Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

zdar chalani.potreboval by som vediet,ci si mozem dat do svojej octavky zamontovat tempomat.je to r.v.2000..na jednom fore som cital ze je to mozne dat do aut,ktore maju EPC.ako zistim ci mam to EPC,co to vlastne je?pristrojovku mam tu malu,nie tu co je predlzena az do stredu auta.da sa tato montaz zvladnut aj doma???dakujem :)

Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat.

Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat.

Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat.

Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat.

Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce.

Konečně někdo kdo s tím má reálné zkušenosti. Můžu se zeptat na kolik to celé vyšlo? Taky bych si rád dodělal tempomat, ale myslim, že výsledná cenovka může být klidně 20k. A co čidlo pedálu spojky? To nebylo potřeba dodělávat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně někdo kdo s tím má reálné zkušenosti. Můžu se zeptat na kolik to celé vyšlo? Taky bych si rád dodělal tempomat, ale myslim, že výsledná cenovka může být klidně 20k. A co čidlo pedálu spojky? To nebylo potřeba dodělávat?

Jednotka byla za 8000,- výměnou, ale stejně jsem uvažoval o čipnutí. Myslým, že na vrakáči by mohla být tak kolem 4tis.

Dále škrtící klapka za 5500,- bez lístku - nová. Nějakej čínskej brzd. spinač asi za 140,- pár konektorů (ve značk servisu 1ks = 7Kč a v Turnově v obchodě ten samý za 1Kč) a páčka tempomatu - tu jsem měl za 3piva od kámoše. Jinak jsem teď jednu objednával pro švagra - 990Kč i s poštovným a kabeláží.

Jo a to čidlo - spinač spojkového pedálu tam bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, tak jsem se dozvěděl tady na fóru od kolegy Lukashe, že do 01 lze namontovat originální tempomat ze superba ( číslo teď nevím ), který vyjde na pouhých cca 800,- ( cena cca za páčku jen, ale oproti ceně do 01 je cena rozdílná !!!! ) ... kabeláž se pak sežene origo z 01 za cca 200 - 300,-( dle mě ) a pak už jen namontit.... Ne že bych mu nevěřil že to nefunguje, ale zajímají mě vaše zkušenosti s touto fintičkou, díkec :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...