Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Spotreba.... ::::

Kluci vy jste ,,magori,, Jak vite, spotreba je POUZE ukazatel kolik ASI tak to zere. Navic srat se s nejakym 0.5 litrem ??? Za tu dobu co nad tim premyslite jste schopni vydelat prachy, ktery budou vetsi nez Vase ,,nadspotreba,,. Budto jezdete a teste se ze to jede a nebo to zavrete do garaze a chodte se koukat jak setrite palivo. Ja se divim, jak nekteri mohou travit cas tim ze, zere mi to tolik a vyrobce udava tolik... Neni rozdil 2 lity a vice ??? Neresit..

V aute mate totiz >>

Kazdej jinak klimu, jiny kola, jiny gumy, jinak nahlas radio, nekdo HF nekdo ne. Nekdo X nekdo H. Nekdo jede tak jinej tak. Verim ze jste typonove co celou cestu sledujou MAXika a jakmile se dostanete na svoji hodnotu mate pocit blazenosti. Ale to, ze mezitim cumenim muzete trefit dite Vas asi nenapada.

Klidne se do me pustte, ale je mi 35 a snad uz mam rozum a nejakej litr me nespasi.

KM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sledování spotřeby u novýho auta je v celku přirozená věc,člověk se potřebuje ujistit, že koupil to, co chtěl. Ono to každýho stejně brzo přejde...co se týče toho sledování maxíka tak máš pravdu, jednou jsem takhle sledoval a málem to nedopadlo dobře... :)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Nekopírovat předchozí příspěvek - porušení pravidel !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci vy jste ,,magori,, Jak vite, spotreba je POUZE ukazatel kolik ASI tak to zere. Navic srat se s nejakym 0.5 litrem ??? Za tu dobu co nad tim premyslite jste schopni vydelat prachy, ktery budou vetsi nez Vase ,,nadspotreba,,. Budto jezdete a teste se ze to jede a nebo to zavrete do garaze a chodte se koukat jak setrite palivo. Ja se divim, jak nekteri mohou travit cas tim ze, zere mi to tolik a vyrobce udava tolik... Neni rozdil 2 lity a vice ??? Neresit..

Online sledování spotřeby by do aut snad ani neměli dávat, je to hrozný mor a nakonec z toho budem všichni magoři lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jak jste spokojeni s řazením šestikvaltu? Přijde mi, že řadička klade větší odpor, než by bylo nezbytně nutné. Nejcitelněji u trojky – jednou se mi dokonce stalo (asi málo soustředění), že řadička zůstala tak napůl cesty – fujtajbl. Rozchodí se to trochu časem, či zůstane jako z fabriky? S novými převodovkami VW nemám zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jak jste spokojeni s řazením šestikvaltu? Přijde mi, že řadička klade větší odpor, než by bylo nezbytně nutné. Nejcitelněji u trojky – jednou se mi dokonce stalo (asi málo soustředění), že řadička zůstala tak napůl cesty – fujtajbl. Rozchodí se to trochu časem, či zůstane jako z fabriky? S novými převodovkami VW nemám zkušenost.

Uplna spokojnost, lepsie je uz len v G6 ;)

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, jak jste spokojeni s řazením šestikvaltu? Přijde mi, že řadička klade větší odpor, než by bylo nezbytně nutné. Nejcitelněji u trojky – jednou se mi dokonce stalo (asi málo soustředění), že řadička zůstala tak napůl cesty – fujtajbl. Rozchodí se to trochu časem, či zůstane jako z fabriky? S novými převodovkami VW nemám zkušenost.

Po přechodu z Renaultu je řazení v OII naprostá paráda...kéž by se nikdy nevyběhalo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotreba.... ::::

Kluci vy jste ,,magori,,

ale jo, já ti rozumím. Spotřebu neřeším, že bych na to neměl nebo že z toho mám nějaké pocity. Určité auto v určitém režimu by mělo mít +- nějakou spotřebu, a pokud ji má vyšší, tak někde není něco v pořádku. Aby nová 1,4TSI i po zajetí brala stejně jako 10r. stará 1,8T to by podle mě v pořádku nebylo. A mě by to prostě vadilo, tak proto tu spotřebu tak nějak sleduju no... Samo ne s nosem na maxíku, to už jsem si užil s feldou, když tam začali montovat PP :)

6kvalt: zpočátku mě připadalo trochu tužší, ale rychle se to zaběhlo a teď to tam padá jako po másle. Akorát po 24 letech s 4/5 kvaltem mám problém se šestkou jako takovou. Jsou to pro pravou ruku takové nepřirozené pohyby. Při rychlém podřazení 6>3 tam občas šoupnu 5 a potom se divím, že to nejede. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi je to o zvyku...., ale šoupnout z 6 na 5 místo na 3 ??? to je divnééééé ;)

jinak tu někdo psal ohledně toho "vyběhání".... když jsem před měsícem řídil novou předváděčku 1.4 TSI, tak bych řekl, že to řazení bylo tužší... než na mým autě..., kde je najeto 53 tis.... faktem je, že i po 53 tis. km. je řazení přesné! ;) když jsem jel tuhle s Hyundai Accent (rok starý, najeto 6 tis.), tak to byla GUMA jak cip a to nemluvím o řízení.... :feve:

takže u mě má Škoda, potažmo VW za řazení jasnou jedničku! :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

:feve: Zdravím chlapcí.

Už dlouho jsem tu nebyl.Spousta věcí se změnila.

