Přejít na obsah

Reklamace TV v záruce v Okay


viewer

Doporučené příspěvky

Mezinárodní reklamace funguje , ale pořád je to tak ,že když máš poruchu ,tak zavoláš do servisu a oni přijedou . ( zkoušej jakej máš signál , kde TV stojí ,jak je přidělaná ) Nikdy se te. do servisu nevozí ( vozí se jen v případě ,že ti to servisák po předchozím zavolání řekne . ) V případě ,že jsem z Ústí a nebudu spokojenej se servisem a zavolám třeba do Prahy ,tak řeknu bydliště a co myslíte ,že se stane ? Zase přijede servisák ,kterej bude nejblíž k mému bydlišti .

To jak si postupoval ty správně není a docela se divím ,že ti reklamaci přijal někdo na prodejně . Jinak zákon neřeší kde máš reklamovat ,ale řeší jak dlouho a jak a to je rozdíl . Rovnou jsi se měl domluvit se servisem ( ten rozhoduje o reklamaci ) ,co chceš po těch v tom krámě ? Proč nezajedeš s tou televizí do toho servisu ( nejdřív tam ,ale zavolej ,aby ta někdo byl .Určitě budou někde řešit reklamaci u někoho doma .) a neukážeš jim tu závadu?

Tak že ti radím , dořeš to poškrábání a vpřípadě ,že ti dají nějakou slevu ( pochybuju ) tak si vezmi tv a postupuj tak jak máš , zavolej do servisu , domluv si postup a řeš reklamaci s nima .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím kde bereš informaci že porouchané zboží se reklamuje v servisu a ne u prodejce, naopak, pokud se ti něco rozbije je možnost provést reklamaci u autorizovaného servisu, a máš právo požadovat vyřízení reklamace u prodejce, pojem možnost a právo je jasně vymezen v zákoníku a taky to tam takto stojí. Prohlídneš-li si např. stránky ČOI zjistíš že spotřebitel má právo reklamovat zboží tam kde ho koupil, tedy v obchodě.

A tohle píší přímo na webových stránkách Okay:

"Obecné informace

I po uplynutí záruční doby Vám zdarma dopravíme výrobek do servisu a zpět na prodejnu OKAY. Po dobu záruční opravy Vám zdarma zapůjčíme náhradní televizor, žehličku nebo mobil."

Nevím tedy co je nesprávné na mém postupu reklamovat u prodejce a nechápu jak se můžeš divit že mi tu reklamaci na prodejně vůbec někdo přijal, asi zastáváš názor že obchodník prodává a reklamace si vyřizuje spotřebitel se servisem, tak to ale bohužel není, může se to sice tak udělat ale já to nedudělal z jednoho důvodu, jednou už dříve, jsem takto reklamoval v Hypernově úhlovou brusku, shořela a servis doporučil výměnu nebo vrácení peněz, když jsem tam s tím přišel bylo mi řečeno že mají vlastní smluvní servis a brusku jsem musel normálně znovu reklamovat přez prodejce, výsledek byl stejný, ale zbytečně jsem ztratil čas vlastním běháním na servis.

Tvé tvrzení že požadovat vyřízení reklamace na prodejci je nesprávný postup je podle mě naprostý nesmysl a to že mi to prodejce normálně přijal je naopak naprosto v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná to zase vezmeš jako útok ,ale už to fakt nechápu . Proč něco někam vozit , když technik přijede k tobě ? U elektra to tak prostě je a tím ,že vyšlou technika ušetřej čas a peníze . Z toho co píšeš m přijde ,že chceš reklamaci řešet složitě a nabízená jednodušší cesta není nic pro tebe .

Když už tu píšeš něco o právu a o ČOI tak si taky musíš přečíst ,že obchodník má právo reklamaci zamítnout a je na tobě jak budeš postupovat dál .

Jinak musíš číst vše -Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které Vám nabízíme. Prodáváme se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců.

Vyskytne-li se i přesto závada, stačí zavolat, nebo přijet. A to i tehdy, jedná-li se o výrobek zakoupený mimo řetězec prodejen OKAY elektrospotřebiče. I po uplynutí záruční doby Vám zdarma dopravíme výrobek do servisu a zpět na prodejnu OKAY.

Po dobu záruční opravy Vám zdarma zapůjčíme náhradní televizor, žehličku nebo mobil.

