Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Všiml jsem si, že když motor vytočím a pak sundám nohu z plynu a jak jdou otáčky dolů, že tam asi něco rezonuje. Nedělá to taky někomu?

Taky mi to dělá. To bude to, jak jsem už tady psal. Takové jakoby bublání nebo zvonění, těžko se to popisuje. Je to slyšet i při pomalé jízdě, hlavně při rozjezdu. Ale nedělá to furt stejně, někdy víc, někdy míň. I v závislosti na zahřátí motoru. Mám MR2010 najeto cca 6tis a docela mě to sere (admin promine). Sakra co s tím?? :help:

Editováno: , autor: onmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Vidím, že tu řešíte spotřebu 1,4 TSI. Nikdo nemůže čekat, že tento motor při svižnějším ježdění bude nějak ekonomický. Měl jsem možnost si tento motor vyzkoušet a průměrná spotřeba neklesla pod 9 litrů/100km. To co uvádějí v papírech je sice hezké, ale dosáhnot toho může jen kloboučník se stylem jízdy dodržování předpisů.

Co se týče 1,8 TSI, je na tom ještě hůř. Měl jsem možnost se svézt v renaultu Grandtour s motorem 1,4 TCi, 130k, spotřeba neklesla pod deset litrů. Včera jsem jel v nové Astře s motorem 1,6 Turbo, 180k, spotřeba neklesla pod 12 litrů/100km!!! A navíc jsem ty koně hledal kam utekly.

Ony tehle přeplňovaný benzíny táhnou pěkně z kraje a jedou, ale počítejte, že si svou daň vyberou ve vysoké spotřebě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to bublábní je podle mě klasický zvuk výfuku u této motorizace. Mě jde o rezonaci, nebo takový drnčení, když je motor vytočenej a dá se noha z plynu...

Teda jestli tohle je normální zvukový projev, tak to mě potěš! Já žiju furt naději, že se to nějak vyřeší.

Že to buď časem přejde samo, nebo bude nějaká svolávačka na výměnu výfuku nebo tak něco. Ale to jsem asi naivní.

Mimo město OK, ale po městě je to až trapné, akusticky to ten (jinak dobrý) motor značně degraduje.

Zvláštní, že v mrazech (okolo -10st.) to nedělalo. To byla jiná káva, to byl samet! Tak by to asi mělo být, ale takhle?!

Ach jo, kdybych to býval byl věděl, tak jsem oželel eleganci a vzal bych 1,8TSI. Už jenom kvůli tomu debilnímu "bublání"

tento motor nemůžu nikomu doporučit. Protože pokud někdo má sluch místo hluchu, tak bude trpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAK PRESNE TOTO MAM AJ JA!

Ale ja som si myslel, ze to ma nejaky suvis s RS koncovkou vyfuku, ktoru mi koncom roka navarovali...Mne to pripada ako nejake bublanie vody v koncovom tlmici, alebo nieco take. Podla mna len niekde chrci skondenzovana voda po studenych startoch a kratkej jazde...

Ale kazdopadne to pocut LEN zvonku a len za autom...vo vnutri ani naznak. A este dodam, ze pokial je to tak u vsetkych 1,4 TSI, tak tato negativna vlastnost je nic oproti tomu, co tento skvely motor dokaze :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koncovka to určitě není, žádnou nemám. Něco jako voda v koncovém tlumiči, to jsem taky zaregistroval,

ale to je spíš takové prskání nebo plivání, po delší jízdě to přestane, a navíc to nemá takovou sílu,

aby to bylo slyšet uvnitř - to mi nevadí.

To co jsem nahrál vychází někde z prostředka auta a uvnitř to teda slyšet JE. Kdyby nebylo, tak bych to neřešil.

Jsou to nějaké tlakové rezonance či co já vím. Jezdím hodně po městě a trápím se, trápím.

Jestli vevnitř nic neslyšíte, tak buďte rádi. Když si pustím naplno Accepty tak taky nic neslyším, ale to pro mne není

řešení. Je to moje první NOVÉ autí, stálo hromadu peněz, moc jsem se těšil, no a teď mám takové smíšené pocity.