A TA HLAVNÍ JE,ŽE JSEM VYMĚNIL MAZLÍKA 1,6MPI za 1,4 TSI.

MPIčka jsem měl už 2x.vždycky jsem byl MAXIMÁLNĚ SPOKOJEN.Každou jsem měl 4 roky.

Fakt je,že těch cca 100koníků bylo tak na hraně.Pak přišla ta chvíle,kdy jsem vyzkoušel TSIčko,a hned jsem věděl,že bude změna.20 koní pomohlo.Nejhorší bylo čekání cca 8 týdnů než mi ji vyrobili.

Jsem letitý EMbéčkář,ale to čekání na novušku vždycky nějak moc prožívám.No a protože nebyla Octa k obrazu mému ve výběru z fabriky,naporoučel jsem si co bylo potřeba.Protože jak známo,když se kupuje tak je lepší to tam mít z fabriky,než to pak různě dodělávat a doplňovat.

Samo sebou,že jsem ji musel ještě (DD)doma dodělat-hlavně chrom doplňky,protože kupuju zásadně vždycky MODROU STORM a ta potřebuje kol5 " OŽIVIT" kol5 .

Mám svůj letitý systém pro zajíždění nových motorů-do 3500km jen tak zlehka 3000-3500ot/min,potom malinko přikládat,až od 7500km se ty motory rozjedou samy.

Možná,že mi bude někdo oponovat,ale protože používáme v rodině dva auťáky už celá léta,tak jsem jich tímhle stylem zajej pěknou řádku a opravdu se mi to osvědčilo.Není to žádné šetření motoru,ale protože jsem taky motorkář,nějak mi to motosrdce nedovoluje trápit to hned od počátku.

Porovnání-

Řekl bych tak o 25-30% tišší.(fakt paráda)

Řazení o kterém jste se tu dost rozepisovali je v pohodě(časem se pěkně rozhýbe) ale bude určitě přesné,protože Škodovka převodovky vždycky uměla)

Motor je fakt super,o víkendu jsem najel asi 650 km jak po dálnici tak po okreskách a městech.

Spotřeba -dálnice 9,2(140km/h)

okresky +město 8,2

Na to,že je motor syrovej,jsem velice spokojen.Vpohodě to po záběhu klesne.

Mám těžkou nohu,s MPI jsem jezdil venku tak okolo 6,8-7,2(žádné šetření)

Jízdní vlastnosti bych srovnal s předešlou O2.

Brzdy mají pozvolnější nástup,ale dobrý.

Dost mi hned vadilo"vylepšení"klimatronicu.Displeje byly krásně vidět,kdežto ty zelené LEDky nejsou skoro vůbec při slunku vidět.Ještě,že se to všechno zobrazuje taky na rádiu,jinak je to mizerie.

Osvětlení budíků je parádní.

Závěr-jsem zatím velice spokoje.Až nadělám nějaký fotky,šoupnu je sem.

Zdraví Pigo. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:feve: Zdravím chlapcí.

Řazení o kterém jste se tu dost rozepisovali je v pohodě(časem se pěkně rozhýbe) ale bude určitě přesné,protože Škodovka převodovky vždycky uměla)

Motor je fakt super,o víkendu jsem najel asi 650 km jak po dálnici tak po okreskách a městech.

Spotřeba -dálnice 9,2(140km/h)

okresky +město 8,2

Předně blahopřeji k dobré volbě motoru.

Tos jí moc nešetřil na tom prvním výletu, já jezdil v záběhu za méně lol

S rozhýbáním řazení mohu potvrdit, po 4000 km už jde lehce, jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja som mal v meste viac, ale mimo mesta o dost menej :)

To je v poho :palec2: Nedělám si z toho hlavu.Dokud se motor nezaběhne,moc mě spotřeba nezajímá.Dobře vím,že jak si to sedne,spotřeba rapidně klesne.

To město je strašně individuelní.

Hele,stačí aby si chytil 2x-3x šňuru na semaforech,ckáš a cukáš a na konci z toho máš rázem 11l/100km.

Takže žádná křeč.

O víkendu to nafotím a šoupnu to sem. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

U téhle motorizace je spotřeba děsně diskutabilní, pač je hodně dynamická, hodně záleží na stylu jízdy. Skoro denně dojíždím 40km do školy, nejedu po žádnejch velkej silnicích a většinou mi to vyjde pohodlným stylem jízdy něco málo nad šest litrů(max do 7l), ale když tomu dám co proto, tak tu samou trasu zajedu taky klidně za devět. Jinak třeba na trase 120km většinou po silnici 1. třídy jsem měl spotřebu 5,5l a nemusel jsem to zas tak šetřit. Ale jak říkám, záleží jestli se chce člověk normálně jet, nebo jestli zvolí sportovnější styl jízdy. Jinak jsem ale s autem a 1,4kou moc spokojen, jen doufám, že to bude stejnej držák jak ta 1,6MPI(100k).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presedlal som tiez z nesmrtelneho motora 1,6 75kw na 1,4 TSI a nemôžem sa absolútne sťažovať. Pravda, ze je zavisly na style jazdy,ale zasa treba povedat,ze ked clovek stekli plynovy pedal,da sa aj za 5,5l jazdit. Ale to je skoro ekorally:) Normalne nie je problem jazdit okolo 6,5 litra. Nemyslim,ze zivotnost by mala byt nejaka zla, vsak 1,4 TSI je na trhu (118 kw verzia, ktorá má dokonca kompresor aj turbo) od roku 2005 a ziadne vacsie problemy nie su.

Editováno: , autor: tomikutik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...