Přejít na obsah

K N filter


mysterx888

Doporučené příspěvky

No ja tu budem trochu protirecit panom predo mnou..... kludne si to tam daj.... dokonca ak si ochotny zainvestovat, tak aj so siskou :palec2:

Ono na preplnovane motory to ozaj velky vplyv nema, ale na tvojmu atmosferickemu by to mohlo pomoct sa trochu nadychnut... samozrejme tomu prisposob aj styl jazdy a pekne to zen do otacok lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím tady reagovat na jedn z příspěvků...............

To, že KN filter nemá smysl u přeplňovaných motorů je fakt nevětší volovina, co jsem slyšel lol . Vždyť právě naopak - přeplňovaný motor potřebuje mnohem víc vzduchu, takže hlavně u něj bude znát nějaký průchodnější filtr. Je to fyzika, nic víc. Jinak dávát do 1.6 nějaký KN za 6 nebo 7 tisíc mi připadá jako pěkná hovadina, prostě vyhozený peníze. Když už chceš dávat filtr, tak dej KN, ale vložku do stávajícího airboxu. Stojí to něco kolem 1.500 Kč a splní to funkci úplně stejně jako přiblblej konus, kterej u Tebe opravdu nemá smysl. Já mám KN vložku taky a spokojenost. Prostě jen prohodíš filtry. :palec2: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím tady reagovat na jedn z příspěvků...............

To, že KN filter nemá smysl u přeplňovaných motorů je fakt nevětší volovina, co jsem slyšel lol . Vždyť právě naopak - přeplňovaný motor potřebuje mnohem víc vzduchu, takže hlavně u něj bude znát nějaký průchodnější filtr. Je to fyzika, nic víc. Jinak dávát do 1.6 nějaký KN za 6 nebo 7 tisíc mi připadá jako pěkná hovadina, prostě vyhozený peníze. Když už chceš dávat filtr, tak dej KN, ale vložku do stávajícího airboxu. Stojí to něco kolem 1.500 Kč a splní to funkci úplně stejně jako přiblblej konus, kterej u Tebe opravdu nemá smysl. Já mám KN vložku taky a spokojenost. Prostě jen prohodíš filtry. :palec2: .

Lenze to turbo si ten vzduch potiahne....... aj cez neviem co.... vies moj? Narozdiel od atmosfery.....

Ja som nepisal nic take ze to na motory s turbom nema zmysel... sam mam KN vlozku, ale pisal som ze efekt pouzitia bude mensi ako u motoru bez turba s porovnatelnym vykonom. Ak nahodou nepoznas firmu K&N Engineering, tak je to americka firma so sidlom v Kalifornii, ktora sa roky rokuce zaobera vyvojom a vyrobou vzduchovych filtrov do aut. V USA, ak nahodou nevies, este do nedavna preplnovane motory vobec nepouzivali...... isli cestou velkeho objemu motora

s karburatorom. Samozrejme ze cim vacsi objem motora, tym vacsia je potreba prisateho vzduchu vo valci... preto su dobre tie priechodne filtre.

To ze ty mas preplnovany motor je sice pekne, ale ak si myslis ze ti ta KN vlozka urobi neviem-aky vykonovy efekt, tak si fakt blahovy. :p

Prinos to ma... v nizkych otackach, kedy este turbina nema dostatocny tah, tak umoznuje lepsie pracovat kompresoru... inak skoro vobec. Ja osobne som tu vlozku kupoval primarne pre vyssiu vydrz a lahsiu udrzbu. ;)

P.S. Uz ked tu narabas s pojmami ako "nejvetsi volovina co sem kdy slysel", vies aspon kolko mas ustaleny tlak turba? Asi nie... lebo inak, by si vedel ze je oproti dieselovym motorom tak o 30-40% nizsi (kompresny pomer je niekde inde) a pokial by si si precital par diskusii o TDI motoroch, kazdy clovek co ma aspon trochu prehlad by ti povedal ze to skoro ziadny efekt nema........ takze aky asi efekt to bude mat na tvoj preplnovany benal...

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci také nikomu nic vyvracet, ale chci se podělit o moji zkušenost s KN filtrem.

Před 6 lety jsem dával KN šišku do felicie 1,6 Mpi a bylo to znát už od začátku. Jen do té doby, než bylo venku velké vedro a motor byl rozpálený. Tak mi nezbylo nic jiného, než udělat díru do kapoty, aby se mohl filtr nadýchnout čerstvého vzduchu.

Felda táhla krásně od nízkých otáček i ten zvuk byl krásný. Jen do doby, než jsem musel nahlásit odcizení! :angry:

Ale možná by byla lepší ta vložka, než nějaký zásah do kapoty.

Na své OI TDI ji nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty si jak madar... pytas sa to iste dookola :p Uz som ti povedal, ze rozdiel tam je.... velkost toho rozdielu zalezi od (uz spomenutej) tepelnej izolacie tej sisky... ;) Je fakt ze to stoji celkom kopu penazi, ale s tvojim motorom (bez turba) je to asi aj tak najlacnejsie riesenie ako nahanat vykon...... tj. hrat sa so sanim vzduchu a vyfukom, nech ma motor co najmensie "brzdy" ;) V pripade, ze chces ist dalej, tak uz len nejaku nizsiu hlavu valcov, sportovu vacku atd.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

subz3ro pre istotu som sa este raz opytal :) dakujem za odpoved!,lebo som nevedel ci ten efekt je zvuk alebo vykon (znasobi to efekt toho KN filtra v sani),ako vidim tak oba.KN kit uz mam vybrate :p,tepelnej izolacie ako je lepsie-foto1 alebo 2?ps:foto je z http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=filter.dakujem za vsetky rady! :palec2:

post-19877-1215501120_thumb.jpg

post-19877-1215501141_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna to je na tych fotkach rovnako......... Izoluje to priestor od motora a taha vzduch co prudi strbinou od svetla poza akumulator. Idealne by bolo doviest tam tak 80mm trubku od naraznika, ak by sa ti dalo ;-) Ale aj takto to bude fungovat....

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...