bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 (editace) Berete někdo ? http://www.sbazar.cz/autotrhostrava/detail/1672608-nova-skoda-octavia-iii-16tdirok-22013naj-2tkmkoupeno Ty brďo !!! co delal, dyt je to omlaceny ze vsech stran. To nebude levna oprava. To je oprava tak za 200 v autorizaku a jeste to vypada na nejakou predvadecku )) To to nemeli jako havarijne pojisteny ?? ze to nenachaj spravit na pojistku a pak to vyhodne strelit. Editováno: 28. Duben 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Audi A3 : na trojku 114km/h OIII: na trojku 154km/h 1.8 tsi Jenom 114? Můžeš uvést zdroj? Mě frčí OII 1.4 TSI na trojku 150... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Presne tak je to divny, jde o to z jakeho je to zdroje, jestli tocil do cervenyho nebo ne. Pac jak pise pavouk 1.4 umi 150 a 1.8 by urcite mela jit az na 160. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Ta OIII z S bazaru vypadá na totálku. Asi dostala velkou ránu na zadní nápravu a zdá se mi i pohnutý skelet. Taky je zajímavě vybouchaný pravý zadní nadkolí u dveří. Je to předražený protože to bylo asi na pojišťovnu jako totálka a ke všenu je to cena bez DPH a tedy cekem 264 990 Kč což je úlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 (editace) Ta A3 .... tady je video 1.8 a jede na 3st pri 6000ot fakt malo oproti O3 1.8 viz druhe video. To vypada ze audina bude mit kratsi prevody.a pro zajimavost jeste treti video O3 1.4TsiAUDI A3 1.8TSFI O3 1.8Tsi Editováno: 28. Duben 2013, autor: bicista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Tady jeste pro zajimavost O3 1.4Tsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Výhodu bych viděl u O3, nemusí se u ní tolik řadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 (editace) To Audi je automat kluci a ma 7 rychlosti. Editováno: 28. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 A ty O3 ne? To je potom jasné, že A3 řadí takhle rychle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 (editace) No ty O3 ne, to snad vidite na tom videu ne? Ono koupit 1.8 bez automatu je podle me hrich. Editováno: 28. Duben 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 No DSG bych si dal i k 1.4, skoda ze ze v dobe kdy jsem objednaval se nedelala. Bohuzel cekat na 22kt se nedalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 No jo,A3 S-Tronic,to je pak jasný rozdíl. Přidám sem tedy ještě tu OII 1.4 TSI 90 kW : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Jo jo byl to automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 No 90Kw vs 103kw u 1.4. No je to na prvni pohled znat. Ty 90Kw leze na tu 150ku viditelne pomaleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 (editace) http://ifaster.tiscali.cz/nova-skoda-octavia-combi-na-vlastni-oci/ Nice líbí se mi Editováno: 29. Duben 2013, autor: memory2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Panove nevite co by to mohlo byt? ..dnes po cca 2hod stani mi zacla spojka delat divny zvuk - staci nohou trochu drbnout do spojky (par milimetru) a ozve se takovy divny zvuk (lupnuti, jako kdyby plast), jde to i trochu citit. Zvuk jde od spojkoveho pedalu. Neni to zadna velka rana, jen to neni prijemny. Co to muze byt zac? Spojkovej spínač? Mně to na Roomu dělá taky, a co vím, dělá to skoro každýmu kdo má FII/R - při zavřených oknech to skoro není slyšet, ale při stojícím autě a staženým okně u řidiče to je víc než zřetelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 http://ifaster.tiscali.cz/nova-skoda-octavia-combi-na-vlastni-oci/ Nice líbí se mi Kočenka... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Ekkar_z_Bastlírny: fakt by me zajimalo, kvuli cemu to mohlo zacit delat. Da se to nejak jednoduse spravit? Me to jde slyset i pri jizde (v aute je i pri jizde fakt ticho). Navic jde to lupnuti citit i v noze. Je to pouze jen pri seslapnuti spojkoveho pedalo a staci opravdu par milimetru nez se to ozve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 To je funkční spínač, měl by zajistit, že ŘJ odstaví vstřiky = ubere vždycky při sešlápnutí spojky, aby se motor nevytočil naprázdno do nebezpečnějch otáček kvůli odlehčení. Jestli má cenu to odstraňovat, když i po výměně to velice brzo začne dělat znovu je otázka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 (editace) http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-combi-0o5-/auto_testy.aspx?c=A130430_010759_auto_testy_fdv http://life.ihned.cz/auto/c1-59787500-skoda-octavia-combi-prvni-jizdni-dojmy Editováno: 30. Duben 2013, autor: JirkaBrno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 To je funkční spínač, měl by zajistit, že ŘJ odstaví vstřiky = ubere vždycky při sešlápnutí spojky, aby se motor nevytočil naprázdno do nebezpečnějch otáček kvůli odlehčení. Jestli má cenu to odstraňovat, když i po výměně to velice brzo začne dělat znovu je otázka... mne to menili na fabii v servisu... zacalo mi to taky cvakat.. vymena.. za 10 000km to zacalo cvakat znovu.. nez jsem se dostal do servisu, samo to prestalo a uz to nedela.. simply clever. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 To zírám na to že ten spínač odstavuje vstřiky. Vždyť se to ovládá pedálem plynu a při přeřazení se automaticky ubere a pak zase přidá. Třeba u mého Korejce je spínač na spojce jako pojistka při startování kdy musí být vyšlápnutá spojka - USA předpis a spínač vůbec není znát i když se aktivuje stále. Prostě někdo umí a jiný čumí viz Piech na Hyundai kdy lomil rukama proč tamti to umí a na vlčím hradě ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Nahral jsem to cvakani dnes na video a dal na youtube, mrknete na to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 30. Duben 2013 Sdílet Vloženo 30. Duben 2013 Nabídka motorů startuje s jednotkou 1,6 TDI Green tec o výkonu 77 kW (105 k), která v novém modelu Octavia Combi 4×4 vykazuje spotřebu 4,5 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 119 g/km. Tento motor se kombinuje s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou. Maximální točivý moment 250 Nm je k dispozici v rozsahu od 1 500 do 2 750 ot/min. S touto základní motorizací zrychluje nová Octavia Combi 4×4z 0 na 100 km/h za 11,7 sekund a dosahuje maximální rychlosti 188 km/h.Nejvýkonnější naftovou motorizací je 2,0 TDI Green tec o výkonu 110 kW (150 k). V kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou spotřebuje průměrně 4,9 l nafty na 100 km a emisí CO2 124 g/km. Špička točivého momentu 320 Nm je dostupná mezi 1 750 a 3 000 ot/min. Maximální rychlost činí 213 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,7 sekund. Vrcholem nabídky je 1,8 TSI Green tec o výkonu 132 kW (180 k), dodávaný výhradně s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. Kombinovaná spotřeba činí 6,7 l/100 km, emise CO2 pak 156 g/km. Maximální točivý moment 280 Nm dosahuje agregát v rozmezí 1 350 až 4 500 ot/min. Octavia Combi 4×4 tímto motorem jezdí až 227 km/h. Z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 7,5 sekund. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.