Není jednodušší zavolat a vše se mohlo řešit na místě ?A co tohle ? Pokud nebudete s výsledkem reklamace z nějakého důvodu spokojeni, obraťte se prosím na naši zelenou linku 800 11 65 29 . - volal jsi tam ? Sorry ,ale pořád mi přijde ,že ty nechceš nic opravit ,ale chceš peníze . Protože jinak nechápu tvůj postup , proč to dělat jednoduše ,když to jde složitě .

A to moje tvrzení je správné - ale jen hlupák neco někam poveze reklamovat ,když mu obchodník nabízí jednoduché a rychlé řešení .

Nevím tedy co je nesprávné na mém postupu reklamovat u prodejce a nechápu jak se můžeš divit že mi tu reklamaci na prodejně vůbec někdo přijal, asi zastáváš názor že obchodník prodává a reklamace si vyřizuje spotřebitel se servisem, tak to ale bohužel není, může se to sice tak udělat ale já to nedudělal z jednoho důvodu,,, obchodník prodává a servis vyřizuje reklamaci .Nebo si myslíš ,že to dělá prodavač ? Každá prodejna musí mít buď autorizovaný servis od výrobce a nebo reklamačního technika .

A co se týká té tvé brusky , jak si mohl jít do nějakého servisu ? Taková prodejna neprodává žádné značkové zboží a proto nemá autorizovanej servis od výrobce ,ale jen smluvní servis na opravy . Takže jsi zase postupoval špatně .

Když to tady čtu tak už chápu proč lidi pak koukaj jak se řešej reklamace ,když vědí úplný nic o postupech a zákonech .

pRÁVĚ PROTO TI KAŽDEJ OBCHODNÍK REKLAMACI VEZME BEZ ŘEČÍ ,PROTOŽE NĚKOMU NĚCO OTOM ŘÍKAT JE ÚPLNĚ K NIČEMU . To je to opravdu tak složité to pochoopit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč uplatňovat záruční opravu v autorizovaném servisu

1) Specializovaný autorizovaný servis a jeho veškeré služby jsou již zahrnuty v ceně zboží, takže je škoda nevyužít takové služby.

2) Pro koncového zákazníka platí jednoznačně výhodné podmínky při řešení reklamace. Obvykle je délka opravy v rozmezí tří až pěti pracovních dní.

3) U některého zboží autorizovaný servis nabízí řešení reklamace, výměnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůči kupujícímu je za vady odpovědný výlučně prodávající. Ten je povinen převzít zboží k reklamaci. Často se stává, že se spotřebitel s reklamací obrací na výrobce, dovozce, či opravny, které nemají s předmětnou reklamací nic společného. Tyto osoby nejsou povinny reklamaci kupujícího vyřídit, i když na ně prodávající odkazuje. Může se stát, že se reklamací budou dobrovolně zabývat, nicméně se toho na nich kupující nemůže v žádném případě domáhat.

Výjimkou je pouze situace upravená § 625 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, kdy prodávající v záručním listě určí jiného podnikatele, který je povinen opravu provést namísto prodávajícího (tzv. záruční servis). Tímto způsobem určený záruční servis je kupující povinen využít k provedení záruční opravy v případě, jestliže je umístěn v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším. Znamená to, že pokud je záruční servis pro kupujícího vzdálenější než provozovna prodávajícího, může kupující v takovém případě reklamaci uplatnit u prodávajícího, a nikoliv v záručním servisu. Nutné je však poznamenat, že záruční servis je určen pouze k provedení opravy. Ostatní oprávněné nároky, tzn. výměna zboží za nové nebo odstoupení od smlouvy, musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího (v kterékoliv jeho provozovně).

Pokud není k provedení opravy určen záruční servis, je podle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., v platném znění, prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Zakoupí-li tedy kupující zboží v prodejně určitého obchodního řetězce, který má na území České republiky více takových provozoven, může kupující své nároky z odpovědnosti za vady uplatnit v kterékoliv z jeho provozoven s obdobným sortimentem a nemusí se tedy nutně obracet právě na prodejnu, v níž zboží fakticky zakoupil.

V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit (vada je považována za objektivně neodstranitelnou) - § 19 zákona č. 634/1992 Sb., v pl. znění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Culdo, nechci se s tebou hádat, když jsem podle tebe hlupák nebudu ti to vyvracet ale stačí si pozorně přečíst co si sám napsal :

"Vůči kupujícímu je za vady odpovědný výlučně prodávající. Ten je povinen převzít zboží k reklamaci..........

