mc2uba Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 bicista: od MR2014 může mít v autě něco, co vidět není, ale původně by to tam nebylo. Různé vychytané věci, které jsou u MR2013 špatně udělané. Jsou to třeba drobnosti, ale tobě to do budoucna můžeš ušetřit pár tisícovek v peněžence. Na autech se stále něco mění a vychytávají se chybičky z původního výrobního plánu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 (editace) Řekni spíš odstraňujou se vši zanedbaný při nedostatečným testování novýho typu nebo doplňujou se věci, na který se při uvádění do prodeje "pozapomnělo", respektive se nestihly tak nahonem vyvinout a zavést do výroby... Editováno: 17. Duben 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 ty woe, tady se furt melou dokola stejné hovadiny kdo z vás "expertů" přes všechny obory ví v jakých podmínkách, kde a jak se nové vozy testují v rámci vývoje? A jestli někdo trvá na tom, že testování prototypů je nedostatečné, tak ať si jde stoupnout na Václavák a tam to rozkřikuje. To je prostě neuvěřitelný BLÁBOL a vypovídá to o pohrdání práce všech lidí ve škodovce. Opravdu tu někteří píší jen proto, aby tu něco napsali 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 ..tak u Fabie II to byla treba zadni naprava, ktera se od jisteho modeloveho roku cela modifikovalo, tusim to bylo uchyceni ramen, ci ceho, kdy vymena vrzajicich gum stala vic nez servisni prohlidka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Honza9007: Ja vubec netusim, jak a kde se nove modely Skodovky testuji a ani me to vubec nezajima. Me zajimaji pouze vysledky. Pokud se velkemu procentu zakazniku na aute v kratke dobe posere to stejne tak to znaci, ze to asi testuji blbe. A takove pripady bys nasel temer u vsech poslednich modelu, o motorech uz vubec nemluve. Ale rozhodne to neni jen problem Skodovky. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Když jsme u toho testování, zajímalo by mě jak testovali ten slavnej kastlík na přístrojovce. Ten měl na první pohled zfušovanej systém zavírání a kdo to pustil do serie tak je konstrukční amatér. A těch prvků je tam více, a je smutný že zákazníci jsou zároveň zkušební jezdci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Kastlík byl u předváděček jaksi jiný, ale série je opravená a jak psal Honza, tak se tu mlátí dokola prázdná sláma. Ten kdo si to CHCE koupit, tak to koupí a nemusí být hned tím blbečkem a ostatní nemusí ze sebe mazáky co nad tím vyzráli že to nekoupí. :kol-44: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 ..tak neco podobneho je sitko na sacim potrubi oleje u slavnych TDCi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Panove, u funkce konkroly tlaku v pneumatikach - funguje to pouze jako kontrola (resp. pristroj oznami, ze je mensi/vetsi tlak v pneumatikach nez ma byt)? Nebo pristroj dokaze napsat jaky je tlak v pneumatikach? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Nafukas, stlacis set a ono ti to signalizuje len zmenu tlaku oproti tvojmu definovanemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Používá to snímače ABS a rozdíl v otáčkách podhuštěného kola-logicky větší počet menšího kola a hodí hlášku. Samozřejmě to nevříská hned, diferenc v otáčení je i v zatáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Takže když se namontuje více sjetá rezerva tak to bude ihned hlásit špatnej tlak ačkoliv to bude správně nahuštěný. Ten rozdíl obvodu mezi novým a starým vzorkem nebo jiným výrobcem gumy může být značný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 stačí, když přezuješ ze zimy na léto nebo opačně a po pár km to reaguje. Musí se to resetovat a opět to reaguje už na případnou změnu tlaku. O smysluplnosti toho zařízení mám pochybnosti. Jezdím s tím asi pátý rok a klidně bych dokázal žít i bez toho. Existuje i přímé měření, ale nejsem si jist, jestli to je případ zrovna OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Přímé měření má Passat.OIII jenom přes ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Alebo Hyundai Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Dnes jízda s 2.0 TDI 110 KW DSG Elegance a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 Jazda na 2.0 TDI 110 KW DSG je celkom ok, len sa mi celkom nezdalo, že by to malo výkon 150 k... (v porovnaní s mojím Scoutom 103 Kw DSG 4x4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 tak vies, este nezabehnuty motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 V poslední aktualizaci Etky se začínají objevovat některé díly pro RS. Například přední a zadní nárazník,výfukové potrubí (včetně dvou zadních tlumičů),zadní spojler pro Combi...pro liftback je tam zatím jen ta lišta na hranu kufru pro motorizaci 1.8 TSI. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodolfo Vloženo 17. Duben 2013 Sdílet Vloženo 17. Duben 2013 (editace) Ja som nasiel v Etke shortmotor pre RS - CHHB 162kW 2,0L Editováno: 17. Duben 2013, autor: rodolfo 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 18. Duben 2013 Sdílet Vloženo 18. Duben 2013 (editace) 27.4.2013 bude oficální představení OIII Combi na salonech. Nová příplatková položka: Schránka na brýle a vnitřní zpětné zrcátko, dětské kód 7N7 cena 400 Kč. Editováno: 18. Duben 2013, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Sportovní paket Dynamic (sportovní sedadla vpředu, malý kožený paket* pro 3ramenný volant,ozdobné prahové lišty, spojler na pátých dveřích, k dispozici později) (pro limuzínu / pro Combi) Ve Škoda magazínu Jaro 2013 píšou,že bude k dispozici ve čtvrtém čtvrtletí 2013. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) Jazda na 2.0 TDI 110 KW DSG je celkom ok, len sa mi celkom nezdalo, že by to malo výkon 150 k... (v porovnaní s mojím Scoutom 103 Kw DSG 4x4) ke porovnám scouta a moje 2.0 TDI tak ten rozdíl je kurna znát, hlavně ty převody, btw scout má horší např zrychlení 0-100 Editováno: 20. Duben 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Ajajaj http://www.pozary.cz/clanek/64579-vazne-zraneneho-motorkare-na-brnenske-krizovatce-po-jeho-stretu-se-skodovkou-hasici-ozivovali/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 ale pekne vidno ze chlap mal zaplatene pridavne airbagy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.