HjM Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 ty hlavové jsou už v základu, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Hlavové jsou v základu pro všechny http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 i kolenní airbag řidiče, takže příplatkový není žádný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 aha, myslel som ze tie hlavove su az v tom priplatkovom baliku... tak nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Jenom zadní boční jsou za příplatek-Crew protect assist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 dnes v brně taky jedna stříbrná oktávka III tukaneček na přední značku a vystřelená kapota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 ....docela by mě zajímalo jak moc je citlivý to čidlo v předním nárazníku aby vystřelila kapota, doufám, že do něho nestačí kopnout .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Mělo by to mít "povolovací podmínku" = že se to dá aktivovat jen za jízdy a to ještě od určitý rychlosti, takže jen tak nějakej poblblík, co by chtěl pro plezír kopáním do nárazníků povystřelovat kapoty celýmu parkovišti by uspět neměl - ale o tom jak je to nastaveno v reálu zatím moc informací není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Protože je to určený pro chodce tak mám obavu z vysoké citlivosti. Přeci jenom chodec není jako kanec a tak je potřeba rychlá reakce a třeba nohy jsou jako větvičky. Z tohoto důvodu mám tedy obavy a bude to zvyšovat cenu oprav. Naštěstí takovou kravinu na autě nemám takže se neobávám o zvýšený náklady při jakékoliv i malé kolizi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Expanzní kapota nemá za úkol chránit nohy chrapouna lezoucího do silnice mimo přechod - ta má za úkol zabránit mu probořit se tenoulinkým potahovým plechem kapoty a omlátit se přitom o tvrdej těžkej motor uloženej těsně pod tím plíškem, protože od určitý rychlosti si auto při nárazu chodce nárazníkem "nadhodí" a "ustele mu" právě na tý kapotě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 (editace) Tak normalni clovek ma auto pojistene, tak ho cena oprav pri jakekoliv kolizi netrapi. Editováno: 24. Duben 2013, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 90% lidí má na havárce sjednanou spoluúčast - a to tím vyšší, o kolik míň chce platit... Jenom hoooodně málo lidí z těch co znám má pojistku úplně full bez spoluúčasti - a když bys takhle 2x - 3x za půl roku potkal debila mimo přechod a po "očuchání jeho nohou" ti vystřelila kapota, asi bys nebyl příliš šťastnej za ty pyropatrony pod ní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Ono ani nejde podle mě o chodce (jako jo, ale nemyslím tím teď) .. si představte, že třeba před vámi někde prudce zabrzdí a vy to nedobrzdíte. U normální auta máte promáčknutý nárazník, ale odjedete v klidu domů. U O3 si myslím, že vystřelí kapota a konečná, pouze odtah do servisu. Tak to bylo asi myšleno .. na tu citlivost A popravdě, tohle by mě hodně štvalo, kdybych kvůli každému menšímu ťukanci musel měnit kapotu. Jasně .. při parkování se vám to asi nestane, tam si jen odřete nárazník, který je absolutně bez nějaké ochrany lištou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 (editace) Ekkar_z_Bastlírny: Jasne on ma totiz normalni ridic bezne 3x rocne nejaky byt i maly kontakt s chodcem. Nemluve o tom, ze pri jakekoliv i male kolizi vzniknou zcela jiste i jine skody nez odstrelena kapota, takze na spoluucast stejne dojde a vse nad ni uz nikoho nezajima. Podle me resite uplne ptakoviny. To je jak resit, ze pri vystreleni airbagu je treba jeste opravovat palubku. Proste kdyz se s nekym srazim, at uz to bude chodec nebo auto, tak holt je potreba pak auto opravit a u O3 a mnoha jinych aut k tem opravam pribyva kapota, ktera by pri realnem kontaktu s chodcem byla tak jako tak v prdeli. mc2uba: proc by s tou kapotou neslo pomalu odjet? Editováno: 24. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 mike_k: myslím, že jsem tu četl, že se auto po odstřelení kapoty zablokuje? Resp. nejde nastartovat? Nebo to jde nějak odblokovat jen přes počítač, myslím, že jsem tady něco takového četl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 smutny to pohled.. rapid nebo oktavka? http://zpravy.idnes.cz/smrt-motocyklisty-v-brne-0hw-/krimi.aspx?c=A130423_144044_brno-zpravy_mav chudak kluk/./ chudak auto../ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 smutny to pohled.. rapid nebo oktavka? http://zpravy.idnes.cz/smrt-motocyklisty-v-brne-0hw-/krimi.aspx?c=A130423_144044_brno-zpravy_mav ... Vzhledem k tomu, že to má mezi světlama a mřížkou na přední masce šikmý pruhy v barvě laku kastle (fotka č. 5/8 z fotogalérie), tak je to octa III - rapák má mřížku roztaženou až těsně ke světlům... jinak jsou OIII i Rap zkurveně skoro stejný, pokud nejsou vysloveně postavený těsně vedle sebe, tak aby se mezi nima prase vyznalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Vypadá to že 50 na tý motorce nejel. Teda podle toho co z ní zbylo. K tý pyrokapotě na OIII bych řekl že to bude opravdu citlivý když výrobce ani nepovoluje rámeček pro RZ. Zajímalo by mě jestli je tam ta aktivace od určitý rychlosti a když tak od kolika km/h. Pravda já mám na autě bytelnej nerezovej rám a dávám bacha na chodce sám a pokud mi tam skočí sebevrah tak jeho chyba, ale nechci mít poškozenej předek nebo ještě mít nepojízdný auto. Pojistka nic neřeší, musím mít stále auto k dispozici a ne čekat na opravu v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 .. pojistovna ti poskytne nahradni vuz.... ano, obe auta jsou si dost podobny, nechapu, co tim skodovka chtela rici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 (editace) wolfspitz: to mi nerikej ze v KIA servisu neznaji pojem "nahradni vuz" ? Btw. uvedomte si, ze skoro kazdy ma 4 roky zaruky a pokud by to vystrelovalo bezduvodne, tzn. pri cemkoliv jinem nez srazce s chodcem, tak to samozrejme musi vyrobce zdarma opravit, tak nepredpokladam, ze to nemaji vychytane. Editováno: 24. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 smutny to pohled.. rapid nebo oktavka? http://zpravy.idnes.cz/smrt-motocyklisty-v-brne-0hw-/krimi.aspx?c=A130423_144044_brno-zpravy_mav chudak kluk/./ chudak auto../ Rozhodne O3 tu snad podle osazeni zadnich svetel pozna kazdej kdo vi jak kazde auto vypada. O3 ma nad zadnima svetlama cca 8 cm kastle, kdezto Rapid je ma az nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 (editace) tak rozlisit model podle 8cm kastle je fakt super.. njn, neznam nevim, neva.. Editováno: 24. Duben 2013, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Tak nerikam ze je to hlavnni rozdil, ale je to jeden z nejvice viditelnych rozdilu na prvni pohled. Podle toho se daji ze zadu jasne identifikovat. Zepredu je to na prvni pohled uz mnohem tezsi.Ale je fakt ze jsou si oba modely velmi podobne, a neznalej je zameni jako nic coz je opravdu trochu skoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Tak jasně, že je to O3 ani na vteřiny jsem nepochyboval, jestli to není Rapid zas tak podobný si ty auta nejsou Jinak včera jsem potkal opět na sjezdu u MB O3 s bixenony a ledkami a zjistil jsem (pro mě novinka), že v noci svítí jak bixenony, tak ledky současně ale zřejmě LEDky mají nějaký snižený jas ale vypadalo to hezky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 24. Duben 2013 Sdílet Vloženo 24. Duben 2013 Vypadá to že 50 na tý motorce nejel. Teda podle toho co z ní zbylo. Tohle je super, lidi vidí nehodu motorky a hned je jim jasný, že 50 nejel. Já nevím jak to bylo, ale klidně mohl 50 jet, to už je rychlost dostatečná na to, aby se ohnuly vidle a urazilo kolo. Rozhodně si myslím, že nejel nějak závratně rychle, to by to vypadalo ještě jinak. Tak či tak život mu to nevrátí a řidič kokty bude mít zásadní problém... Jinak ta podobnost Rapid/O3 tu je a to dost zásadní. Ono jasně, pár lidí,speciálně odtud, to pozná i na dálku, ale většina populace si to splete úplně bez problému. Podle mě je taková uniformita úplně špatně, jasné vizuální rozlišení mezi modely je třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.