Přejít na obsah

Servisní prohlídky


lišák

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim Vas, 

mal by som otazku. Za chvilku sa blizim k hranici 60 000 km a bude nasledovat garancna prehliadka a vymena oleja. Chcem sa Vas preto spytat, ci je potrebne navstivit autorizovany servis Skoda, nakolko mam auto este v zaruke na dalsie dva roky (4. rocna zaruka, bo 120 000km), aby som nestratil zaruku, pripadne aby nenastali dake problemy.

A v poslednom rade, kolko bude cca cena garancky?

Diky moc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Taky se podělím se svou zkušeností. Nejednalo se o servis v záruce či tak, ale spíše o prevenci. Mám najeto 120 tisíc tak jsem se rozhodl nechat udělat rozvody a pro klid v duši radši v autorizovaném servisu a k tomu rovnou výměnu oleju+všech filtru a rovnou i vyčištění klimatizace+geometrie.. Cena byla odhadnut na 15 tisíc. Druhý den mi volali že jsou na výměnu i zadní brzdy(to jsem tušil) tak jsem je nechal také vyměnit( s použitím mých destiček nebyl vůbec problém).Auto mi ještě umyli z venku i ze vnitř a udělali i vizuelní kontrolu která se asi ve 120 dělá? Takže i stěma brzdama mě to nakonec vyšlo na 20056kč. Co myslíte? je to dost či rozumná cena? Chovaní naprosto profesionální a vstřícné a podle mě ferové. Obdržel jsem fakturu se všemi ukony co se na autě dělali i s cenama+výpis geometrie(použili 3 šekové knížky na slevu což bylo taky fajn) kdybych jel do neautorizovaného servisu asi bych něco málo ušetřil a nebýt to tolik na jednou ale třeba na víckrát nebylo by to tak hrozné. Jestli vše proběhlo tak jak mělo se asi nedozvím ale zatím si říkám že to byla dobrá volba. P.S před servisem jsem měl v autě volej 5w40 a teď mi tam dali 5w30 tak mě trochu překvapila ta změna ale snad vědí co dělají?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co ti dělali vše na brzdách ale pokud jen výměna desek tak by mě to celý vyšlo na cca 13 - 14 tkč. 6tkč není "něco málo navíc" a změna oleje by mě bez oznámení a mého souhlasu nakrkla a olej bych požadoval opět 5W40, ne proto že tam byl před tím ale proto že je pro můj motor vhodnější.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V neautorizaku u myho sikovnyho mechanika me staly rozvody pred mesicem vc.materialu 4tis (u supa je to slozitejsi, sundava se cely predek) a vymena brzd zadnich stoji v kombinaci zimermann plus desky textar ( overena kombinace) 1500 plus prace kdyby mi delal cca 300-400. Umyt auto si dokazu sam, navic v servise urcite nemaji dodo juice a autoglym kosmetiku :) takze oproti tvym 20 000kc jsem v tom za 5500kc a ver, ze prace u me na rozvodech je vic. Zakrtnu si v servisce vsechny ukony a pak mi je ve skodovce orazitkuji a je to.

Ps. A rozvody se davaly contitech, zadna levna sracka :)

Jen jsem chtel rict, ze do 8 tis bych mel vse udelany co ty, zkus se mrknout v okoli po sikovnym garazmajstrovi. Usetri ti penize a mnohdy jsou i sikovnejsi :)

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem rozvody na 2.0TDi 103kW a platil za to 9.000 Kč i s výměnou oleje v neautorizáku. Porovnával bych to s touto hodnotou.

Jestli na Supa stojí rozvody 4 tisíce (předpokládám, že bez pumpy), pak čupr, ale jedničkový Superb bych neporovnával s dvojkovou Octou. Na jedničkovou Octu vyjdou rozvody třeba na 1.9TDi taky na polovinu.

Jinak těch 6.000 Kč co zaplatil navíc by se mu mnohonásobně vrátilo, kdyby třeba prdl řemen nebo se něco podělalo. Mezitím co kámoš v servisu se na tebe bude křenit jako na vola, že po něm chceš novej motor, autorizovanej servis ti to celé zaplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Sheffield

 

Cena je to trochu vyšší, ale zase nevíme přesně co ti dělali. Nicméně pokud ti tam dávali materiál Origo ŠA tak se té ceně nedá divit. :kol-32: Kompletní rozvody originál Škoda vyjdou na 5.700Kč z protekce. Jinak o cca 1500Kč víc. Jinak jsi mohl ušetřit na dvou položkách, jedna je vcelku zásadní. Filtry jsi si schopen vyměnit sám za max 15 minut práce a tím ušetřit cca 400Kč ( nemluvím tím o ušetřených penězích, kdyby jsi si je koupil někde v e-shopu ). :kol-47:  A nejvydatnější položkou je v tomto případě motorový olej. Kdyby jsi si ho dovezl sám ušetřil by jsi min. 1500Kč, protože cena 1l oleje v autorizovaném servisu tě stojí cca 500Kč/L ( možná i víc ) a za to máš už celé 4L balení stejně kvalitního oleje.  Takto je to i v případě zadních kotoučů.

