Přejít na obsah

Vibrování předku


Mirek1980

Doporučené příspěvky

Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji.

Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. :help:

Editováno: , autor: Mirek1980
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mi taky při tahu volant vibroval,při brždění ješte víc....vyměníl sem kotouče+desky a je klid,a problem byl v zadních kotoučích,z vnitřní strany na pul vubec nebrzdili,a byly tam 2-4mm kusy kotouče pryč...zkus se podivat....už tady vidim co ma zadek společne s vibracema atd...ale je to tak!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešilo se to tu mnohokrát. Pokud máš nový kola, vyvážený, nové kotouče a desky a problém trvá, tak ti patrně hází náboj kola - tedy chyba může být špatné ložisko kola, vymačkané silentbloky, špatné kulové čepy...

Tak teď právě v servisu mění čepy řízení a spodní čepy. Jestli nto bude dělat stále, hned mění i náboje, tak jsem silně zvědavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pak dej vědět, jak jsi dopadnul. Mě předek taky házel, vyměnil jsem desky a kotouče a zatím OK. Náboj ti můžou změřit, jestli hází, nebo ne. Abys ho neměnil zbytečně.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže když to shrnu, tak ani čepama to není, měnili spodní i čepy řízení a dělá to pořád, takže jdu do nábojů. A navíc mi sdělili, že mám K.O. spojku a že si mám na ni připravit 7.500,- Kč

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mi se auto roztřepalo při akceleraci mezi 60 - 80 km/h - po výměně vnitřních kloubů ani ťuk - ještě než půjdeš do těch nábojů, tak to zvaž - to téma vnitřních kloubů vs. vibrace tady taky je :feve:

a než půjdeš do té spojky tak si to taky raději někde jinde ověř, ať máš jistotu, že tě servis nelakuje

Editováno: , autor: Ignác
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji.

Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. :help:

Čus,

měk jsem stejný problém na O1 66kw, vyřešil jsem to výměnou vnitřích kloubů (stejně jako Ignac), tenkrat jsme to řešili společně, taky jsme si nebyli jisti ale nyní OK, předtím jsem také měnil kotouče i desky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mám stejný problém, hlavně pri brzdeni mi to hazi do volantu a brzdy. Asi pred mesim jsem menil predni koutouce, desticky a kulove cepy rizeni. A problem se nevyresil. Muze byt problem v zadnich kotoucech? Servisman mi rikal ze zadni kotouce na to vliv nemaji ale kdo vi. Myslite, ze by pomohlo vymenit loziska? Vubec nevim co mam delat.

díky za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Potřeboval bych poradit. Mám OI, r.v. 2000, 1,9 TDi 66 Kw, najeto 168 tkm. Pži jízdě nad 100 Km/hod při tahu mi vibruje volant a jemně celá přední část auta. Když dám nohu z plynu, tak se vibrace výrazně sníží, až to je téměř přehlédnutelné. Měnil jsem kotouče, desky. Už jsem z toho neštastný, prosím, poraďte. Děkuji.

Nutono dodat, že mám nové pneu a komplet vyvážené kola. :help:

no tak pokud mas uplne nove pneu tak musis znova jit vyvazit kola,vlastni zkusenost,kupoval jsem uplne nove pneu 225/45/17 a po nasazeni a vyvazeni to vibrovalo jak prase,po ujeti 2 tis kilometru jsem to jel znova vyvazit a volant se ani nehne. :palec2:

Editováno: , autor: Tdííí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
mi se auto roztřepalo při akceleraci mezi 60 - 80 km/h - po výměně vnitřních kloubů ani ťuk - ještě než půjdeš do těch nábojů, tak to zvaž - to téma vnitřních kloubů vs. vibrace tady taky je :feve:

a než půjdeš do té spojky tak si to taky raději někde jinde ověř, ať máš jistotu, že tě servis nelakuje

A jak jsi na to dosel,ze je to tema kloubama ? Jde to nejak zdiagnostikovat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cauec,tak me to taky vibrovalo,dal jsem to do servisu.menil jsem spojku a jeste me daval manzetu a rikal servisak ze spojkou to neni ale daval jsem lepsi,ale rikal ze to bude tim ze manzeta byla potrhana a na lozisku zadnej tuk.ale vibrovaloi to kdyz jsem to dal do zateze a mirne stocil kola.a mam ted po problemu.jeste ze jsem nemenil ty vselijaky veci co se tu resily.ale nechybelo tomu tolik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...