Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Ahoj,

ted v tech mrazech se mi pokazde po nastartovani motoru stava, ze po nejakou dobu (cca 2-3 minuty) motor v nizsich otackach (1400 - 1800) cuka. Dela to pri vsech zarazenych rychlostech. Predtim nikdy zadny problem. Kdyz se to dostane do vyssich otacek nebo je uz motor teplejsi, tak to nedela. Cim to muze byt? Benzin jsem bral naposledy u Tesca, ale tam beru bezne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého názoru je to benzínem. Já od začátku auto krmím jen 98 OC a nikdy ani náznak zacukání. Pouze teď v těchto mrazech jsem si všiml, že motor má i při zahřátém motoru vyšší volnoběžné otáčky, cca 900-950 ot/min. Jste na tom podobně, nebo to mám jen já?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, v tuhých mrazech, když mám auto přes noc stát venku, cca 5 minut jízdy taky pozoruji nepatrné cukání, ale dle mého je to v " pořádku", jelikož ty mrazy fakt dávají autu zabrat.. - navíc také mám asi "zamrzlý"posilovač volantu, ztuhlou převodovku a také "krystaly v rádiu" :kol-47: o trojnásobné spotřebě se raději ani nezmiňuji :kol-31:

Jinak ty otáčky jsou asi taky v normál, myslím... :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mohu srovnat- eresa parkuje v garáži, takže to je sice srovnání "o ničem" ale přece-ohřáto hned. 1,4-hrůza. Parkuju venku ale ohřát to nejde , liju tam normální 95 systémem "kde to dojde natankuju" a jediný cukání mám já. Klepu se asi 20 km než to začne topit. No v Golfu byl ten motor vyhlášen jako nejhorší "topič" a je to pravda . Ale nejlepší je ten teploměr, ten tam snad ani neměli dávat. Jezdím přes cca půl Brna do práce (nebo tak nějak) a ten teploměr se ani nepohne. Ale to nejen v těch mrazech i v normálních teplotách. Pokud eresa stojí přes den před domem (není stejný mráz jako v noci, pravda)-sednu nastartuju za třetinu času se teploměr "odrazí ode dna" a topí to. .... Asi je ten systém chlazení vzduchu za turbem (u 1,4) nějaký velkoobjemový, nebo co. Nevím-ale 1,4 TSI bych si v nějakém Čeljabinsku jako soukromé asi nekoupil. Jinak spokojenost, nic necuká, jede v poho. A jestli je to benzínem, že cuká? Ne , to je ekologií.....páč to není už odspodu správně krmeno, aby to splnilo, takže to jede na stlačený vzduch(nejlíp to prý jede kolem benzínky, tam jsou alespoň trochu výpary benzínu), a tak nelze očekávat zázraky, takže musíme volit jinou stranu, než zelené, aby auta jezdila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mít prašule, tak by se mi RS taky líbilo, jedině v tom dvoulitru TSI. Nebo bych připlatil u 1,8 za DSG (ale 50tis je furt moc), navíc si nejsem jistej, jestli by mě to pak bavilo, takhle si to vytáčím dle libosti a mého chtíče :)

Jak se říká s jídlem roste chuť, taky to na sobě bohužel pozoruju. S DSG můžeš taky vytáčet dle libosti, akorát neovládáš spojku a je tam navíc ta možnost jet jak důchodce (třeba na dálnici s tempomatem skoro nepotřebuješ ovládat pedály apod.)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně te teploty, kterou ukazuje teploměr, jsem vypozoroval teď v mrazech, že když teplota stoupne do 1/4 (tj. cca 40C) tak tam chvíli vydrží, ale po necelé minutě opět spadne na cca 20C, kde se drží zase dalších pár minut. Máte to někdo podbně? Jinak na 90C se dostanu pri -15C asi za 20 km jízdy ..( Jinak topeni hřeje po 10km jízdy) :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG bych bral snad jedině do města. Tam je to pakárna, řadit jak blázen nahoru dolů. Ale už když jedu někde po dálnici na tempomat, mě to nudí. V Praze tam loupnu šestku a dojedu většinou až do Brna... Když mám více času, tak si raději zajedu někde přes kopečky a zatáčky a tam prostě musím mít tu řadičku v ruce a nohu na spojce. Jinak to snad už pro mě není ani řízení... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s DSG jsem se svezl jen jednou (rok 2009 0cta 1,8 TSI) ale moc mne to neohromilo-tím nechci říct, že je motor či převodovka špatná. Já s tím jel poprvé a ani nevěděl co je to ten "kickdown" a až mi prodejce řekl, že mám šlápnout víc na pedál plynu tak jsem to pochopil. Jenže to bylo v nějakou-pro elektroniku asi-nevhodnou dobu, motor řval jak zběsilý a nic moc se nedělo. Ale jak říkám, spíš za to můžu já. Přesto to "dobrodružství při nájezdu od Globusu na Svitavy" v podstatě rozhodlo, že to bude "ereso" s manuálem. A tu 1,4 TSI jsem si namyslel v práci jako služebák, ale to topení mě asi fakt zabije, jestli ty mrazy budou trvat....no o účinnosti motoru asi taky ale spíše si myslím, že je tam-právě kvůli chladiči stlačeného vzduchu - ten objem kapaliny velký a proto to netopí. Ale třeba se oteplí, než zmrznu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...