Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

Sám mám AGU motor - O1 - 2000 s tempomatem (origo) - zkoušeli jsem v práci dát tempomat na jinou AGU a dle mechanika to koštuje osadit klapku servem co jí ovládá a řj. je prý jiná - takže od toho upustili.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ETKA je katalog dílů škoda. Musíš si vyjet tvůj motor a porovnat motorové díly, čili, řídící jednotku, kabeláž, klapku (určitě jinou), palubka, mrknou na AGRko atd. Prostě proběhnout střeva motoru, na kolik jsou adaptibilní. Ale vzhledem k tomu jak němci dělají motor, pochybuju o tom, že právě kabeláž a řídící jednotka a palubka bude to samé v typu auta bez tempa a s tempem. Tady na fóru je "honza72" - šikovnej autoelektrijářr, kterej mi montoval tempomat a maxidot, ten by ti tempomat namontoval. Čili pokud seš zručnej, stáhni ETKU, porovnej motorové díly, psočítej co to bude stát a pak si dej auto bez tempomatu dokupy. Když ti bude vše fachat stačí zajet za honzou72 (Neratovice) a tempomat ti tam domontuje. Určitě k tomu budeš potřebovat i funkční diagnostiku, neboť tě bude čekat i přizpůsobení jiné řídící jednotky. Osobně bych se na to vyprdnul a koupil bych fáro s tempem nebo aspoň s "elektrickým plynem".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci bejt teda štoura já. Mrkni do 1,6tek i 2 litrů benzínu najdeš tam zpětné vedení výfukových motorů a na to potřebuješ AGR ventil. Já ho v autě mám (1,6 75kW). S nástupem EU4 mají benzínové motory AGRko. Mám pocit, že se připojoval tempomat do přístrojovky. Kždopádně pokud má klapku na táhlo určitě tam bude jiná ř.j. než na klapku ovládanou servem nemyslíš? Ř.j. musí umět hejbat se servopohonem klapky a pochybuju, že původní ř.j. to umí. Na drohou stranu uznávám, že tempomat je funkce ř.j. motoru a taky se tam povoluje.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím, vím, že je tady škodovácké fórum (taky dělám většinou škodovky), ale mám dva neodbytné zákazníky a ti chtějí tempomat do Audi a Passata. Obě jsou Tdi r. v. 2001. Nedělal už jste to někdo, ať neobjevuji objevené. Dík za eventuální rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Passat je stejný se Superbem,audi nevím,napiš na audi fórum nebo TF fórum

pro cosby - Dík za radu. Supa už jsem dělal, takže by neměl být problém. :palec2:

pro filas 1 - audi má páčku stejnou. jinak páčku a kabeláž mám.

Editováno: , autor: Juros
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že motor 1,6 75kW AVU od srpna 2002 měl přípravu. Zjistíš to, když se podíváš na klapku. Pokud je lanko, tak nejde.

Jinak, pokud jsi z okolí Ostravy, tak jsem schopen Ti jej namontovat. Do fábii není problém.

Editováno: , autor: Juros
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nevím jistě ale myslím si že facelift SuperB má stejnej tempomat jak předfacelift (musela by se tam dávat podvolantová jednotka a moc věcí by se musela dělat jinak)

jestli je páčka stejná s předfaceliftovým superbem tak do octavie I pasovat bude - kabeláž má jiné piny (napasují do O I)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...