Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Když už jste u těch rozvodů,není to problém jen u koncernu VW - ten také přechází od řetězů zpět k řemenům,ale  problémy jsou třeba u BMW 116i, u Opelu  motor 2,2 ,nebo 1,6 pro Mini,Citroen+Peugeot.

Co se týká přepracované 1,8TSi,asi bych měl strach si ji teď koupit-než se to vychytá - po tom co se děje s dosud používanými motory TSI.Ty byly také přeci od začátku konstrukčně zdařilé....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytecne strachy, 1.8TSI (TFSI) byl od zacatku fenomenalni motor, v jednom roce to byl nejlepsi motor roku sveta ve sve kategorii, zadne problemy s nim nebyly. Co se tyka tech "rozvodu" je to problem odpovidajici statisticke chybe, dost zveliceny, prizivovany konkurenci, je zbytecne to rozebirat, tento motor ma svuj thread.

Mel jsem predtim 15 let ruzna TDIcka, s timto motorem jsem mel NEJMENE potizi (zadne potize) oproti nim. TDI - ruzne potize se senzory vahy vzduchu, servisni rezim motoru, hadice k turbu atd. atd. Statisticky je tento motor spolehlivejsi nez kdejake TDI, to potvrzuji i odborne servisy (!).

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si myslím že budoucnost patří benzínům a to z důvodu ekologickejch zon ve městě kde benzín je ve velké výhodě a dále v nepřijatelné komplikovanosti dieslových motorů pro Euro 6 které budou servisně náročný a s nižší životností. Já osobně skončil u dieslu u Euro 4 kdy nemám DPF a tak hon za kvalitní naftou je náročnej, hlavně když tankuju výhradně bez biosložky. Případný opravy benzínu nejsou tak finančně drastický jako u dieslu a to je další argument pro benzín. Tak snad tu 1,8 TSI vychytají protože z mého pohledu to je jedinej přijatelnej motor pro OIII díky její velikosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně,ohledně spolehlivosti/poruchovosti je výhra v anketě motor roku naprosto irelevantní...
http://www.auto.cz/bmw-international-engine-of-the-year-2009-spicka-velkych-objemech-absolutni-vitezstvi-patri-vw-kompletni-vysledky-4511
http://www.auto.cz/international-engine-of-the-year-2010-kompletni-vysledky-22501
http://www.auto.cz/engine-of-the-year-2011-58946
http://www.auto.cz/motor-roku-68012

Omicrone,to s tím tzvrzením odborných servisů myslíš vážně? A které to jsou? Mě teda,když už se z nich podaří něco vyrazit,odborné autorizované servisy (Klokočka,AutoStyl,Přerost a Švorc..) tvrdí ohledně motorů TSI něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jednoduchý vysvětlení a to platí dlouho, objem ničím nenahradíš. Když si vezmu stadou 1,8 T která nemá téměř nic složitýho na motoru a vystačí si s jední spolehlivým turbem a porovnám to s nynějšíma maloobsahama s děma turby a kupou nesmyslů okolo tak vím jak to bude servisně náročný v provozu. Prostě motory jako pro sekačky nebudou mít takovou výdrž jako větší obsahy, fungují totiž v jiném otáčkovém spektru. Takže například spotřeba maloobsahu je v reálu stejná jako u vyšších obsahů které si vezmou jen kolik potřebují. Podle toho se taky pozná dobrej motor. Já tedy dávám přednost větším obsahům a přitom spotřebu mám skvělou a rezervu výkonu taky. Proto beru 1,8v Tsi jako základ pro delší bezproblémový používání OIII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorat s tim, ze 1,8 tsi nenahrazuje stary 1,8 tsi, ale nejaky 3,0 atmosferu. Takze ve finale je to uplne jedno. Jediny rozdil je v tom oproti 1,2tsi, ze ta jednaosma jede jako krava i v nizkych otackach, coz jednadvojka ne a musi se tahat do vyssich otacek a proto je vice namahana. Si tedy ja myslim. Ale vzhledem k tomu, ze s jednaosmou moc lidi po dalnici nejezdi furt 200 kmh, tak si ten motor po vetsinu zivota jen brumla nekde kolem 2500 otacek a proto podle mne nema takove problemy a vydrzi dele.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože moje 14 letá babička jezdí na 5ku od 50 do 230 km a to bez jakýchkoliv protestů tak proto vidím jako akceptovatelnou motorizaci tu 1,8 TSI. Prostě jede podle potřeby, elasticita je bezvadná a bezpečné předjíždění je samozřejmost. Třeba u tahání vleku se ukáže přednost obsahu. A proč neberu ty maloobsahy vážně, jednoduše, vadí mi tvrzení Bruselu o emisích CO2 na základě kterého nyní dělají motory o malinkém obsahu.

Je to taky výhodný pro výrobce, který šetří materiál, ale draze to pak prodává a jaká bude životnost se teprve ukáže. Když jsem koukal na konstrukci těch maloobsahů tak se s generálkou nepočítá a bude se měnit motor kus za kus. Po pěti letech bude tato operace nerentabilní a auto bude na odpis.

Příklad já měl nyní nabídku na auto r.v. 2008 terénní 4X4 v plný výbavě včetně kůže s zadřeným motorem za 68 tisic Kč. Zde je vidět propad z P.c. 920 tisíc za větší čtyři roky. A dnešní technika není na dlouhé používání koncipovaná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně,ohledně spolehlivosti/poruchovosti je výhra v anketě motor roku naprosto irelevantní...

http://www.auto.cz/bmw-international-engine-of-the-year-2009-spicka-velkych-objemech-absolutni-vitezstvi-patri-vw-kompletni-vysledky-4511

http://www.auto.cz/international-engine-of-the-year-2010-kompletni-vysledky-22501

http://www.auto.cz/engine-of-the-year-2011-58946

http://www.auto.cz/motor-roku-68012

Omicrone,to s tím tzvrzením odborných servisů myslíš vážně? A které to jsou? Mě teda,když už se z nich podaří něco vyrazit,odborné autorizované servisy (Klokočka,AutoStyl,Přerost a Švorc..) tvrdí ohledně motorů TSI něco jiného.