......záruční servis je kupující povinen využít k provedení záruční opravy v případě, jestliže je umístěn v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším. Znamená to, že pokud je záruční servis pro kupujícího vzdálenější než provozovna prodávajícího, může kupující v takovém případě reklamaci uplatnit u prodávajícího, a nikoliv v záručním servisu..."

Prodejna Okay je mi vzdálená 1 km, nejbliší servis 30 km, uplatnil jsem tedy v souladu se zákonem reklamaci u prodávajícího, proto jsem hlupák ??

Co je na tom špatně ?

Že jsem nezavolal servismana ? Ano to je podle tebe nejednoduší ale já jsem celý den v práci a manželka taky, proto je naopak od tebe pro mě jednoduší hodit tv do kufru a zavést kilometr k prodejci než si brát volno a čekat doma na opraváře. Pokud ty na to máš čas je pro tebe opravdu lepši počkat na opraváře doma. Že někdo nedělá věci jako ty, proto ještě nemusí být hlupák.

Opravdu mi zas tak moc nejde o peníze, když na to přijde klidně tu tv vyhodím a koupím si novou, jde mi od začátku o to že se porouchala v záruce tak požaduji opravu, keci že je v pořádku neberu když vidím že není.

Dále píšeš : "...Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů..."

Myslím že vedoucí prodejny by se mohl považovat za oprávněného pracovníka, ten dvakrát rozhodl že reklamaci přijme, opravdu si nemyslím že kdyby byl od začátku přesvědčený že je to OK tak by to přijmul....

Nejdřív píšeš : "...To jak si postupoval ty správně není ..." a potom tady ocituješ zákon z něhož vyplývá že to sparavná postup byl i když ne jediný správný, tak už si přestaň každým příspěvkem odporovat, tento topic jsem založil proto co dělat když oni tvrdí že je v pořádku a já že ne, nejde tady o způsob uplatnění reklamace, já jí uplatnil v souladu se zákonem a prodejce jí v souladu přijal, o to tady opravdu nejde.

Ty se divíš že to vůbec někdo na prodejně přijal ?? Tak si přečti tu první větu svého předchzího přízpěvku a divit se přestaň, prostě to tak je.

Tebe by uspokojilo kdyby si dal rozbitou věc do opravy a ta ti přišla zpět s tím že je v pořádku přez to že je ve stejném stavu v jakém si jí tam dal ??

Právě že když píšu o právu a ČOI tak jsem si to řečetl do konce, ano, obchodník má právo reklamaci zamítnout, bohužel obchodník tak neučinil a dvakrát, teď vlastně potřetí zasebou reklamaci přijal, až jí odmítne bude na mě jak postupovat dál.

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě ?? Každému přijde prostě něco jednoduché a něco složité, pro mě je jednoduché věc odvézt a přivézt (pokud ne to nepotřebuji náklaďák), dělal jsem to tak xkrát, komplikace je jen ten spor zdali je tv v pořádku či není, nic víc.

Prosím tě, už si toho napsal o způsobech reklamace dost, ocitoval si zákon tak už všichni víme jak je to správně, tak to už dál nerozváděj....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co dodat ? Opravdu nemá cenu ti tu něco psat ,možná bys to pochopil ,když ti to někdo řekne ,takle se to blbě píše .

už poslední věc k tomu -Myslím že vedoucí prodejny by se mohl považovat za oprávněného pracovníka, ten dvakrát rozhodl že reklamaci přijme, opravdu si nemyslím že kdyby byl od začátku přesvědčený že je to OK tak by to přijmul....

On řeklamaci buď rovnou zamítne a nebo jí vyřeší kladně , jenže tam je jasné že on jí podle zákona přijal ,ale né UZNAL a to je rozdíl no a pak jí poslal do servisu a tam rozhodli o reklamaci . 2x ti reklamaci neuznali . Proč si nevolal na tu jejich linku ?

A ještě jeden blbej dotaz , co je blíž Okey ( 1 km ) , nebo technik doma ? Na to zákon nepamatuje víš .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka není co je blíž ale co je jednoduší pro mě, a to jsem ti minule napsal, stačí pozorně číst. Pro tebe je jednoduší technik doma pro mě je jednoduší zajet kilometr do krámu, každému prostě vyhovuje něco jiného tak už to nech bejt...

