Přejít na obsah

Servisní prohlídky


lišák

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Proč máte strach?Olej můžete mít vlastní.Pokud se domluvíte ,tak třeba můžete být i u toho,bezpečnost to sice přímo zakazuje.A nové oktávky zase tak moc problémů nemají a pokud se přesto vyskytne nějaký vážnější problém,vše se dá s Boleslaví vyřešit.I finančně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ja jsem se vratil po druhy garanci, najel priblizne 1000km a kdyz jsem kontroloval olej, bylo to skoro na suchu. dolil jsem litr, absolvoval cestu 2000km k mori a nevzalo si to ani decku. z cehoz mi plyne, ze mi kucí v servisu olej vubec nemenili(i pres to, ze jsem se chtel prekontrolovat cidlo hladiny oleje) nebo si tam nejakej vykuk ten litr oleje ukrad. takze se tam chystam znova na novou vymenu oleje na jejich naklady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nechci tu nějak strašit,ale mám nějaké známé v některých servisech,který maj plné ponky olej.filtrů(a nejen toho,brzd.destičky,vzduch.,naft.filty atd.)který pak bokem prodávaj.Na mou otázku kde to bere mi řekl s úsměvem že to je moc práce a že ten filtr to vydrží.Já to dělám tak že tam jezdim pouze a jen na záruční problémy,jinak co se servis,prohlídek týče ty si dělám sám,technik dostane 300-500kč.potvrdí mi knížku a jedu.Už to tak praktikuju u třetí octávky a bez problémů.

POchopitelně když pak mám nějaký problém tak to nesmím jet reklamovat tam kde mi bokem potvrdily knížku to by byl jedině průser že tam nejsem v počítači a mám od nich potvrzenou prohlídku,tak jedu k reklamaci do druhého servisu.Databáze mezi servisy není tak je to pohoda.Znám tak 5lidí co to praktikují stejně jak já už léta a taky v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tim stani za zadkem otazka... Je to opravdu jejich dobra vule... Jinak ja na garancky jezdim kvuli servisce a zapisu v DB. Onehda tu nekdo rikal (myslim Diagnostik), ze serviska je vec jedna ale zapis v DB (pry se to replikuje do DB v MB) je vec druha. Potvrzeni muzes mit ale kdyz si nekdo pry zavola do servisu, tak tam to v zaznamech nenajdou a mas "podfuck" na svete. Ale prodavam jaxem nakoupil ;-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V MB žádná databáze o provedených prohlídkách neni to mám velmi dobře a přímo ze škodovky zjištěný,tam pouze evidujou reklamované díly s uved.auta,pouze a výjímečně v nějakem nejhorším případě,kdybych třeba dělal scény kvůli neuznámí reklamace si MB může vyžádat od servisu provedené práce,ale jak mám od dobrého zdroje ze škodovky zjištěno za jeho 10leté působení se to ještě nestalo.Ani v případě kulanční záruky si to MB nevyžadá.

Můj příklad z 1998:u OI 1.6 55kw 1997, mi rok po záruce odešel před.díl výfuku,praskl vlnovec a tam znamená výměna př.dílu plus i katalyzátor,podle kulančního katalogu je na to záruka bud 48měsíců nebo 150.000km,jen si okopír.servis,knihu a s MB odsouhlasily výměnu na záruku,což kdyby tam byla databáze prohlídek tak by to nikdy neudělali protože jsem oficiálně nebyl ani na jediný prohlídce.

A tak to funguje i dnes!!!

S tím že vás pustěj k autu během provádění prohlídky to asi jak kde,co vím z Pražských servisů tak to u nich absolutně neexistuje a já prostě nedám auto do servisu,nezaplatim třeba 6000kč za to že mi tam nic neudělaj a jen si s tím autem zajedou koupit svačinu.I když mám v pár servisech známý tak ani tak bych tomu moc nevěřil.

Příklad:Přijede auto na 15000 prohlídku kde se prakticky nic nedělá,v tu chvíly už má mechanik připravené př.brzd.destičky co máj najeto třeba 35000km a vymění je za ty vaše co maj 15000km,tímto způsobem si ten mechanik přijde denně na 2-3sady nových destiček,to samé se vzduch.filtrama atd.

Vy máte třeba auto s plech.diskama kde to je hůř vidět(stav destiček)nebo tomu třeba nerozumíte takže to nepoznáte a je to,odjíždíte s pocitem že máte auto po servisu a ve skutečnosti jste okradenej(nevyměněj olej.filtr,horší destičky,starej vzduch.filtr).S Olejem je to jakby smet,v nej.případě vám vypustěj půlku naplně a dolejou to novým,tak vyšetřej min.2l oleje z jednoho auta,když spočítate kolik aut denně mechanik udělá tak má na tom dost dobrej bussines,pak se není čemu divit když obyč.mechanici jezděj v nových octavkách,superbech atd.

