Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Korejci udělali obrovský kus práce, ale ta kvalita myslím stále ještě kulhá. Divím se jen těm dlouholetým zárukám. Příklad : kamarád si koupil před 4 lety jednu z prvních IX 55. Auto taky asi za 1,1 mio. Pěkně vybavený, což je tady standard. První, co mě zarazilo, byl výkon motoru a spotřeba. Papírově stějně jako naftový třílitry koncernu VW nebo BMW. Skutečnost je ale taková, že o co hůř to jede, o to víc to žere. A to doslova. Ten motor sice má hezky kulatý a kultivovaný chod, ale tím to končí. Kdo tam hledá těch 240 k, těžko je najde. Naopak žravost značná. Kamarád jezdí velmi málo, takže tam má tak do 50ti tisíc km. Včera mi ukazoval, jak mu pěkně rezne čelo kapoty pod blbými otluky od kamínků. Chci to vidět za další dva - tři roky. Podobně bych ovšem hodnotil i Francouze, a to obecně všechny. Taky tak trochu navrh huj a vespod fuj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že starší Korejec rezne je tím že nepoužívali pozinkovaný plechy a taky díky jinému klimatickému původu auta byl rozdíl v protikorozní ochraně. Já na moje rámový auto při 17 km tedy zcela novém nastříkal na podvozek 14 kg protikorozního nátěru a auto je po čtyřech zimách jako nové ze spodu. Byl jsem nyní na STK a bez jediný závady a technik zíral na podvozek kterej byl jako novej. U teréního auta je ta kapitola koroze jiná než u klasiky.

Nyní ale Korejci dělají vše z pozinku protože to šílené solení silnic v Evropě nemá jinde obdoby a když chtějí udržet dobré renomé tak jiná cesta nebyla. Čím novější auto z koncernu H-K tak je kvalitativně lepší a myslím že již předehnali Koncern VW viz zabědování Piecha na veletrhu když vyzkoušel přestavování volantu na Hyundai. Jen s vykulenýma očima pronesl proč tak tiché přestavení neumí navrhnout technici VW.  To je storry čtyři roky staré a myslím že je rozdíl zase o trošku větší. Protože pro koncern H-K je hlavní trh USA tak proto ten technologický pokrok. Evropa je pro ně jen doplňek a těží z toho co je primárně určené pro USA.

Jako ekonomicky založený zákazník jsem je zvolil a vůbec nelituju. Dnes je jedno od koho koupíte auto, je ze stejných materiálů, dělají ho stejné stroje a platí se nejvíce za značku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za poslední 3 dny jsem potkal asi 5 OIII. Ta poslední byla Combi na MB dálnici na normál značkách. Všechny měly bixenony s LEDkama :) co mě překvapilo, tak to, že při svícení jen LEDkama svítí i zadní světla. Nic méně, ta OIII Combi ve stříbrné na 18" kolech fakt luxusní kousek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastartuješ normálně klíčem. Na sloupku volantu je plastovou záslepkou přelepený standartní spínací skříňka. Jen se po manuální nastartování klíčkem uloží chybová hláška a budeš vyzván k návštěvě servisu ;)

já si myslím že tohle řešení má jenom vw, u škody si myslím že je to tak že jenom přiložíš klíč na tlačítko startování a spáruje se to stejně jako imobilizér

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

headerTDI má pravdu - stačí se podívat do manuálu str. 113 Nouzové startování motoru Kessy:

"V případě neúspěšného ověření autorizovaného klíče se na displeji sdruženého panelu přístrojů zobrazí následující hlášení.

Klíček nenalezen.
ŽÁDNÝ KLÍČEK

Je nutné provést nouzové startování motoru.
› Stiskněte startovací tlačítko » obr. 119 a následně přidržte klíč u startovacího tlačítka.
Nebo
› Stiskněte startovací tlačítko přímo klíčem.