No tak asi nějak pomalu chápu ale alespoň si každou chvilku neodporuju jako ty ale znovu a naposledy, nech už téma "způsob reklamace" na pokoji, tímto způsobem by jsme si tu mohli psát donekonečna a o způsob tady opravdu nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja nevim, neco mi prijde trochu z cesty a to z obou stran, ale ja to nechci nikam a nijak rozvadet, jelikoz se to vazne blbe pise... Spise by bylo lepsi zjistit, co budes delat dale, az se ti nyni znovu vrati tv a bude vykazovat stejne chyby, presto na opravence bude ZAVADA NASHLEDANA, protoze neverim, ze kdyz 2x reknou ze je v pohode, nepocitej s tim, ze potreti reknou, tak mu to tedy opravime, to by si srali do drzky a to neudelaji....

Takze spise by byl zaludny nejaky postup, rada, co dale... To ze jsi nezavolal servisaka, to je tva vec, nemusis, kdyz na to nemas cas, to ze reklamujes u toho, u koho jsi koupil mas ze zakona plne pravo. Ja vsak zastancem nejsem, pokud lze, jedu si sam, ale mam vse mnohem dostupnejsi nez ty, proto to tak delam...

Jinak preji hodne stesti, vim, ze to je otravne, koupit neco a vozit to po reklamacich, ale bohuzel, jsem optimista, to v dnesni dobe lepsi nebude, jelikoz vyrobky jsou vice a vice horkou jehlou :D;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je docela dobré téma spoustu jsem se toho zde dozvěděl.

Takže díky :palec2: .

Jen trošku nechápu viewera, že chce nejdříve poradit a pak, když mu někdo poradí tak dále obhajuje svůj postup, který k ničemu (teda až na poškrábání tv) zatím nevedl. ;)

Taky nechápu hanění této prodejny, která s tím že servis reklamaci neuznal nemá nic společného a docela se myslím i snaží, když tv převzala potřetí.

Možná bys vážně udělal lepší, kdybys jednal se servisem přímo než přes prostředníka.

Každopádně držím palce jak to dopadne.

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tak nechapu, zabiaku, ja bych to takto nerekl, ja ho i celkem chapu, jelikoz on neudelal nic spatne, z meho pohledu. Ale nekde chyba bude, vidim to v servise, jen nechapu, proc to nechteji uznat, kdyz to vidi mraky jinych vcetne vedeni OKAY... Jsem vazne celkem zvedavy, co se z tohoto vyklube!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau ja prodavam elektroniku takze ti zkusim poradit :-)

Je dobre ze si to poslal na reklamaci s tim ze to ONI uznaly na prodejne...

Spravne si to taky uzavrel tu reklamaci, udelej to tak kdys to zas prijde spatny zas o uzavri a posli to vse pouze 3x STEJNA ZAVADA=POVINOST vraceni penez.

Vim ze je to beh na dlouhou trat ale aspon neco, v OK prodejne ti prodavaci nuti tu nejdrazzsi vec co muzes koupit jelikoz oni maji z toho provize hodnocene podle koeficientu POZOR NA TO!

Jestli chces super telku tak SONY bo Samsung doporucim jako prodejce a koupit ji treba v Datart.

Kricat a volat vedouci nikdy nema cenu jelikoz si te pak podaji vyrizujou reklamaci nazschval co nejdele atd atd, nachval TV ve sklade nici a tak.

Doufam ze jsem pomohl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle, co jsi napsal, si myslim vetsina z nas vi a nevidim v tom moc radu... Spise to vypada, ze budes nejakej prodavac z Datart a prisel jsi si sem pro nejakou provizi :D

To, ze on reklamuje 3x se stejnou zavadou, kterou proste servis neodklepne preci neznamena, ze mu nekdo bude vracet penize, to je pohadka. Musi mit opravenku, kde je na 3 kusech napsano 3x stejna, nebo 4 kusy, 4x rozdilna oprava, pak muze pozadovat vraceni... Jinak je to naprosto neuznatelne a neuzna mu to OKAY, protoze se bude odvolavat na servis, pak teprve vidis, jak to vypada, kdyz ruka ruku myje!!!! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

okey nic nevidí to by mu reklamaci uznali . Jen napsali co on říkal .Zavolal bych tam s tím ,že nejsem spokojenej s vyřízením reklamace a ,že mi ještě telku odřeli . Řekl bych ,že tu závadu vidí každej jen né servis .

Jedine, ze se k tomu stavis tak, jak si to myslim ja.. Jak pisu, ze ruka ruku myje... To pak ano, ale pro normalne optimisticky mysliciho a vericiho persona to tak nevypada, proto ta starost vedouciho! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau ja prodavam elektroniku takze ti zkusim poradit :-)

Je dobre ze si to poslal na reklamaci s tim ze to ONI uznaly na prodejne...