Samo ještě zkusím nějaký servis, ale obávám se, že uslyším nějakou dopředu připravenou "argumentaci".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 1,4 TSI 6.stup manual. Dlhodoba spotreba po 12 000 km je 6,3L. Pri dlhsej jazde po okreskach sa da v pohode dostat pod 6 a to nie si brdza premavky. Samozrejme, ked jazdis sviznejsie, je to okolo 7, ale to myslim, ze ziadny benzin v tejto vykonnostnej kategorii menej nema. Ako sa mozes docitat, niektori "borci" dokazu ist aj za 9-11,ale to uz neviem ako jazdia (brzda,plyn), ale tomu ja nehovorim jazda. Na to nech si kupia ine auto a nie Octaviu. Minuly tyzden som siel trasu Trenčín-Vysoke Tatry a spat, necelych 500km, kombinacia dialnic a okresiek a spotreba so 4 ludmi a plnym kufrom za 6,8L. Diesel to nie je,ale to ticho a ten linearny tah. Na nezaplatenie. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak koncovka to určitě není, žádnou nemám. Něco jako voda v koncovém tlumiči, to jsem taky zaregistroval,

ale to je spíš takové prskání nebo plivání, po delší jízdě to přestane, a navíc to nemá takovou sílu,

aby to bylo slyšet uvnitř - to mi nevadí.

To co jsem nahrál vychází někde z prostředka auta a uvnitř to teda slyšet JE. Kdyby nebylo, tak bych to neřešil.

Jsou to nějaké tlakové rezonance či co já vím. Jezdím hodně po městě a trápím se, trápím.

Jestli vevnitř nic neslyšíte, tak buďte rádi. Když si pustím naplno Accepty tak taky nic neslyším, ale to pro mne není

řešení. Je to moje první NOVÉ autí, stálo hromadu peněz, moc jsem se těšil, no a teď mám takové smíšené pocity.

Samo ještě zkusím nějaký servis, ale obávám se, že uslyším nějakou dopředu připravenou "argumentaci".

Na tvojom mieste by som to siel reklamovat tam, kde si to auto kupil... Mne osobne v aute dost vadi vrzganie plastov v okoli radia a pri pravych zadnych dverach - na zlych cestach - ktorych je na Slovensku drtiva vacsina :feve: Na kvalitnych je auto dokonale tiche :palec2:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Klokan Jack: v Německu je kombinace 1.6 TDI CR + DSG považována za velmi povedenou.Pomáhá zvláště při rozjezdu tohoto motoru, kdy dosažení optimálního kroutícího momentu . U manuální převodovky než se člověk dostane do cviku motor při rozjezdu buď zhasne anebo je zbytečně moc vytočený a řve,DSG tento problém vyřeší za Vás.Myslím, že budete spokojený jak se spotřebou 1.6, tak i s prací DSG převodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Klokan Jack: v Německu je kombinace 1.6 TDI CR + DSG považována za velmi povedenou.Pomáhá zvláště při rozjezdu tohoto motoru, kdy dosažení optimálního kroutícího momentu . U manuální převodovky než se člověk dostane do cviku motor při rozjezdu buď zhasne anebo je zbytečně moc vytočený a řve,DSG tento problém vyřeší za Vás.Myslím, že budete spokojený jak se spotřebou 1.6, tak i s prací DSG převodovky.

Děkuji, snad máš pravdu. Já sem se snažil pochopitelně co nějvíce se o této kombinaci dočíst, ale to sem narazil. V češtině neexistuje článek, test nebo recenze o kombinaci 1.6 TDI s DSG. Ani do jiných aut natož přímo v Oktávce. Zkoušel sem hledat i na google na cizích stránkách, ten to umí aspoň přeložit, protože já moc neumím cize, ale taky sem nic nenašel. Jestli máš někde nějaký odkaz na nějaké reference či test, tak jestli můžu poprosit dej ho sem, rád bych si něco přečet. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...