Poznámka
Klíč musí být při nouzovém startování motoru otočen ke startovacímu tlačítku
stranou s dříkem."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted tedy nejsem u PC abych si prohlidnul ten manual, ale ten text si zkopiroval z manualu ??? je tedy rano a jeste mam ospalky v ocich ale tomu textu tedy nejsem shopen porozumet :))))  Takze klic bude bez baterky a mam ho prdrzet u startovaciho tlacitka ?? co si tim to tlacitko pomuze ????   nebo veta pomoci klice stisknete tlacitko ??  jestli do nej pichnu prstem nebo klicem je preci tlacitku jedno ne ???

 

Pokud bude baterka v klicku Death nebo v nem odejde elektronika, tak nechapu co z toho klicku dovoli auto nastartovat pouhym priblizenim. To by v tom klicku musela byt nejaka pasivni mrcha.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si myslím že tohle řešení má jenom vw, u škody si myslím že je to tak že jenom přiložíš klíč na tlačítko startování a spáruje se to stejně jako imobilizér

aha. Já jsem se právě domníval, že toto chytré řešení používá celý koncern vč. škodovky  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted tedy nejsem u PC abych si prohlidnul ten manual, ale ten text si zkopiroval z manualu ??? je tedy rano a jeste mam ospalky v ocich ale tomu textu tedy nejsem shopen porozumet :))))  Takze klic bude bez baterky a mam ho prdrzet u startovaciho tlacitka ?? co si tim to tlacitko pomuze ????   nebo veta pomoci klice stisknete tlacitko ??  jestli do nej pichnu prstem nebo klicem je preci tlacitku jedno ne ???

 

Pokud bude baterka v klicku Death nebo v nem odejde elektronika, tak nechapu co z toho klicku dovoli auto nastartovat pouhym priblizenim. To by v tom klicku musela byt nejaka pasivni mrcha.

Nebude tam tez vbudovana naka immo tycinka ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale immo nepotrebuje baterku z klicku. Nebo aspon u meho HTP jak jsem vcera zjistil je pouze immo, ale baterka v klicku neni. Baterka je tam pro dalkove ovladani, ne pro immo mam ten pocit. U kessy je tam elektronika na baterku, aby mel immo vetsi signal a tedy se dal pouzit i z vetsi dalky. Takze pokud budes mit klicek hned u zapalovani, tak auto identifikuje immo a pujde nastartovat. Ale tim ze je vybita baterka, tak nepujde akorat auto otevrit na dalku, resp. bezklickovym pristupem :) tedy aspon si to tak myslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem viděl OIII bílá barva snížený podvozek. A to je ten kámen úrazu. Zjišťuju ,že OIII prostě snížený podvozek nesluší. Zadek je moc velikej a kola tím úplně zapadnou. Ještě horší podlě me v 18" provedení. Za nejhezčí považuju OIII alias limuzína na 17" kolech. Opravdu nemůžu si pomoct. Zkouším si přectavit jak by vypadala na18" kolech ale rozšířit zadek. Ideálně aby kola koukala ven.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jízdní dojmy OIII 1.6 TDI Elegance:

Navíc byla metalíza,rezerva,prodloužená záruka,Elegance Plus.

Jízda:

Zavíraní dveří tiché,odhlučnění velmi dobré.Barevný Maxi-Dot. palec.gif
Páčky z Golfu 7 vynikající,v dosahu řidiče,příjemné na ovládání.
Fitrování nerovností dobře odhlučené,bouchání zezeadu jsem neslyšel a neporozoval.
Motor přužný,tichý,sice při zpomalení se musí podřadit dolů,ale jinak jezdí dobře,akcelerace také dobrá.Na 105 koní se v limitu s ním jezdí dobře.Brzdy příjemný nástup,nejsou ostré,ale brzdí velmi dobře.Torzka snese hodně a v rámci limitů se s ní jezdí dobře.8 repro hraje kvalitně,jak na rádio,tak přes USB+funkce GALA.Podsvětlerní přístrojů bílé.Materiály na omak dobré,dobře odhlučněná.Start-Stop pracoval dobře.Tichý,rychlý start motoru.

Celkově spokojenost.