Toto je vše ze zdroje přímo ze škodovky a částečně moje zkušenost.Každopádně je to hnus ale bohužel pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Db jako databaze. S kazdou opravou, ktera jde pres prijimaciho technika a kterou zaplatis museji mit v DB... Olej ti daji novy, nejlepsi je prinest si vlastni a chtit potom obal, pokud ti neumozni u toho byt. Pochybuju, ze by to nekam prelili a nalili tam neco staryho.

taky sem zil v tom, ze se v aut.servisu nemuze stat, ze nedostanu na auto novy veci, ale kdyz po 1000km po garanci doleju litr oleje, tak uz neverim nicemu. brzdovy desticky si zkontroluju, ale olejovej, naftovej a pylovej filtr uz ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Roman: Tak jsem to s tou MB asi zmotal... Nicmene zapis v servisu nejen razitko v servisce je rozdil... Jinak to co popisujes je teda dost drsny, pochopim jeste olej ale prohodit napr. desticky, atd. no sila.

Btw, pred tydnem jsem byl na 30-tce, nadiktoval jsem si co chci a nechci vymenit, olej pritahl vlastni a mimo brzdovky a diagnostiky jsem u toho byl, pravda kecal jsem s jinym technikem ale stal opodal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thomasino:Jasně to souhlasím že razítko v servis.knize není zápis v počítači servisu že jsem tam byl a zaplatil provedenej ukon,ale proto když mám nějakej problém na záruku tak musim jet do jiného servisu než odkud mám to razítko,mezi servisy taky databáze není a ani si mezi sebou nevolaj jestli jsem tam byl.

Ted už to mám taky za sebou,30tis prohlídku jsem si dělal sám před 3 týdny(což obsahuje jen výměnu oleje+filtru,výměna pylov.filtru,kontrolu opotřebení př.destiček u al.kol jen kontrola bez sundání kol a kontrolu osvětlení,a ještě nastavení servis.ukazatele což ani v servisu nedělaj VAS ale ručně přímo na štítu a trvá to 20sekund,to je vše,servisku jsem jen nechal potvrdit tak jak jsem to psal a před 3dny mi na záruku měnily ŘJ climatroniku kvůli cvakání s přístrojovky a bez problému.Mám orig.servisní formuláře pro mechaniky co maj u určitých km dělat a z 80% je to sámá kontola.

Ani nevíš jak by mi to ulehčilo kdyby servisy byli poctivé a měl jistotu že mi udělaj to co maj a tak i naúčtovali,já jezdím ročně 90-120tis.km a jsem pracovně dost vytíženej a ještě si o víkendu ve volnym čase kterýho mám dost málo udělat čas vyměnit si třeba rozvodak nebo cokoliv jinýho mě docela sere,ale zas mám jistotu.Kdybych věděl že mi to samí co si proto auto udělám já udělaj i v servisu tak neváhám ani minutu a dám jim to tam a místo válení se pod tím budu relaxovat z rodinou.

Ještě drsnější je když do servisu přijede nějaké firemní služební auto,to je hukot,to když vidí mechanik na zakázce tak si mne ruce,to pak není překážka pro mechanika vám zaměnit i pneu stejného typu za horší,brzd,kotouče to samé,pak si veme mastnej hadr a otře ty místa kam by měl do motoru sahat a tímto končí.ZKUŠENOST!!!

Přeci jenom u soukr.auta si trufne na věci které nejsou až tak vyditelné,ale u těch služebáku vědí že ty lidi na ty auta kašlou tak je to pro něj bezpečnější že to projde a i kdyby tak je to tvrzení proti tvrzení a stejně by se s toho vysekal bez ujmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne... Ja jenom vyzdvihuju to, ze kdyz budu auto prodavat a dotycny bude chytrej, taxi do toho/tech servisu zavola, zda-li tam to auto opravdu bylo.

Jinak mas pravdu, ze pri prohlidce je krom vymeny ruznych prov. kapalin, atd., jen sama POHLEDOVA kontrola. Me napr. rizeni tahne do prava, vim o tom, budu menit perka, takze by to byla zbytecna prace, resp. zbytecny prachy (krom toho ze u aut. servisu je to silena palka). No a kdyby to mehaaanik projel, urco by na to prisel. Je pravda, ze jsem si jaxem uz rekl nadiktoval co chci a co ne. Ale i tohle je priklad pristupu ke kvalite sluzeb, takze doplneno tvymi zkusenostmi nijak se s tim nemazou.

