse.

Pujde s timhle namontovat, nebo mam shanet tu sadu za 2500,- ? Leva packa mi stejne odchazi do vecnych lovist (znamy problem s cvakanim blinkru) a profouknuti nepomohlo. Tak kdyz uz ji budu menit ze bych i mirne upgradoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, tak uz mam Oktavecku s tempomatem. Dovolil bych si par postrehu pro dalsi nadsence co se do toho chteji pustit sami, mozna sem jen nesikovnej, mozna patek 13... kdo vi? :-) Podle navodu i reakci tady to vypadalo jako brnkacka na hodinku, neco uz sem se elektriky v aute natahal docela sem si na to veril, no nebyla to brnkacja.

- zasadni problem byly sterace, jako by byly na konus privareny. Stahovak se pod haupnu nevesel a malej nemam. Takze WDcko a otukavat pres spalik. Pak figl s obracene nasroubovanou matku a chyceni sikovkama... uff

- ted jak sundat plast pod oknem, v navodech pisou o paceni prichytek a podobne - u mr03 je jen zacvakly do zlabku, staci odtrhavat kolmo od skla. Pri te prilezitosti se hodil kompresor a lux na vycisteni prostoru od kousku zahrady

- kryt svorkovnic v meziprostoru - urcite nejdriv vyndat mechanismus steracu a i tak je tam placu jak v budiku. cekal sem kdy urvu nejaky dratek a v pondeli muzu zrusit odjezd na dovolenou :-)

- kdyz uz sem ho odtahnul tak k svorkovnicim je pristup jak k penezum, zevnitr uplne chutovka :-) ale dalo se

- uplne nejvetsi problem prisel kupodivu pri nastrkavani pinu do cerne svorkovnice; male v pohode, ale zeleny sem na pozici 1 zkratka nenatlacil. Zalez kousek a pak ani tlacit ani tahat, nehnul se. Pri otoceni o 180 stupnu tam nechtel zalezt uz vubec. Takze zevnitr koukala tak pulka spravne delky (pri porovnani s tim vedlejsim). "Vyreseno" pomocnou 1 polovou svorkovnici kterou sem zeleny a modry/sedivy propojil vedle. Prasarna :-/ Ze by neoriginalni piny?

- pichnout zbyvajici cerveny drat na sbernici 15 bylo uz pohode, nakodovani, test skupiny 006 a jizda

Kazdopadne nechtit to stihnout v patek pred odjezdem na dovolenou a mit nejakeho rozumneho mechanika z okoli Prahy ktery funguje o vikendu ... uz bych se do toho nepoustel :-) V pripade zajmu dotlacim par odstrasujicich fotek ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ok, tak uz mam Oktavecku s tempomatem. Dovolil bych si par postrehu pro dalsi nadsence co se do toho chteji pustit sami, mozna sem jen nesikovnej, mozna patek 13... kdo vi? :-) Podle navodu i reakci tady to vypadalo jako brnkacka na hodinku, neco uz sem se elektriky v aute natahal docela sem si na to veril, no nebyla to brnkacja.

- zasadni problem byly sterace, jako by byly na konus privareny. Stahovak se pod haupnu nevesel a malej nemam. Takze WDcko a otukavat pres spalik. Pak figl s obracene nasroubovanou matku a chyceni sikovkama... uff

- ted jak sundat plast pod oknem, v navodech pisou o paceni prichytek a podobne - u mr03 je jen zacvakly do zlabku, staci odtrhavat kolmo od skla. Pri te prilezitosti se hodil kompresor a lux na vycisteni prostoru od kousku zahrady

- kryt svorkovnic v meziprostoru - urcite nejdriv vyndat mechanismus steracu a i tak je tam placu jak v budiku. cekal sem kdy urvu nejaky dratek a v pondeli muzu zrusit odjezd na dovolenou :-)

- kdyz uz sem ho odtahnul tak k svorkovnicim je pristup jak k penezum, zevnitr uplne chutovka :-) ale dalo se

- uplne nejvetsi problem prisel kupodivu pri nastrkavani pinu do cerne svorkovnice; male v pohode, ale zeleny sem na pozici 1 zkratka nenatlacil. Zalez kousek a pak ani tlacit ani tahat, nehnul se. Pri otoceni o 180 stupnu tam nechtel zalezt uz vubec. Takze zevnitr koukala tak pulka spravne delky (pri porovnani s tim vedlejsim). "Vyreseno" pomocnou 1 polovou svorkovnici kterou sem zeleny a modry/sedivy propojil vedle. Prasarna :-/ Ze by neoriginalni piny?

- pichnout zbyvajici cerveny drat na sbernici 15 bylo uz pohode, nakodovani, test skupiny 006 a jizda

Kazdopadne nechtit to stihnout v patek pred odjezdem na dovolenou a mit nejakeho rozumneho mechanika z okoli Prahy ktery funguje o vikendu ... uz bych se do toho nepoustel :-) V pripade zajmu dotlacim par odstrasujicich fotek ;)

o tvém problému s nastrkávaním pinů... odjistil jsi pojistku v černém konektoru? zatlačil jsi zboku na růžový plast ve svorkovnici a tím odjistil i přístup k nastrčení pinů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojte, je tu niekto kto to robí aj v okoli BA? prípadne Brna?

funguje neoriginalny tempomat rovnako spolahlivo ako original ked je spravne namontovany? resp. ake rizika su pri neoriginale? dakujem

Zaklad je napisat do akej OCTAVIE to chces??? Benzin?? diesel??? Co je u teba original a neoriginal tempomat???

Tempomat sa sklada z packy+kabelaze ktoru domontujes do auta a nakodujes.

Editováno: , autor: PROCHY603
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, dakujem, neoriginal je ten čo nema kolebku.. ale len 1 tlačitko,, ale uz som našiel za rozumny peniaz original,, ten čo si mal na obrazku za 70 E aj s montazou,, cize cca 1750CZK, octa je diesel 66 kw, agr motor r.v. 2000 jazdim celkom dost po dialnici tak sa tešim na tempomat a jeho vyuzitie..

na tom neoriginale sa nedá pridavat tlačitkom rychlost ak som spravne pochopil niekoho kto vyššie pisal.. a tiez original ma jednoduchsie a praktickejšie ovladanie..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...