Bude ukončena barva Rosso Brunnelo metalíza ve výrobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1,6 TDI je taková hodně úsporná varianta, stran spotřeby. Nelze od toho čekat žádný sportovní zážitky. Měl jsem ji taky půjčenou. Bohužel trend současnosti je snižování obsahu, při zachování nebo dokonce zvýšení výkonu. Nejsem si ale jist, že to je úplně dobře. Dneska zrovna, jsem se koukal na Top gear (I.2009). na okruh postavili hybrid Toyota Prius a M3. účel byl, aby to Prius mastila nadoraz a M3 s ní drželo krok. Je to starý, tak jste to možná už dávno viděli taky. Šlo tam o spotřebu. A kdo myslíte, že byl lepší ? Překvapivě M3 a o dost ! Důvod je nasnadě. M3 s obrovským přebytkem výkonu stačilo jen tak šudlat a naopak Prius musel jet na plný ceres. Takhle nějak to je s maloobsahovýma motorama. Dá se s nima jezdit úsporně, ale běda, jak by z toho člověk chtěl dostat nějaký výkony. Proto třeba tvrdím, že motor 1,2 TSI je pro OIII naprosto nevhodný agregát.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dix1: S tvým testem motoru 1,6 TDI bohužel nesouhlasím a kloním se k názoru jirkyK. Motor není vůbec svižný, nemá skoro žádné pružné zrychlení a rozhodně je velmi hlučný. Měl jsem tuto motorizaci v O3 půjčenou a byl jsem jí projet i na dálnici. Jediná deviza tohoto motoru je, že je úsporný a levný...čili bude u našinců nejprodávanější. Protože lidi už dávno přestali kupovat motor kvůli dobrému svezení, ale jen kvůli spotřebě. Což absolutně nepochopím.

 

Takže 1,6 TDI jen pro fandy traktorů, či pro šetřílky, co nechtějí předjíždět a co budou jezdit se sluchátkama na uších :D  

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přece tu nebudu psát nějaké smyšlenosti že? :D Musí to prostě schroupnout, tak jak to je. Já také nejsem příznivcem tohohle "downsizingu", ta 1,6 TDI prostě do oktávky nepatří....Za opravdu rozumnou volbu v dieslu bych viděl těch 103KW ve spojení s šestikvaltem a ve výbavě elegance. Ačkoliv nejsem ani příznivcem bílé barvy (z hlediska údržby a chybějící jedné vrstvy laku oproti metle), viděl jsem nedávno trojkovou právě v bílé barvě a moc jí to slušelo ;) Nechal bych se přemluvit :)

 

Ještě tu psali soudruzi, že se ji nelíbí to šetření na materiálu v porovnání s O2, ano na mnoha věcech se asi šetřilo, ale je třeba si uvědomit, jakou spoustu nových věcí ale trojka oproti dvojce nabízí a že cena zůstala stejná. Fabrika neumí čarovat, někde musela ubrat, jinak by byla cena jinde a auto by nebylo konkurenceschopné. Ceny jsou tlačeny dolů dost nekompromisně a kadá automobilka dnes šetří kde se dá....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nechci vám kluci nadávat, ale mě 1,6 TDI přišla celkem svižná a pro mě ideální :D avšak asi záleží, z čeho do toho auta přesednete. Já přesedl z 1,4 TDI 59 kW, tak mi to v O3 přišlo celkem svižné a tiché auto :D

 

Když tam někdo sedne z VW nebo z 1,8 TSI, tak je jasné, že mu to přijde hlučné a pomalé auto, které je dobré leda tak na spotřebu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerekl bych ze 1,6 je nejaky lenoch, kazdopadne je to horsi nez 1.9TDI/77kW, je tedy tizsi le jede trochu hure. Kolega va praci s ni jezdi a to auto se prej rozjelo az kdyz melo 30tis najeto.  Ale rozhodne nesouhlasim ze je to tragicka motorizace a ze na to auto nema. Podle mne uplne v poho, a ten motor mne nestresuje. Neni to zadny zavodni motor, ale auto dokaze rozhybat v pohode.Ale do sluzebaku na kazdodenni jezdeni dalek bych ho nechtel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...