Papír a čísla  je věc jedna a praxe jiná.   Viz poruchová a neporuchová auta.

To je jako s výsledky TÜV, obdoby naší STK- ne statistika procentuálního počtu aut v závadách. To nejsou závady typu porucha znemožňující další jízdu, ale nedostatky na kontrole. A když tam přifičí důchodce s Toyotou, která natočí s potížema kostelových 10000 za rok tak je samsebou jiná než např Golf, Octa nebo něco podobného s proběhem dalece jiným. Pak to nahrnou do tabulek a taková 911ka cabrio je věčně na špici. PROČ? Ptám se. A kolik má na tachometru od jedné sezony k druhé. Tam pomalu dojede se stejným benzínem jako na kontrolu minulý rok....

Jako tchánova 120ka. Ta za dva roky najela 200!!!!! km. Dělali si srandu že máme příště poslat fotky auta, zadní značku a techničák.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidim, ze nema moc smyslu se tady skutecne snazit diskutovat o 1.8TSi (at uz stavajici, nebo te nove), mozna by pro radu z Vas opravdu bylo lepsi navstivit prislusne vlakno, kde Ti co tento motor mame, a mame s nim sve zkusenosti, o nem diskutujeme, misty objektivneji, misty subjektivneji, ale vzdy jiste ve znalosti veci. Vas vetsinu to ale ani moc nezajima, dulezitejsi je evidentne tady stale spradat nejaka konspiracni cviceni...

 

Vidim, ze nekteri neustale omilaji jakesi legendy o nutnych vymenach remenu (?!), vezte, ze napr. ja mam najeto 100 kkm a jen preventivne jsem si nechal menit sadu kladky, zadny remen nebo retez ( :-) ), a je na tom tak 99% majitelu techto motoru. Potize mely hlavne slabsi motorizace TSicek, u 1.8 se to skoro vubec neobjevilo, a i tak se nejednalo ani o zavadu pro nejakou svolavacku, jak je zname u jinych vehlasnych automobilek.

 

A vezte, ze te kdo tento motor jednou okusi, jiste nebude placat bludy o nejakych "sekackach" a jinych nesmyslech, a zivit neustale legendy o zborenych motorech a podobnych nesmyslech, podporene jmeny tech nejvehlasnejsich servisu.

 

Diskutujte a konspirujte dale, dalsi smysl to ale jiz nema, pokud nekoho na tom motoru neco skutecne zajima, jiste si najde cestu, howgh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako co musím říct, tak mi přijde samozřejmě ta 1,8 TSI z benzínu do O3 jako nejlepší motor a bude tam zřejmě nejspolehlivější :) o tom asi nemá cenu diskutovat. Je jasné, že pokud s tím autem hodně najezdíte, tak je to ideální benzín. Já si třeba dokážu představit O3 pro rodinu, která na víkend jede na chatu, ale jinak stojí auto před barákem. Tam by jim bohatě stačila i obyč 1,2 TSI :) než najedou 15 000 km, tak uběhnou 3 roky a auto bude šlapat pořád jako hodinky.

 

Nafta je sice náročná na servisy a je tam spousta hovadin kvůli EU, ale co jsem třeba včera koukal na O2 1,6 TDI tady na fóru, tak tam se nekoná 150 témat o poruchách motoru apod. Je tam asi 10 témat a nic zásadního. Ale nabízí se mi otázka, zda je tento motor mezi uživateli fóra tak málo rozšířený a nebo je opravdu tak málo poruchový.

 

Je těžké si dneska u škodovky vybrat správný motor. Ale mě se ty TDI jeví pro mne asi jako nejlepší volba. O spotřebu ani nejde, ty benzíny už taky žerou prd, ale nějak na to neslyším žádné stížnosti a problémy s těmi motory.

 

Pokud se mýlím, tak mi uvěďte příklady nebo odkazy na témata, kde se problémy TDI řeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V bludech a legendách žiješ Omicrone ty,když tady plácáš o konspiračních teoriích a ani nejsi na konkrétní otázku schopen odpovědět. Možná bys tedy mohl pomoci to bludaření vyvrátit. Jako majitel 1.8 TSI si myslíš,že máš to nejlepší a nejspolehlivější TSI. Když myslíš,že máš,tak máš. Já si to o motorech TSI už nemyslím.

mc2uba,ono rozšíření výkonějších verzí TSI v OII asi není v ČR moc velké,vysoká totiž byla jejich cena. Bylo to skoro na úrovni TDI...

OIII Combi - všimnul jsem si na fotkách,že nejsou v kufru zakrytovány odkládací prostory za podběhy (tam co je lékarnička). Minulé řešení mě přijde poněkud praktičtější. :kol-32:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku, to zakrytování se teď jmenuje Simply Clever a je za 1500 :-)))  

 

Jinak se mi líbí tady na foru nejvíce to, že ač se začne o ventilku pravého zadního kola Octavie I, skončí to pokaždé u tématu "naftobenzín"u Octavie III-a tak to ma byt soudruzi, bo tak je to spravne....

 

A já tedy přiliju "nafty do ohně"- ať žije a nikdy se nepokazí žádný z mých obou TSI motorů, protože nejlepší palivo na světě je elektrika z obnovitelných zdrojů, kteroužto placenou informaci nám ČEZ poskytuje denně všem. Čau z Pekingu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...