Jump to content

pčestavba SDI na TDI


Azrael

Recommended Posts

Rád bych se zeptal,jestli nemá někdo zkušenost s výměnou motoru v Octávii I SDI za motor TDI.Pokud ano,jak je tosložité a jaké jsou podmínky pro provoz.Jestli se to musí hlásit na DI případně jinde.Předem děkuji za jakýkoliv názor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Je možné přestavět Sdičko na TDI 81 KW ? Vydrži to motor nebo je výrobně poddimenzován ?? dik za rady

Zajímavá otázka ale jak nad tím přemýšlím tak by se to ani nevyplatilo, protože jednotka má jiný hodnoty a elektrika si myslím že bude taky jiná ale jsem zvědav co se tady shromáždí ¨za názory

Link to comment
Share on other sites

Už se to tady řešilo a výsledek byl takovej, že by to byla nelegální úprava, nikdo to nedokáže zapsat do TP. Jinak se musí vyměnit snad celej motor, elektrika atd., atakže výsledek, prodat SDi a koupit TDi, je to lepší, legální a hlavně levnější. :)

Link to comment
Share on other sites

Už se to tady řešilo a výsledek byl takovej, že by to byla nelegální úprava, nikdo to nedokáže zapsat do TP. Jinak se musí vyměnit snad celej motor, elektrika atd., atakže výsledek, prodat SDi a koupit TDi, je to lepší, legální a hlavně levnější. :)

V Mladý Boleslavi by prestavbu možna dovolili. Mě se jedna jestly ten motor vydrží ty tlaky od turba nic vic. Mam SDi pocitivě zajety a nechci kupovat motor o kterym nic nevim. Zas moc věci se snad nemusi měnit ne. Turbo pár hadic chladič vzduchu. nějaka ta EL, ŘJ a to je všechno ne?

Link to comment
Share on other sites

V Mladý Boleslavi by prestavbu možna dovolili. Mě se jedna jestly ten motor vydrží ty tlaky od turba nic vic. Mam SDi pocitivě zajety a nechci kupovat motor o kterym nic nevim. Zas moc věci se snad nemusi měnit ne. Turbo pár hadic chladič vzduchu. nějaka ta EL, ŘJ a to je všechno ne?

A jojo to jo a co brzdy???Nemá to náhodou malý kotouče a vzadu bubny????A převodovka???Tý by se to asi taky moc nelíbylo :prc:

Link to comment
Share on other sites

Pokud je mi známo-tak motor SDi je koncepčně a konstrukčně prakticky totožný s motorem 1.9 TDi 66Kw.Akorát že k SDI je přiřazena převodovka 02K(jako k 1.6 55-74Kw a 1.4 16V) k TDi pak převodovka 02J.Takže převodovku určitě vyměnit. ;)

Byl jsem ve škodovce pro díly tak jsem se na to ptal a říkali mi že je to jiný motor že má jiný ojnice a písty a celkově ten motor je jinej - myslím si že ve škodovce tomu asi rozumí

Link to comment
Share on other sites

Byl jsem ve škodovce pro díly tak jsem se na to ptal a říkali mi že je to jiný motor že má jiný ojnice a písty a celkově ten motor je jinej - myslím si že ve škodovce tomu asi rozumí

Nevim no ale přijde mi divný ,že by vyráběli stejnou věc dvakrát. Navíc SDi se moc neprodávali takže by se to i nevyplatilo. A ve škodovce ti řeknou bůh ví co, aby tě zmátli a koupil jsis pro ně cenově výhodnější dily nebo rovnou auto. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pokud je mi známo-tak motor SDi je koncepčně a konstrukčně prakticky totožný s motorem 1.9 TDi 66Kw.Akorát že k SDI je přiřazena převodovka 02K(jako k 1.6 55-74Kw a 1.4 16V) k TDi pak převodovka 02J.Takže převodovku určitě vyměnit. ;)

Podle mě je to taky tak. S tou převodovkou máš pravdu. A 81 Kw měly ještě jiny vstřiky čerpadlo to nevim.

Link to comment
Share on other sites

Nevim no ale přijde mi divný ,že by vyráběli stejnou věc dvakrát. Navíc SDi se moc neprodávali takže by se to i nevyplatilo. A ve škodovce ti řeknou bůh ví co, aby tě zmátli a koupil jsis pro ně cenově výhodnější dily nebo rovnou auto. ;)

Mě je to fuk já nic předělávat nebudu jen říkám co mi řekli

Edited by Lukascheck
Link to comment
Share on other sites

Ciste teoreticky, nedaval se tenhle motor 1.9 SDI do Felicie jako 1.9D papirove jsou na tom snad stejne, ne?

Jinak s tou upravou, ty pisty a ojnice musi byt urcite jiny. Protoze jestlize v tom je turbo, ktery dela vetsi tlaky, vetsi teplotni rozdily, tak se i ten pist víc roztahuje. Takze by se museli dat asi s mensim prumerem, aby tam byla vetsi rezerva pro pripadnou roztaznost.

Co treba vim, tak pri prestavbach tatrovackejch motoru, ke kterym dodelavaj turba, tak je nutny tyhle veci menit.

Vim že octavka není náklaďák, ale pokud byl motor navrženej aby pracoval primarne bez turba, tak ta uprava bude muset jit vic do hloubky, aby všechno běhalo tak jak má na 100%, než aby si někdo předčasně odepsal engine...

Link to comment
Share on other sites

Ciste teoreticky, nedaval se tenhle motor 1.9 SDI do Felicie jako 1.9D papirove jsou na tom snad stejne, ne?

Jinak s tou upravou, ty pisty a ojnice musi byt urcite jiny. Protoze jestlize v tom je turbo, ktery dela vetsi tlaky, vetsi teplotni rozdily, tak se i ten pist víc roztahuje. Takze by se museli dat asi s mensim prumerem, aby tam byla vetsi rezerva pro pripadnou roztaznost.

Co treba vim, tak pri prestavbach tatrovackejch motoru, ke kterym dodelavaj turba, tak je nutny tyhle veci menit.

Vim že octavka není náklaďák, ale pokud byl motor navrženej aby pracoval primarne bez turba, tak ta uprava bude muset jit vic do hloubky, aby všechno běhalo tak jak má na 100%, než aby si někdo předčasně odepsal engine...

Konečně někdo normální a logicky uvažující :worthy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...