Ikdyz diky bohu, timto mam razitko za 2.1k na diesela... ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

roman5a9 Když mi tu napíšeš tvou SPZ nebo ještě líp,číslo káry ,tak Ti tu napíšu všechno,co se dělalo na Tvém vozu doposud včetně tvých garancí a servisních prohlídek.Na to můžeš vzít jed!Začíná to od roku 2002.Jak to tady čtu ,tak jste tu všichni těžcí pesimisti a divím se,že vůbec jezdíte do servisu.Podle mých skušeností,to co tu popisujete se může vyskytovat,ale dnes to už není pravda.Tohle byly praktiky daleké minulosti a tohle si servis nemůže dovolit.V tomhle jsou daleko horší soukromníci než značkový servis.

Když tu tak píšete o nepravostech,napište tu někdo něco konkrétního i jmenovitě!!!!Jinak máte jen plné huby,jedna paní povídala.....

Ne všichni jsou špatní a co já vím,když je nějaký závažnější problém,vždy to auto skončí ve značkovém servisu a to i z toho důvodu,že tam mají možnosti udělit dosti značnou slevu na díly ikdyž je to po záruce.Třeba i po pěti letech.Při ceně třeba lambdy za 5000kč na 2000.Který soukromník Vám tohle může dát?

A copak máte jen jednu možnost servisu?Vždycky je po ruce nějaký jiný,škodovek je plno....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostik:V žádnim případě tu nechci na tebe nějak machrovat a Neber to vůbec špatně,ale já se ve škodovce jako takové vyučil,udělal tam nástavby a celkem jsem tam dělal 14let na dost slušné pozici a dodnes mám tam velmi dobré známosti na vedoucích pozicích,tak vím o čem mluvím,kdybych byl nějakej kreten a využíval všech známostí a chtěl,tak sestřelim každej servis jakej budu chtít.Odkud myslíš že jsou zásobované vrakoviště škodovek?a nebo si myslíš že ve škodovce nevědí jak to chodí?VĚDÍ A MOC DOBŘE!!!Jen se o tom věřejně nemluví!a to není jen škodovka to mi věř.

Řeknu to asi takhle,kdyby normální člověk věděl co já tak se asi posadí na prdel s otevřenou hubou.

Nebudu tu nikoho jmenovat nebo psat SPZ to jsem podle mě nepatří.

Každopádně to je každého věc jak nakláda se svým autem,já prostě vím do detailu jak to chodí tak bych tam auto prostě nedal,max.na reklamaci a to mám vybrán servis kde máj prosklení servis s přijmu tak tam sedim,čekám a pozoruju co dělaj.

P.S.

Věřim že se najde servis kde odváděj slušnou práci,ale já takovej prostě neznám,vždy a všude se něco najde a takové nervování a přemýšlení jestli to udělaj nebo neudělaj jak maj já tolerovat prostě nehodlám.

Moje poslední zkušenost:

je to pár dní jsem byl reklamovat cvakící klima,měnily mi ŘJ jednotku ale cvakalo to i po výměně,tak jsem tam byl znova s tím že si poslechnou jaká klapka to dělá a objednaj nový servomotorek,podotíkám že to bylo slyšitelné pouze a jen při stání na volnoběh,což jsem jim v servisu podotíkal,po chvilce čekání jsem se sebral že si zajdu koupit něco do cca 500m vzdáleneho obchodu,když jsem po 20min.s toho obchodu vycházel tak se kolem mě prohnala moje octávka se řvoucím motorem tak v 80km/h (a to na 40km/h),tak to už mi naskakovala husí kuže,nic méně jsem se pomalou chuzí vrátil do servisu a ještě tam jsem čekal přes 20min.než se pan mechanik vrátí s projíždky,když už jsem zahlédl mé auto že se vrací tak mě zatrnulo protože chyběl tak 1m a rostřelil to o vyjíždějící auto s park.od servisu které mělo přednost,a dostalo mě když z něj vyskočil pan mechanik se třemi pytliky s nějaké pekárny a hned tam začal konzumovat nějaké koláčky.Obratem jsem to co jsem viděl oznámil panu technikovi s tím že nechápu důvod cca 35min.projížďky mého auta když jsem jim jasně řekl že při jízdě to slyšitelné není že to je nejvýraznější při stání na volnoběh.Jediné na co se zmohl je že se moc omlouvá a že to budou s následky pro p.mechanika řešit a ještě jsem dostal jako omluvu blbou kartičku na nějakou slevu kterou jsem ihned zahodil.