 

Ale po bitvě je každý generál. :kol-47:  

Takže pokud jsi spokojen tak není co řešit. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo dávali se tam origo škoda díly. Šlo o to že mám auto (není fungl nové) teprve necelý rok a jak je ztoho člověk trochu poprděnej tak tomu chce dát kvalitní servis( ano autorizovaný ještě nemusí znamenat kvalitní ) a nechtěl sem dávat dělat rozvody někomu kdo to bude dělat doma na koleni(obrazně myšleno ) a při té přiležitosti už udělat i oleje a klimošku( tam byla při servisu 20% sleva ) a po dobré zkušenosti kdy mi v tomto servisu dělali konstrukt (také se slevou a ktomu už patří i to mytí a čištění auta zdarma. Geometrii sem chtěl z duvodu toho že i když jsem jel rovně tak sem měl křivě volant a to mě dost štvalo. Geometrie byla prý uplně rozhozená tak jsem rád že jsem to nakonec nechal udělat. Na autě se konkrétně dělalo toto: Intervalový servis, čistič paliva vznětového motoru vyměnit, řemen ozubený demontáž a montáž, filtr prachový a pylový vyměnit, dezinfekce klimatizace Akce , kolo kompletní d+n 4x , kotouč brzdy zadní d+n , segmenty třecí zadní d+n , řemen drážkový demontáž a montáž , rameno stírátka d+n , tlumič demontáž a montáž, servis vym.brzd. kapaliny, geometrie pr.a zad.nápravy ser. odklon kol zadní nápravy ser. , odklon kol přední nápravy. , f. vyhledávaní chyb rizena. , cerpadlo chladící kapaliny přidavné demon. Za materiál se platilo celkem 11441 a za práci to bylo 5133+3480dph. Ano asi bych v neautorizovaném servisu zaplatil za tu práci o 3 tisíce méně a za díly taky o dost méně, ale byla to moje první zkušenost s autorizovaným servisem a zdaleka nevím jak to chodí( toto forum jsem pročítal ale nikdy s autorizovaným servisem nepočítal ) a do příště už vím že tam třeba i pojedu zase ale bud se svýma dílama či jen na nějaké ukony a ostatní nechám udělat jinde. Na voleje a tak už tam určo nepojedu. A co si myslíte že mi tam místo 5w40 dali 5w30? Proč ta změna? Není to spíše špatně? Nemuže to něco poškodit když tam do těd byl jiný olej? Jinak díky za vaše reakce a i za rozumné popsání nikoli za drbnutí proč sem jel do autorizáku .

Editováno: , autor: Sheffield
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento olej ti tam nalili protože ho mají sudový pro většinu vozů stejný. A jelikož většina vozů má na LL 5W-30 tak ti ji tam nalili. Nicméně se neboj ten olej tam může být a autu neuškodí. :kol-47:

A v příštím roce ho stejně vyměníš a už si tam dej zase 5W-40 je o trochu lepší. :kol-28:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem rozvody na 2.0TDi 103kW a platil za to 9.000 Kč i s výměnou oleje v neautorizáku. Porovnával bych to s touto hodnotou.

Jestli na Supa stojí rozvody 4 tisíce (předpokládám, že bez pumpy), pak čupr, ale jedničkový Superb bych neporovnával s dvojkovou Octou. Na jedničkovou Octu vyjdou rozvody třeba na 1.9TDi taky na polovinu.

Jinak těch 6.000 Kč co zaplatil navíc by se mu mnohonásobně vrátilo, kdyby třeba prdl řemen nebo se něco podělalo. Mezitím co kámoš v servisu se na tebe bude křenit jako na vola, že po něm chceš novej motor, autorizovanej servis ti to celé zaplatí...

Neznas mapu ;) cena rozvodu byla s vodni pumpou graf a vse jsem koupil na cc autodily.

Nevim, jaky mas ty kamarady, kteri by se na tebe zacli krenit jak na vola, ale tohle je opravdu kamarad, ma oficialni dilnu a je samozrejme pojisteny, tvuj priklad beru tedy jako silne zcestny. Dalsi vec je, jak si myslis, ze jen tak ti skodovka zaplati hned novej motor, to s ni nemas asi moc zkusenosti :D ti se vykrucuji, kdyz se na laku vevnitr dveri udela bublinka a "skodu" za 1000kc se snazi skoro shodit na poskozeni od kaminku. Ale zpet k tematu.

Jinak mas pravdu, tvoje rozvody stoji o 2 tis vic, pritom je to taky kladka, remen a srouby :/

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak olej 5w30 ti tam nalili presne jak se pise nahore protoze ho maji sudovej, bude to nejspis LL olej za ktery si uctuji pekne nejakych 800kc/l. Ne LL olej tedy 5w40 stoji polovinu. Hovorim o cenach v aut. servisech. A protoze ten LL olej kupuji hromadne v sudech za 150 Kc/l maji z tebe vetsi vyvar. Jinak to sice tvemu vozu nevadi ( pokud ma vyhodnocovani kvality oleje - coz pri promenliych intervalech uz ma vetsina aut) tak to uplne optimalni neni takhle stridat typy oleju. Je lepsi jednou zmenit a u toho uz zustat. Pokud treba nekdo prechazi z promenlivych intervalu vymeny oleje na pevny tedy 15tis/1 rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...