Přejít na obsah

1.4 TSI 92 kW


dukar

Doporučené příspěvky

Se supem 96kW na hory..naložený auto, 3 lidi, rakev na střeše a za 5,5 to jelo lol

čeče s tebou sem jel a i byli nás čtyři lidi v autě a co si pamatuju tak to jakože dost nejelo :-D

tato motorizace nepatří do vozů této kategorie.....tot můj názor...

já si naopak myslim, že tam místo má. Naopak tam podle mě nepatří 1,9TDI kterej je tragickej i v pětkovym golfu, co sem tak jezdil...

A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.

Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty.

Čeče zjisti si o tom motoru něco, než sem něco plácneš. Ten motor neni našponovanej. Naopak je dost poddimenzovanej. Je to základní výkonová verze 90/92kw našponovaná je možná tak 118/125/132kw verze. Tim, že je naopak mín výkonější, tak je naladěná na zátah v nižších otáčkách, tudíž bude mít dost výkonu a toč. momentu v nižším spektru otáček, právě aby se nemusel vytáčet.

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny.

No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat...

Prosimte hlavne sem neplet Rooma, to je uplne jina trida, archaicka 1,6 je 100% horsi volba jak jakakoli 1,9TDi .. pro me motor nejvetsi zklamani aspon v Roomu, asi sem o toho cekal vic po presednuti z 1,4ky ..nechapu kdo si to za ty penize koupi kdyz to vubec nejede hlavne odspoda tragedie, v otackach uz trochu jede ale zase ta spotreba... mela tam byt nova 1,4ka ..jako nevykonejsi motor dat archaickou 1,6tku neni dobry tah od skody...ale dost OT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja jel v obou Supech co nyni jsou v benzinovem T - 92kW i 118kW... 1,4 92kW velmi prijemna jizda, tahne moc pekne, jezdil jsem v Praze v provozu a prisel mi co se tyce jizdy po meste lepsi 1,4 nez 1,8. Ten jede jak das, da se rici, ze je to celkem nevyuzitelne v provozu, proto jsem zvolil 1,4TSI ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestere, jestere. Vidim, ze pokud nema neco nalepku TDI, tak to u tebe nema sanci, takze se nebudu namahat. R sem zminoval hlavne kvuli tomu, ze 2.0TDI a 1.6 v R maji podobne hodnoty zrychleni. Jedno tahne hned odspoda a pak chcipa, druhy je chciply odspoda, ale pak tahne prakticky plynule az k omezovaci. At si kazdy kupuje co chce, jenom nedelejme z veci neco, co nejsou. A chrochtak 1.9 a 1.4 fakt srovnatelny nejsou vubec nicim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere, jsi mi fakt k smichu!!!

Vubec ne tim, co jsi napsal, ale spise tim, jak jsi to podal :D

Jestere, jestere... to stacilo. Vsichni vime, ze jaster, jak nevidis cestu za nim a mohutny kopanec pres pater nema, tak to stoji za vyliz zada (coz pri benzinovym aute nemas sanci :D) tak to vse je kk hovnu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno možná přidám i svou zkušenost, která mě vyléčila z malo objemového motoru.

Pokud někdo hodně jezdí mimo město, měl by volit větší objem (můj názor). Měl jsem ve fabce silější HTP a musím říct, že kdybych hledal motor pro mladou do města, tak možná vyhraje. Ale já jezdil dálnici 150km/h tempomat. V první řadě spotřeba nad 10L a v druhý řadě motor šel rychle do kytek (totál).

Čím delší trasy a čím rychlejší jezdec, tím bych doporučil vyšší objem! Malej prostě půjde do otáček a tam roste exponencionálně jak opotřebení, tak spotřeba.

Do města bych se nebál i sebemenšího motoru. Je to zpřevodovaný, aby to do 100km/h letělo a pak je to jedno. A spotřeba super.

A to nejsem fanda TDI a žádného jiného dieslu. Miluju japonské vysokootáčkové benzíny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

To ti řeknu naprosto přesně, už to delší dobu sleduju :) Liberec - Praha ... testováno jen s jednou osobou - myšleno řidiče :) .... zkoušel jsem to jet převážně na tempomat .... (sem tam nutno přidat na předjíždění)

1.test: léto, slunečno, rychlost 120Km/h = spotřeba 6.8 l.

2.test: zima, sněží, rychlost 120Km/h = spotřeba 7.3l

3.test: léto, slunečno, rychlost 150km/h = spotřeba 7.8l

4.test: zima, padaj sračky, rychlost 150km/h = spotřeba 8.3l

5.test: podzim, pod mrakem, rychlost 160-190km/h = spotřeba 9.2l

pokud je auto plné, resp. 4 osoby, vypozoroval jsem přírustek sptřeby cca 0.75 až 1.5litru (dle počasí)

hodně záleží i na profilu cesty....když to jedu obráceně mám vždy o 0.3-0.7 litru více.

Na počátku mého sledování mělo auto najeto cca 8 tisíc a teď má 22 tisíc

1.4TSI je hodně citlivá na styl jízdy, ve městě není problém jezdit pod 8 litru (vetšinou tak 7.6 - 7.8 litru), ale když to vytáčím, tak taky jezdím někde okolo 8.5 - 9 litru.

Celkově si na spotřebu rozhodně ale nestěžuju :) Samo sebou diesel to není, ale i tak, na takto velké auto je to podle mě hezký.

Editováno: , autor: dc98
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

Tak po ujetí 60 tis km mi zničehonic skočila kontrolka na palubce a zajel jsem do hellera a bylo mi řečeno, že to hlásí podezdření volnosti řetězu či co a nedoporučujou mi přejed jinam jinak mi to skočí o zub, zajel jsem teda vedle do Unicaru ke kamarádovi na diagnostiku  a ten mi řekl, že už to skočilo :( no když to shrnu a auto jsem tam nechal, šlo to mimo hlavní zakázku borci to mněli na robotu po práci a celková oprava 20 tis - kdy nejdražší byla asi jednotka stavecí pro vackovou hřídel cca 10 tis a dále řetěz nový, napínák atd prácí jsem mněl za hubana, protože se nepočítalo dph a plná cena na hodinu a olej kvuli špon jsem si dovezl svůj ( jinak 2500 kč navic :) )kdybych to neřešil přes kamaráda a nechal to v Helleru, tak oprava cca 33 tis a to se mi nepotkali ventili. Mám zkontrolované tlaky a vše je o.k proto chlapi si na to dávejte bacha a raději si to nechte překontrolovat, protože od výroby je to slabina těchto motorů!!!! Jinak vše už mám opraveno jezdím 14 dnů a vše je o.k ,ale dostal jsem nabídku na kup jiného auta,tak začnu prodávat, kdyby mněl někdo zájem - dám to do inzerátu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...