Přejít na obsah

jak na výměnu krytu u zadních kotoučů


-Martin-

Doporučené příspěvky

Pro vás asi lamácký dotaz, ale potřebuji na zadní nápravě vyměnit ty plechové kryty kotoučů (jsou úplně sežrané).

Nikdy jsem nic takového na autě nic nedělal, takže jsem se dostal do fáze kdy jsem schodil kotouče a komplet třmeny, ale dál jsem se nedostal.

Náprava se bude měnit za bubnovou takže mi leží komplet v garáži.

díky za rady.

post-11130-1213597606_thumb.jpg

post-11130-1213599078_thumb.jpg

potom se chystam ty třemeny natřít, ale už vidím že nebudu umět ani schodit destičky :)

Editováno: , autor: -Martin-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro vás asi lamácký dotaz, ale potřebuji na zadní nápravě vyměnit ty plechové kryty kotoučů (jsou úplně sežrané).

Nikdy jsem nic takového na autě nic nedělal, takže jsem se dostal do fáze kdy jsem schodil kotouče a komplet třmeny, ale dál jsem se nedostal.

Náprava se bude měnit za bubnovou takže mi leží komplet v garáži.

díky za rady.

potom se chystam ty třemeny natřít, ale už vidím že nebudu umět ani schodit destičky :)

Prosím tě, odkud jsi to vytáhl! Z kopřiv? Ta náprava vypadá jako z Octavie, ale z r.v. 1965 :help:

Štíty brzd jsou nasazeny až za nábojem. To znamená, sundat víčko, povolit matici, sundat náboj. Tím že stáhneš náboj z osy, se zničí ložisko - jeho těsnící kroužky! To se pak musí dát nové. Teprve pak se dostaneš na krycí plechy. Jeden stojí cca 250,-kč.

PS: DŮLEŽITÉ, až budeš dávat do zadu nové desky, tak nezapoměň, že aby jsi je dostal do třmenů, musíš při zatlačování s pístky točit jako by jsi je chtěl zašroubovat!

Je fajn, že se ptáš dřív, než se do toho pustíš! Jíní to dělají naopak. Tím si nadělají víc škody, jak užitku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč točit s pístky? Originál přípravek jen pístek zatlačí néé. Tak proč točit

To teda néé! Uvnitř pístku se samostav, který ovládá ruč. brzdu: Pokud násilím pístek zatlačíš, zničíš celý brzdič. Už tu jedno takový téma bylo i s fotkama. Tak si ho najdi a nebo si pročti dílenskou příručku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...


V 16. 6. 2008 na 22:00, Milan II napsal:
Štíty brzd jsou nasazeny až za nábojem. To znamená, sundat víčko, povolit matici, sundat náboj. Tím že stáhneš náboj z osy, se zničí ložisko - jeho těsnící kroužky! To se pak musí dát nové. Teprve pak se dostaneš na krycí plechy. Jeden stojí cca 250,-kč.

 

V 16. 6. 2008 na 22:35, -Martin- napsal:

Ale to kvůli tomu že to sundám, musím koupit oba náboje nové ? to je docela drahá sranda... nelze vyměnit třeba jenom těsnění ?


 

Ahoj :) 

Menil jsem ted zadni kotouce a ty kryci plechy se mi rozpadly pod rukama, jak bylo zhnile.

Docela tu zapadla otazka, na kterou bych potreboval znat odpoved :) A to, jestli je treba kupovat nove naboje, nebo staci vymenit to tesneni? V dokumentaci totiz pisou, ze naboj s loziskem tvori jeden celek, a tak se bojim, ze se vymena krytu docela prodrazi.

Editováno: , autor: melront
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
V 15. 3. 2020 na 17:53, prcek36 napsal:

Zdravím naboje a kryci plechy mam koupene nové jen potrebuji zjistit jaké tam jdou šrouby co držejí ty krycí plechy nemužu je najit diky

M10x32

N90758902

N90524801

N90758901

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90758902-sroub-cepu-zadni-napravy-m10x32-10930.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...