Za dva dny na to jsem tam jel na výměnu toho servomotorku,když jsem tam čekal tak venku na park.byl p.mechanik z minula v montérkách s logem toho servisu na zádech s bandou kamarádu u otevřeného golfa4 se řvoucím rádiem a velmi hlučnou konverzací a s velmi nevhodnim slovníkem(pí.. ču... atd.)

Fakt užasná reklama škoda servisů,pak mám svěřit auto takovému střevu?Ani náhodou!!!!

Každopádně se tu nebudu dohadovat jestli něco jde nebo nejde,já vím své a ty servis,prohlídky jak řeším já tak vím o mnoho a mnoho lidí co to taky tak řeší řadu let a bez jedinného problému.

Omlouvám se tu někomu jestli jsem ho vyplašil s funkčností servisů,ale tak to prostě je a vy kdo jim auto svěřujete tak budte ostražití a vše si před nima kontolujte,přeci jenom taková servis.prohlídka asi není nic levného,tak když už to tam je a zaplatíte ty prachy tak at udělaj co maj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm dílům,ano je tam tzv.Kulance na díly,ale to je limit.věkem auta a najet.km a ne na vše se to vztahuje.

Ještě něco k těm servisům:Je spousta techniku a vedoucích se servisu kteří si myslí že jejich servis je poctivý a v tom žijou,ale takový technik napíše zakázku a pošle to na dílnu kde to mistr dílny rozdá mechanikům,pak takový mechanik když dělá prohlídku a má sundaný kola a rozebráné brzdy třeba jen z důvodu čištění a vymění vám kotouče za horší,tak si toho nikdo nevšimne a když přijde k němu třeba náhodou vedoucí s tím co dělá tak mu řekne že kontoluje brzdy a čistí což prohlídka obsahuje takže je krytí a jen co vedoucí odejde tak s ponku vyjedou ojetější kotouče a máte je tam jak vyšití a technik,vedoucí vědí kulový a spokojeně vám předaj auto aniž by o něčem věděli.

Nebudu tu pořád hanit jen chudák škodovku,ještě když jí tak fandim,v době kdy jsem se pohyboval v automob.průmyslu jsem si udělal známe kteří dnes pracují v servisech luxusnějších značek než škoda a ty se jen když přijde na toto tema zasmějí a řeknou že to je všude plus mínus stejné a řeknou že si nedovedou představit žít jen s výplaty,což hovoří za vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

roman5a9:

bohuzial vsetko to co pises sa deje aj na Slovensku a obavam sa ze este "brutalnejsie"....a vobec nie iba v Skodovke.

Preto sa snazm byt VZDY pri aute pocas oprav, resp. si to robim sam. Najhorsie je ze niekedy nepomaha ani ked stojis 1m od p. mechanika, tak ci tak ti nieco rovno pred tvojimi ocami ulomi, pretiatne skrutku kt. sa vzapati otaca pretaca v zavite...atd.