Spravne si to taky uzavrel tu reklamaci, udelej to tak kdys to zas prijde spatny zas o uzavri a posli to vse pouze 3x STEJNA ZAVADA=POVINOST vraceni penez.

Vim ze je to beh na dlouhou trat ale aspon neco, v OK prodejne ti prodavaci nuti tu nejdrazzsi vec co muzes koupit jelikoz oni maji z toho provize hodnocene podle koeficientu POZOR NA TO!

Jestli chces super telku tak SONY bo Samsung doporucim jako prodejce a koupit ji treba v Datart.

Kricat a volat vedouci nikdy nema cenu jelikoz si te pak podaji vyrizujou reklamaci nazschval co nejdele atd atd, nachval TV ve sklade nici a tak.

Doufam ze jsem pomohl

Co to zase plácáš ? Oni mu nic neuznali jen přijali reklamaci a poslali jí do servisu . Ty něco prodáváš ? Tak to se nedivím ,že se při reklamacích takto postupuje prodejce pak slovně klame zákazníka . V případě, že by mu reklamaci uznali už jí nemusej nikam posílat .Ještě je jedna variata a to je ta , že mu reklamaci uznali a poslali jí na opravu , proto jsem ho žádal ať pošle na ukázku ,nějakej reklamační protokol .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zabiak: nevin jak si přišel na to že nějak haním prodejnu, už jsem psal že se vedoucí okay celkem opravdu snaží, ale problém vidím stejně jako ostatní tady v servisu.

culda: ty si pravděpdobně myslíš že jsem si to celé vymyslel, tohle téma jsem založil proto aby mi někdo poradil a všichni kromě tebe to pochopili, přestaň tedy už s tím chytáním za každé slovo a s poznámkami typu, že vidáím závadu asi jen já, že mi jde jen o peníze a ve skutečnosti nechci žádnou opravu atd., tohle fórum je o tom že se všichni snaží někomu pomoci vyřešit jeho problém a né o tom někoho napadat z nepoctivosti, ty se totiž nesnažíš poradit ale pouze vytknout to, že nedělám věci stejně jako ty.

Neustále chceš abych ti poslal reklamační papíry, proč to požaduješ už snad potřetí, dáváš tím jen najevo nedůvěru že je všechno tak jak jsem řekl...

Tak ať jsi klidný, jdu je naskenovat abys mi konečně uvěřil že si nevymýšlím...

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- doklad o uzavření první reklamace

- Opravenka od první reklamace

- doklad o přijmutí druhé rekalmace

Pokud má specielně culda zájem mohu naskenovat i druhou opravenku kde se říká že žádná závada nebyla shledána i třetí doklad o další reklamaci kdy je popsána stelná závada jen jinými slovy...

post-12266-1218982183_thumb.jpg

post-12266-1218982192_thumb.jpg

post-12266-1218982198_thumb.jpg

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak doufám že už mi i culda věří že si nevymýšlím a ještě něco, culdo ty si asi jasnovidec viď, pokud vím tak jsem nepsal o jakou brusku šlo tak jak si na toto přišel ?

Cituji:

"...A co se týká té tvé brusky , jak si mohl jít do nějakého servisu ? Taková prodejna neprodává žádné značkové zboží a proto nemá autorizovanej servis od výrobce ,ale jen smluvní servis na opravy . Takže jsi zase postupoval špatně..."

Byla to bruska bosch, potvrzení že je v hajzlu mi napsal servis bosch ale stejně tomu papíru prostě v krámě nevěřili, poslali si to tam sami, výsledek byl stejnej tak jsem dostal peníze protože už jí neměli, po této zkušenosti už chodím vyřizovat reklamace tam kde jsem koupil, takže asi tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele na tom druhým papíře je dole napsáno jako status: NEOPRAVITELNÉ.

Nevím možná jsem blbej, ale já to vidím jako uznání závady a tudíž důvod k odstoupení od smlouvy. Je to nad tvým podpisem.

Ať na to čumíj jak chci je to "Doklad uzavření reklamace" s razítkem prodejny, je tam razítko a podpis prodejny, je tam popsaná závada, je tam status neopravitelné, jediný rozpor co bych viděl je, že zákazník požaduje opravu, ale jelikož je zboží neopravitelné tak můžeš odstoupit od smlouvy.

Editováno: , autor: murder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...