Přejít na obsah

Olej do Fabia 1.4 mpi


sejmi

Doporučené příspěvky

Ja myslím,že tie hydroštely súvis s olejom mať nebudú.Pokial si tam mal olej podla VW normy a nemáš ho tam extremne dlho.

To si piš, že to s tím souvislost má..Olej je pro Hydroštely životně důležitý...Normy jsou určitě velmi důležité a je třeba je dodržet, ale je potřeba daát i kvalitní a prověřenou značku, protože normy s podivem plní i oleje Tesco,Lidl atd...Otázka je jestli je vůbec skutečně plní a nebo plní tak tak a to pouze jako nové..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To považujem za samozrejmosť a myslím,že sa dnes nenájde blázon čo by lial do Fabie také oleje! :p

Pokial tam má len priemerný olej tak by to nemalo s hydroštelamy nič urobiť.Na tej 10W40to môže tak chvílu po naštartovaní cvrlikať ale to len v zimných mesiacoch.Ja mám zato že to bude niečo vážnejšie možno čerpadlo oleja alebo samotné hš tie tiež nie su naveky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
označení 10W-40 je polosyntetika, tak tedy pokračuj v tomto oleji. Na www.oleje.cz nalezneš celou škálu těchto olejů v různých cen.relacích od různých výrobců

Není to tak uplně pravda, že 10W40 je vždy polosyntetika.

10W40 může být zrovna tak plná syntetika, nebo taky obyč. minerální olej. 10ka je viskozita(řídkost oleje při běžné teplotě motoru) a 40ka je teplotní rozsah...

Otázka už pak jenon je, jakou "technoligií" je ten a ten olej dělaný.

Ono taky většina olejů v dnešní době dávaná do auto je polosyntetika 10W40, 15W40, to pak lidi maj zažitý, že to je automaticky polo..

minerální se do osobáků už moc nedávaj, nepočítám traktory, zemědělský stroje apod, kde to točí 1500/min a stačí jim to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja tento olej už mam kupil som 4L za 22eur.Takze preto sa pytam,ci ho tam mozem dať.

EDGE 5W-30 :

Splňuje specifikace:

ACEA A3/B3, A3/B4, C3

VW 504 00/ 507 00

MB-Approval 229.51

BMW LL04

Tak ten bych si určitě nedal do svý 1.4 MPI :feve: moc řidkej... :palec2:

Proč si nejdřív nezjistíš jaký olej, a až pak ho koupím?

Např. tenhle je ideální

http://harkgroup.cz/eshop/index.php?akce=detail&id=63

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja tento olej už mam kupil som 4L za 22eur.Takze preto sa pytam,ci ho tam mozem dať.

EDGE 5W-30 :

Splňuje specifikace:

ACEA A3/B3, A3/B4, C3

VW 504 00/ 507 00

MB-Approval 229.51

BMW LL04

Normu by tento olej aj teoreticky spĺňal, ale bude ti v motore miznúť. 30-kove oleje sú o dosť redšie, ako 40-kove. Do najbližšej výmeny budeš aj tak musieť dolievať. Radšej tento olej predaj niekomu,komu vyhovuje presne a ty si kúp 40-kovu viskozitu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Ještě jeden podobný dotaz.Mám 1,4 MPI 44Kw r.v.2002 a vůbec nevím co tam bylo do teď za olej.Začal jsem tam dávat Starline Diamond 5W-40

http://www.olejshop.cz/oleje/automobilove-...-40-5w40-5litru

Neuškodí motoru,když se tam začne lít jiná značka?Díky za názor.

Editováno: , autor: vitezslav2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim proč liješ do benzinove fabie olej pro naftaky a ještě čerpadlo-tryska(pokud je to ten na tom obrazku) a takovou sračku jako je starline tak bych do auta moc nedaval,to už radši třeba oleje Q8-nejsou drahe ale jsou kvalitni :palec2:

tento olej je i pro benzín (VW 502.00), ale v žádném případě není do TDI PD, nesplňuje totiž VW 505.01!

to Vitezslav2: neboj, norma odpovídá, ale olej Starline bych si rozhodně do auta nenalil, najdi si na www.oleje.cz diskusi na oleje Starline. Nechal bych ho tam chvilku a pak koupil něco pořádnýho od renomovaného výrobce (klidně ten Q8, cena bude podobná, ale kvalita určitě lepší). Pokud vůbec netušíš co v motoru bylo, tak ho tak po 5t km vylej a dej novej olej i filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ja myslím,že tie hydroštely súvis s olejom mať nebudú.Pokial si tam mal olej podla VW normy a nemáš ho tam extremne dlho.

no tak se přidám k tématu oil ,mám fabku rv 2000 najeto 130tkm a leju pořád 10w 40 a nic se stím nestalo při mrazech je to 1-2 vtěřiny slyšet ale to není špatnou vyskozitou oleje je to tím že olej se musí natlačit do zdvihátek ,jelikoš je stuhlejší tak to chvilku zaklepe to je normální a píšou to i v manuálu k autu ,máte slyšet diesel jak startuje v zimě , vůbec bych v žádném případě nepřecházel s polosyntetiky na plnou syntetiku ,pokud tam není od novoty ,raději bych koupil polosyntetický ale vyzkoušel jiného výrobce já používám mogul extreme 10w 40 ale nechci ho někomu tlačit není to zrovna olej nejlevnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...