Jednoducho moj zaver je - vacsinu ludi (mechanikov) v tychto znackovych servisoch tato praca nebavi, nemaju k tomu vztah a su asi su aj slabo zaplateni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Diagnostik: Proč vlastně člověk dává auto do značkového servisu: 1. je v záruce, 2. chce si udržet tzv "záruku mobility", 3. nechce někde shánět náhradní díly a řešit, který silenblok je ten pravý(monho dílů má mnoho vývojových řad), 4. doufá, že by zde měl svůj problém vyřešit so nejrychleji(aspoň já). Pokud chceš konrétně jmenovat budu: Verold Strakonice - pan Maránek: drzí a arogantní přijímací technik, který mě div, že neobvinil, že okrádá jejich firmu, když mě musel po mém telefonickém dotazu na lince zákaznické podpory půjčit náhradní auto. Příklad mé dlouhodobé spolupráce: Auto Kápl Malé Nepodřice: tady jsem si koupil jako první auto Felicii 1,3 už ojetější. Vždy se snažili auto opravit co nejrychleji, ale občas se mi stalo, že jsem zjistil třeba v Rakousku, že po jejich opravě mi nejdou mlhovky - drobnost. Pak jsem si zde koupil funglovku O I Elegance s 1.6 - 75 kW - slušný auto: v rámci záruky opravena: převodovka a stálé problémy se silenbloky na stabilizátoru přední nápravy. Kolem 80.000 jsem měl problém s termostatem u motoru - zůstal otevřen a během dne to auto bylo nepojízdné - má první odstrašující zkušenost s elektronikou. Občas se jim nepodaří při opravě všechno zapojit - jendou zapomenou na stěrač v zadních dveří, ale jak říkám vždy se to nějak dořešilo. Auto jsem prodával mělo najeto 92.000 km. Teď jsem si koupil u tét firmy O II s 2.0 Fsi - první auto, které mě během roku přesvědčilo, že buď mám smůlu nebo se jen prostě nepovedlo. První závada: topení cvakalo jako atomové hodiny - nový software, nová jedna klapka - nevím až po mém resetu jsem se zbavil toho hučení. Pak ty cívky: auto stálo v servisu 3 týdny já si pro něj dojel ono ujelo 80 km a stálo zase znova cívky. Pak mi občas něco klepalo na straně spolujezdce v přístojovce - prý vybrovalo palivové potrubí. Při skládání jsem vyděl věci: na speciální konektory jsou nejlepší ploché kleště a pak na mě odskočil za jízdy plast pod řadící pákou hold jedna úchytka se máčkla. No teď mi něco kovově drnčí ve volantu a hučí mi vzádu čerpadlo. Tak nevím, ale mám pocit, že to není ani tak na servisu. Kdyby Škodovka nevyráběla zmetky nemusel by servis laborovat a byla by půlka problémů. Protože furt platí, že už nikdy nic tak nesložíš podruhý jako když se to složí jednou a nechá se to být. Můj pocit jsem sluha svého vozu. To s tím, že by někdo něco vyměňoval to rozhodně není v tomhle servise možné - i výměna kotouče zabere na každém kole 10 minut a tu těm opravářům nikdo nedá. Opravu musí stihnout za určitý čas, což jim tohle rozhodně neumožní. Problém této metody je trochu strach, že mohou v té rychlosti, kterou pracují, sem tam na něco zapomenout. Sámotnému se mi to stalo, ale můžu říct, že rozhodně Vám nikdo tady nevymění starou věc za novu, a že mnoho závad i po záruce se řeší velice korektně. Nevíme, otevřeme zakázku vyměníme tohle, zkusíme stejný - díl se vrátí zpět a pokračuje se. Majitel servisu v případě problému sám problém řeší je vidět, že se mu to moc nelíbí, ale vždy všechno řeší korektně a spíš je na straně zákazníka. Prostě všude se něco najde a každý si musí sáhnout i sám do svědomí, že občas něco nevyřeší úplně korektně. Myslím si, že mnoho problémů vzniká už při prvovýrobě a české servisy je taková druhovýroba. Možná, že jsem měl ještě rok počkat a jezdit s tou starou oktávkou a mohli být tyhle mouchy vychytány. Jak je vůbec možné, že cívka v originálním pouzdře zrezne??? To o kvalitě práce něco svědčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_DIAGNOSTIK

FERDA25-Konečně někdo,kdo má rozumný názor na věc.Jinak ktý kvalitě.Souhlasím s Tebou,že kdyby jsi ještě rok počkal stím FSI ,tak by jsi udělal dobře.Všechny problémy ,které jsi popisoval,jsou charakteristické s náběhem výroby.Přesně co popisuješ ,je většina závad,které se řeší na nových oktávkách.Všechno je řešitelné a věřím,že servis řeší vše formou záruční opravy.Jediná chyba na kráse je ,že to bere tvůj čas a klid.Plasty?To je věc.Všechny příchytky jsou snad jen na jedno použití,zákazník těžko chápe,že se musí něco vyloupnout a ono to někdy ,sakra,drží.Viz třeba rámeček okolo rádia.Stím jsou někdy pěkné potíže.Jinak hodně zdaru a at se daří.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este k tym plastom. Beriem ked povies ze plasty niekedy "sakra" drzia - ale potom to musi byt problem Skodovky aby sa to riesilo vymenou. Jednoducho ak to mechanik zlomi tak sa to AUTOMATICKY vymeni. Lenze aka je prax? Normalne ti to daju naspat a tvaria sa ze je to OK...a hned su na svete rezonancie, praskanie..atd.

Alebo napriklad mne mechanik tak utiahol skrutku kt. drzi taky maly drziacik a zaroven plastove oblozenie v kufri na lavej strane (kombi) ze uz sa pretaca! Samozrejme som to zistil az doma ked som skumal preco sa ten drziak kyve :angry:

Niekto si povie blbosti ale mna ososbne strasne nasieraju. Som totalne alergicky na akykolvek pazvuk, odstavajuci alebo oskrety plast...

Preco by som si to mal potom este po nich dorabat, kupovat vsetky tie plastove prkotiny za drahe peniaze a este s tym travit svoj cas?

...ale som si vedomy toho ze to nevyriesime, je to o ludoch a ich pristupe k praci. Ostava iba dufat ze sa to casom pomalicky zlepsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...