NNNTomas Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 Nevíte někodo jaký procentuální hodnoty má ukazovat VAG při zcela uvolněném / zcela sešlápnutém pedálu akcelerace? V DP se píše 3-100%. Mě ukazuje 14% v uvolněném stavu a při sešláplém 78%. Neměl by ukazovat 100% ? Oba ptenciometry ukazují to samé (+-2%). Takhle mi příjde, že se vlastně nikdy škrtící klapka nemůže otevřít naplno... Napětí na pinech ke snímači je v pořádku (5V). Citovat
hubo44 Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 Ked už tato tema tak sa da opraviť alebo vyčistiť ten potmeter plynoveho prdalu? Rozvecuje mi EPC a nereaguje pedal kym nezhasnem auto. Po štarte zase tyždeň všetko OK. Citovat
houmr Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 hmm tak uz chapem tvoj podpis chciplych 55kW ved ked mas o 25% mensi vykon tak sa necudujem Citovat
vikino1 Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 Hubo 44 pozeral som na iných forách skús vyčistiť konektory pedálu- dosť častá závada VW elektronického pedálu zateká tam voda. Citovat
hubo44 Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 Hubo 44 pozeral som na iných forách skús vyčistiť konektory pedálu- dosť častá závada VW elektronického pedálu zateká tam voda. [/quote Skusim to. Citovat
NNNTomas Vloženo 8. Červen 2008 Autor Vloženo 8. Červen 2008 Hubo 44 pozeral som na iných forách skús vyčistiť konektory pedálu- dosť častá závada VW elektronického pedálu zateká tam voda. Jako ten konektor na pedálu? uvnitř auta? Citovat
NNNTomas Vloženo 8. Červen 2008 Autor Vloženo 8. Červen 2008 (editace) Ked už tato tema tak sa da opraviť alebo vyčistiť ten potmeter plynoveho prdalu? Rozvecuje mi EPC a nereaguje pedal kym nezhasnem auto. Po štarte zase tyždeň všetko OK. To je asi normální, že když ti svítí epc tak nemusí pedál (tedy podle chyby ve VAGu) reagovat pokud jede auto v nouzovém režimu, a nastaví ŘJ určité otáčky... Editováno: 8. Červen 2008, autor: NNNTomas Citovat
NNNTomas Vloženo 8. Červen 2008 Autor Vloženo 8. Červen 2008 hmm tak uz chapem tvoj podpis chciplych 55kW ved ked mas o 25% mensi vykon tak sa necudujem No...právě...nevím jestli jsou ty hodnoty normální nebo ne... Citovat
hubo44 Vloženo 8. Červen 2008 Vloženo 8. Červen 2008 Jako ten konektor na pedálu? uvnitř auta? Asi je to vnutrr u každej Fabie. Citovat
profor Vloženo 9. Červen 2008 Vloženo 9. Červen 2008 do konektoru pedálu akcelerácie nemá ako voda natiecť nakoľko je vnútri auta a kabeláž je vedená cez medzistenu. to že je ten pedál posunutý je zvláštne ale dáva to logiku a taktiež to je možno závislé od motorizácie nakolko pedál je odlišný pre diesel a pre benzín Citovat
vikino1 Vloženo 9. Červen 2008 Vloženo 9. Červen 2008 Netvrdím,že to musí byť práve voda ale za pokus to stojí vyčistiť konektor aspoň bude istota že to ním nieje. Cítal som to v jednej diskusii na dieselfore tiež sa čudovali,že ako sa tam môže voda dostať. Citovat
NNNTomas Vloženo 9. Červen 2008 Autor Vloženo 9. Červen 2008 To si neumím představit... to by leda musel mít v autě vodu po kolena... Citovat
NNNTomas Vloženo 10. Červen 2008 Autor Vloženo 10. Červen 2008 Nebyl by někdo ochotný se mi podívat na VAG na své hodnoty min/max ? ) Citovat
honzik Vloženo 10. Červen 2008 Vloženo 10. Červen 2008 koukal jsem na ty hodnoty,ale nevim na ktere koukas ty pokud na kanal 062 tak tam jsou uz prepocitane hodnoty ! koukni do 054 tam mas 0-100 procent. prikladam obrazky... Citovat
NNNTomas Vloženo 11. Červen 2008 Autor Vloženo 11. Červen 2008 Díky...takže ty hodnoty mámě podobný...a asi je to normální ) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.